Spring naar bijdragen

vrijdag 7-1-2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Makkie niet altijd helaas, maar lukken gaat het wel!

Ik ga er weer van tussen, het het nog best druk met vanalles...
Je kent het wel: de was, vaatwasser, vogelkooi poetsen....en andere leuke klussen:o

Nee, dan kan je beter net als Harry je tanden laten bleken;)


Fijne vrijdag iedereen! Hou je taai:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Mupke, ik wil het voor zijn. Hungry dan. Ben niet gewend te ontbijten, ja koffie en een sigaret, als je dat ontbijt mag noemen;) Eet dan ergens tegen 13.00 uur eens wat brood, voorheen tegen 17.00 uur aan de wijn, nam het hongergevoel weg en dan tegen 19.00 warme maaltijd. Nu word ik ineens geconfronteerd met hungry! En vervolgens krijg ik trek in drank. Dus ik denk dat ik mijn eetpatroon moet veranderen en de honger voor moet zijn. Ik had nog niet van halt gehoord, misschien is het wel zo simpel als je zegt, herkennen, erkennen en dan niet drinken. Maar, ik houd van theorie en dingen lezen, gewoon ook een soort nieuwsgierigheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bah, boos en gefrustreerd hier.
Sta je onder de douche effe wakker te worden staat er iemand voor de voordeur.

Kwamen effe persoonlijk een dagvaarding van de advocaat brengen.
Mag de 19e voor de rechtbank verschijnen voor het luttele bedrag van 300 euries.
En dat terwijl ik die andere 4000 euries die ze inmiddels hebben ontvangen altijd en op tijd betaald heb.

Kunnen niet accoord gaan met een betalingsregeling van 6 maanden, maar eisen dat ik het in 3 maanden ga betalen... maar dat gaat me gewoonweg niet lukken...
Wat een lamzakken, zeg !!!
:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
myriam7

Ja ik woon in Brabant, jij ook Bolletje?
:)



Ja ik woon tussen Veghel en Helmond. Dicht bij Boekel.

Goh Eks. maar dat is dan toch een lange dag die je maakt. Maar het scheelt dat je het met plezier doet. Dan krijg je er alleen maar energie van.

Morning Josje en die hele lieve Ya.:)
Oeps Blondie jou vergeten, Slokje en Mupke geloof ik ook.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Josje

Nou Mupke, ik wil het voor zijn. Hungry dan. Ben niet gewend te ontbijten, ja koffie en een sigaret, als je dat ontbijt mag noemen;) Eet dan ergens tegen 13.00 uur eens wat brood, voorheen tegen 17.00 uur aan de wijn, nam het hongergevoel weg en dan tegen 19.00 warme maaltijd.



Voor mij werkt het om patronen te veranderen Josje.
Wat je beschrijft over 17.00 drinken en dan pas om 19.00 uur warm eten .. dat deed ik ook altijd. Nu ga ik vanuit het werk vaak meteen bezig met koken.
Wat me ook helpt is voor meerdere dagen alvast bedenken (en in huis halen) wat ik ga eten. Dus niet op het hungry-moment in de winkel staan want dan word ik nonchalant en koop ik liever bier dan gezond eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Wens alle zieken van harte beterschap.

Blondie je zou ook ff kunnen bellen naar het Havenzicht in Rotterdam en/of AMC in Amsterdam. Beide hebben een tropisch centrum.

Sara lief dat je aan me dacht. Ja gips is eraf maar er waren 2 keuzes want was nog niet goed. Kon weer nieuwe om met het risico dat ik een stijve enkel zou gaan krijgen of een strakke steunkous. Koos natuurlijk voor het laatste want loop al zo slecht dus zit niet op een stijve enkel te wachten. Over 2 weken weer terugkomen. Mijn hemel dacht dat het na een week wel over zou zijn maar het duurt nu al 5 weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gedsie is mijn pc eindelijk virusvrij,en nu heb ik hem!

ben me toch een partij beroerd,en ik zit midden in en verhuizing,briljant!

ik doe wel mee met een dagpact hoor,kan niet eens mijn kippe (of is het tegenwoordig kippen) soepje binnenhouden,laat staan drank!
ik schrijf maar wat hoor,sinds de laatste volgens mij volslagen onnodige spellingshervorming ben ik afgehaakt!

vroeger was het simpel van èèn aardbei kan je geen jam maken dus was het aardbeienjam etc.etc.
maar waarom het nou bijv opeens pannenkoek moest worden? zie de logica niet meer en ben te oud om dat groene boekje uit mijn hoofd te gaan leren.

nou van mij hoef je niet veel meer te verwachten vandaag,ga te kooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Josje,

gefeliciteerd met je 4e dag :)

Je schrijft; ik houd van theorie en dingen lezen, gewoon ook een soort nieuwsgierigheid.

Ik heb een topic geopend bij thema's rondom alc. Nooit meer een kater.....

Daar ga ik ook wat theorieën plaatsen. Hou het maar in de gaten is misschien ook leuk.

Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moet er via pb Bol?

Aanmelden is genoeg om mee te doen toch?
Ik wil graag hier afspreken vandaag niet te drinken. Ik heb nogal eens de neiging het weekend te gaan vieren. Met drinken. Vandaag wil ik dat niet en daarom mijn vraag of er mensen zijn die meedoen. :) Als steuntje in de rug.

Vroeger (haha) dronk ik altijd ook op zondag. Met dank aan het forum doe ik dat al heel lang niet meer. Komt op zondag niet eens meer in me op zelfs. Dus nu vrijdag maar eens aanpakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...