Spring naar bijdragen

vrijdag 7-1-2010


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goede morge Igor en Yvonne,

Lekker geslapen?
Koffie waag ik me nog niet aan vanmorgen maar thee is wel lekker.
Voel me al wat beter vanmorgen. Gelukkig.....
Bah, niks erger dan s morgens misselijk. NOOIT MEER dus een kater:devil:

Zijn trouwens gisteravond nog allemaal de dames bij Teveel uit de badkuip gekomen? Was me wel gezellig daar geloof ik....:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Hier helaas nog steeds misselijk en ook mijn zoon heeft vannacht zichzelf weer leeggekotst.
Ging overdag zo goed en dan in de avond buikpijn en kotsen, alles wat er die dag naar binnen is gekomen...
Pfff...
Toch zo maar even naar de huisarts gaan...
Is nu dag 4 al dat hij zichzelf in de avonduurtjes leegkotst en het is al niet echt een knulletje met vet, gespierde spijker eerder...

Afijn, vandaag een dagje rustig aan doen en misschien tussendoor wat hazeslaapjes meepikken.
Nu eerst een bakkie thee...

;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blondie is het bij jou ook niet de vele spanning dat je misselijk bent. Zo gaat het mij nl altijd al ik erg onder spanning sta. Maar ja het kan ook een bacterie/virus zijn natuurlijk.
Je zoontje mag gerust een paar dagen niks eten. Dat schijnt de bacterie of virus eruit te werken in combinatie met veel water of bouillon drinken. Dit ivm de zoutaanvulling wat je verliest bij overgeven. Vocht heeft hij in ieder geval veel nodig ivm uitdroging wat heel gevaarlijk is bij kinderen.
Als het al dag 4 is zou ik toch maar naar de huisarts gaan want dan heeft hij misschien aanvulling van het e.e.a.nodig.:angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft gelukkig wel goed drinken, mijn zoon, maar toch wil ik voor de zekerheid even laten checken bij de huisarts aangezien hij nog maar net terug is uit SriLanka.
Geen zin om het weekend zo in te gaan, maar dat hebben er meer.
Geen plek in het spreekuur bij de huisarts, ik word nog teruggebeld.

Eerst maar een even douchen en aankleden dan...

Desi ; Spanning zorgt bij mij inderdaad ook vaak voor misselijkheid, wie weet bij mij ook wel een deels oorzaak, maar overgeven doe ik zelden bij spanning.
Ook maar aan de kippenbouillion dus.

:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeiemorgen!

Vonne al weer op weg naar werk.

Igor moet je ook vandaag?

Dees, kan kloppen dat je je nu beter gaat voelen, antibiotica werken meestal na een dag of 3. Wel de kuur afmaken hoor! En nog rustig aan doen :present:

Blondie heb wel meegelezen gisteren en je geldzorgen gezien. Je hebt al wat goeie tips zag ik en gelukkig een sociaal raadspersoon. Wat betreft je ouders: kan me helemaal voorstellen dat je daar geen jaren bij in wilt gaan wonen. Weet niet hoe zij financieëel zitten maar voor de belastingen mogen ouders hun kind(eren) éénmalig een groot bedrag schenken, dat heeft dan nog voordelen ook. Zo zou je in elk geval mss even uit de ergste geldzorgen zijn?
Lijkt me ook goed dat je je zoontje ff laat checken, je weet inderdaad niet of hij iets uit Sri Lanka heeft meegenomen. Gaat het met jou wat beter? Sterkte!
:heart:

Susana lijkt me wel lekker afwisselend wat jij doet; werken, stage en studie. Heb je er nog steeds plezier in?

Jane ik zou je graag eens wat willen vragen over je B&B, mag dat? (kan via pb)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jullie hebben me op een idee gebracht. Ik ga vandaag ook eens ouderwetse oma kippensoep trekken.:D

Morgen is P. jarig en verwacht visite. Daarna is het eens ff rust met alle feestjes. Ik ben zo blij als december en januari voorbij zijn met de verjaardagen en alle feestdagen. Was het maar wat meer verdeeld. Het kost me zooooooo veel energie. Ik vind het heel gezellig als je visite krijgt maar genoeg is genoeg. Pfffffff......
Misschien komt het ook wel doordat ik lichamelijk niet helemaal lekker ben maar ik ben helemaal op. Verlang naar rust :huh:
Maar ja vandaag en morgen dus nog zat te doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara ;
Zelf ook nog misselijk en inmiddels ook snotverkouden, lage weerstand vrees ik door te weinig nachtrust dus ga vandaag zo af en toe een hazeslaapje meepikken...

Desi ;
Eigenlijk zou ik het weekend ook mijn verjaardag voor de familie vieren, maar ik heb lekker iedereen afgebeld...
Even rust in de tent na de feestdagen !!!
Mijn verjaardagscadeautje;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goede morgen allemaal
ik snap de nieuwsberichten niet helemaal meer,een duits legbatterij-ei is een tikkende dioxine bom,maar een nederlands ei van kippen die buiten lopen ook,door de troep die uit de vele verbrandingsovens komt!

in moerdijk is "niks"aan de hand,maar al het bluswater moet wel afgevoerd worden!!

ik ga maar eens ontbijten,mèt ei!!!

alle ziek zwak en misselijken onder ons,beterschap!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...