Spring naar bijdragen

zondag 9-1-2011

smart

Aanbevolen berichten

Oh en Jane4, soms moet ik denken aan vroeger, toen ik nog kind was. Wat vond ik het heerlijk op een warme zomeravond naar bed te gaan, in een frisse kamer met een fris laken, de kamer nog warm van de avondzon en mijn moeder die me welterusten kwam zeggen. Moe van de activiteiten die ik als kind deed en dan zo lekker slapen, dat gevoel wil ik wel weer terug. Het gaat de goede kant op:$:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 149
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Yvon,
Stadsbank voor schuldhulpverlening en naar mijn gevoel gaat dat uitdraaien op schuldsanering, wat betekent dat ik dan voor 3 jaar onder bewind word geplaatst wat betreft financieen.
Dat zij dan maar zo. Zo gaat het ook niet langer.
Kom maandelijks zo'n 220 eurie tekort en dan heb ik het alleen over mijn vaste lasten.
Dan heb ik nog geen boodschap in huis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat dat heel verstandig is Blondie.
Zal behoorlijk bikkelen zijn, maar zoals het nu gaat raak je steeds verder achter dus.
En dat lijkt me een echt ellendig gevoel.
Als dat eenmaal loopt zul je waarschijnlijk op dat gebied een hele hoop meer rust krijgen, hoe moeilijk het ook is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt Yvon.
Jammer alleen dat je dan weer ruim 1,5 maand moet wachten op een afspraak en na dinsdag zal het ook niet direct rond zijn en nog wel even duren voordat het van start gaat.
Geduld is ver te zoeken bij mij.

Zo, en nu eerst even lekker eitje, broodje, etc...
Aan de slag...
Laters...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gojemurge frummers,

Vandaag voor mij een droge dag 83 ADB. Doe dus vandaag mee aan het pact. No problem.

Blondie: Bij mij gaat het met de financieen ook niet goed. Vaste lasten zijn bijna inkomen. Als je gaat kijken wat je allemaal per maand alleen al aan vaste lasten hebt zonder gek te doen dan zakt je de moed inderdaad in de schoenen. Ik denk dat we niet de enige zijn met dat probleem. Als je ziet hoe het percentage omhoog is gegaan aan schuldsanering dan schrik je je te pletter. Waar moet dat in godsnaam heen
:huh:

Maar ja, vandaag denk ik daar eens ff niet aan., (zit me toch verschrikkelijk dwars). Vandaag nog wat bezoek afhandelen ivm verjaardag P. en dan kunnen we morgen weer verder piekeren daarover. Nu ff niet!

Bah, wat ben ik me toch nog misselijk. Vieze antibiotica

:devil:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier gaat het wel lekker, weer wat meer evenwicht gevonden tussen m'n willen en kunnen.
Blijft een kwestie van geduld en een mengeling van acceptatie en doen, waarbij ik me
bij het doen wat lekkerder voel.

Drank is mijlenver weg in m'n beleving, voel me alsof ik nooit veel heb gedronken en nooit
een drankprobleem heb gehad :huh: beetje raar wel lekker. Vraag me af of dit weer zo'n fase is
of dat ik alles er omheen werkelijk aan het loslaten ben. Nou ja, merk ik vanzelf, nietwaar B)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, nog even hier. Dhen, hoe lang ben je gestopt? En wat een heerlijk gevoel moet dat zijn het gevoel dat je nooit gedronken hebt en dat het heel ver weg is, mooi hoor:rose:

Eksje, ben je lekker aan het uitslapen na die lange dag van gisteren? Lekker kan dat zijn he? :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo...weer lekker uitgerust opgestaan na een dag hard werken:)
Vandaag dag 69 (Yajala, jij ook hè!:present: ) en morgen gaat de vlag uit;)

Heb de kinderen net naar buiten weten te lokken, het is heerlijk weer! Zit nu dus in een rustig en stil huis, vriendlief is hardlopen. Straks misschien zelf even een frisse neus halen en wil verder graag mijn boek uitlezen, hij is zó spannend! Ik heb deze week als kadootje aan mezelf mijn bieb kaart een upgrate gegeven. Ik mag nu alles "gratis" lezen inclusief de allernieuwste boeken (voorheen de Sprinters). Dat is aan deze dame wel besteed:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jopie, einddoel, hoezo? heb ik niet, stoppen is een middel geen doel,
het doel is als niet verslaafde een prettig leven maar dat kan ik niet als een einddoel
omschrijven denk ik. Einddoel van het leven is dood gaan, maar daar heb ik nog geen haast mee ;)

Wat wel werkt voor me, en dat bedoel je denk ik met de busvergelijking, is het totaalplaatje houden,
overzicht, dat stoppen met drinken, gestopt blijven, leren leven zonder of met minder overlevingsstrategieën,
een onderdeel van m'n totale leven is en niet alles, slecht een deel, een belangrijk deel weliswaar,
maar het totale plaatje is leven vanuit m'n oorsprong of zoiets fraais :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Josje, 22 maanden en nog wat gestopt. Ja het is een lekker gevoel, wel een beetje verraderlijk
want heb het idee dat ik zonder problemen een glas zou kunnen gaan drinken, maar ja daar tuin ik
maar niet in, lijkt me niet handig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik ben tom en alcoholist.
Ben pas bij de dokter geweest en doorgestuurd naar een hulpinstantie waar ik 7 feb terecht kan.
Probeer nu minder te drinken maar geeft veell problemen.
Veel angst, hoge hartslag, niet kunnen slapen en hevig trillen.
Dit duurt nu al 4 dagen.
Weet iemand hoe lang dit blijft?? Instelling had me wel aangeraden niet zelf te gaan minderen.
Ga morgen cupunctuur proberen tegen de klachten, ze zeggen daar dat het helpt...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...