Spring naar bijdragen

maandag 10-1


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 128
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen allemaal!
Nog zo duf als een konijn........
maar heb een heel fijne avond gehad: zonder drank!
Wel met crodino, gezellig samen, hij drinkt ook (een poosje) niet.

Werkze Igor, Yvonne en Jopie: zal idd wel een verademing zijn nu ècht ver(der) vooruit te kunnen kijken! Succes meid, je gaat goed :present:

Susana; da's toch weer een mijlpaal hè, de kleine meid naar de peuterschool!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eks. en Ya, wat goed dag 70 al weer. Wat gaat dat vlug hé? en wat gaan jullie goed:present:

Dees kun je niet proberen je lichaam het zelf op te laten knappen? Of is de neusverkoudheid zo erg?

Bammetje wat erg dat je kat is overleden. Wat voor 'n pup heb je er nu bij? En vind die lobbes dat goed?

Susanna ja dat is inderdaad moeilijk als je je kind moet afgeven aan de kleuterspeelzaal. Doen ze het wel goed???? Gebeurd er niets met de kleine????? enz.

Jop. werken in het licht???? Klinkt super. Ben heel benieuwd hoe dat je dat gaat ervaren. Fijn dat je werk je zo goed bevalt lieverd:heart:

Morning Rekel Saar, Blondie, Vonneke en iedereen die ik vergeten ben.

Sowhat wat voor 'n hondje heb je?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank Jopie, neem er een klein snufje van en bewaar de rest, fijn idee als je een beetje achter de hand hebt.

Blondie, de kinderen lol, jij lol toch, en je bent nog helemaal heel.
Beterschap met je verkoudheid, dat geldt ook voor Desi.

Sara, "hij drinkt ook (een poosje) niet" ???
Dacht dat jij een dappere alleengaande was.
Niet verkeerd begrijpen hoor, ben alleen maar blij voor je :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh Bollie en andere bijkomers.

Hihi Harry; kan me voorstellen dat je dat denkt en je eerste gedachte IS ook juist, ben alleenstaand.
Maar heb medestrijder gevonden in de eenzaamheid en we hebben een goede vriendschap!
Hij is ook weduwnaar (recenter dan ik) en we delen zo e.e.a. met elkaar. En waarom eenzaam zitten zijn wanneer je samen met een ander, die je begrijpt, kan lachen en kan huilen?
Ik zeg nooit meer nooit maar we hebben voorlopig geen intenties de vriendschap tot iets anders uit te laten groeien. Mocht dat ooit toch gebeuren dan zien we wel weer. Voor nu hebben we allebei een fijne avond gehad zonder eenzaamheid en drank.
O, wat goed man! Teller op 1; sukses!!!

Voor alle zieken: beterschap! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaat je echt lukken lieve Har. Heerlijk dat je kunt zeggen dat het minderen steeds minder wordt. Geef jezelf maar een schouderklop.:heart:

Saar wat fijn om te horen dat je een deelmaatje hebt gevonden. Daar gaat het toch om in het leven? En wat het in de toekomst wordt dat is nog ver kijken. Het is zo belangrijk dat je kunt delen. Misschien wel het belangrijkste, daar groeien hele mooie vriendschappen uit voort. Ik gun het je zo van harte. Als iemand het verdiend ben jij het wel meis.:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel lieve Bol en Har.
Ja ook hier geldt: delen is helen............ Onze overleden dierbaren zijn zo aanwezig in onze gesprekken, we laten elkaar foto's zien, vertellen over hoe het was, hoe het ging, wat we hoopten en niet zo mocht zijn, huilen samen tranen met tuiten en steunen elkaar in het toch maar weer dapper voorwaarts gaan.
Ook ruimte voor humor, muziek, lachen. Ben erg blij met die vriendschap ja.

En nu gauw met de honden!
Laters; good goan :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He bolletje, nee, ik had het echt niet verwacht van mezelf. Als ik terugkijk hoeveel moeite ik er het afgelopen jaar mee had zelfs 1 dag niet te drinken! En nu al dag 7. Ik weet niet wat er gebeurt, ik denk steeds: ik gooi de voorgaande dagen niet weg door nu weer te beginnen. Het is het niet waard. Ik heb veel steun aan dit forum:rose: Bedankt daarvoor, doet me zo goed:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlopig stoppen Sowhat,

Dat minderen is niet echt gelukt, net een bal die de helling afrolt, begint zachtjes en best te sturen maar gaat steeds harder en is op een gegeven moment niet meer te sturen of te remmen.
Stoppen doet ie alleen nog door ergens tegen aan te knallen.

Dat wil ik niet, ik kan nu nog remmen, moet er nu al flink op trappen! Even rustig blijven staan.
Nog eens goed overwegen of mijn stuurinchting wel geschikt is voor het terrein...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dag lieve mensen:heart:

Succes Harry met het inspecteren van je stuurinrichting!!

Sorry Saar, dat ik er een paar dagen niet was...
Ik had weer even een forumpauze nodig,
na 't lezen bij "de buren",
dat moet ik maar niet weer doen,
heb ik te weinig humor voor:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...