Sara Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Oh ja en mijn excuses aan allen, ook de nieuwkomers, dat ik zo met mezelf bezig ben nu.Is morgen klaar hoor, dan ga ik weer meer op jullie reageren!Liefs,Sara. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Sara: ja bij mij begon de ellende precies zo. Dus ik weet er alles van.Nu ben ik alweer een paar jaar verder en nog steeds blijft het moeilijk.Het eerste jaar is gewoon het aller ergste.Sta je nu droog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Dag dag lieve Saar, en je hoeft je niet te verontschuldigen omdat jij ook gebruik maakt van het draadje. Ik ben zo blij dat je daardoor een hoop bent kwijt geraakt. Dat is toch belangrijk lieverd, en niet van wie dat draadje is? Dat is van ons allemaal, anders had ik moeten schrijven "dit draadje is van de Bolle hoor, daar mag niemand op schrijven:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Dag An, leuk je weer eens te lezen. we hebben dezelfde kop:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Aan iedereen een goede avond gewenst,héhé, eindelijk thuis na vermoeiend dagje Nederland, het is geen pretje om 's avonds van Utrecht (Benschop) naar Antwerpen te rijden. Heb snel even ossobucootje gegeten (wel handig dat je partner een Italiaans restaurant heeft), nu nog efkes door mijn emails lopen, in de zetel ploffen en naar de NOS kijken. Kijk veel Nederlandse televisie, vind vooral de Engelse detective series wel leuk. Hier regent het nog steeds en gevreesd word dat wij in België nogal wat wateroverlast gaan krijgen. Wijzelf liggen hier gelukkig wat hoger, hoop dat we gespaard blijven.En nu toch weer dag 4 droog achter de rug, morgen nummer 5.Welterusten en nog een (nuchtere) leuke verderzetting, liefs Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Wat doe je het goed hé Muffin, heel knap. Je mag jezelf een grote schouderklop geven hoor, want velen doen het je niet na. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Muffin, knap vier dagen! Heb je ergens last van? en ben je al vaker gestopt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Kanjers de Bolle gaat weer stoppen voor vandaag. Morgen werken dus moet er vroeg uit. Voor iedereen een hele goeie nachtrust gewenst, speciaal voor Blondie.En tot morgen weer:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Ik ga afsluiten en naar bedje toe. Morgen weer een drukke EN droge dag.Truste mensen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Trusten allemaal,Net als Jopie een heerlijke dag gehad, wens iedereen een heerlijke nacht en morgen.Mijn heerlijke morgen begint om half vijf (opstaan) dus zal me niet langer mengen in de drukte hier.Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 He mensen ben thuis wat een pokke drukte zeg morgen lekker vrijSlaap lekker allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Heb ik iets gemist , of is Mupke ondergedoken???MUPKE... WAAR BEN JE??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 ja duik er ook in Sowhat lekker slapie doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 slaap lekker Sowhathier giet het ook weersgelukkig was het bijna droog toen ik op de fiets moestwelterusten allemaalga ook eens een amethist proberen, die heb ik nog toevalligen het zou zo maar kunnen zorgen dat ik niet elke 2 uur wakker wordIn "mijn" saunacomplex is ook een amethistensauna en dat is wel een fijnedus baat het niet schaden zal het zeker niet.slaap lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 weltrusten allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Hoop zo ook eindelijk een goede nachtrust te hebben.Josje ;Een amethyst heb ik niet, zou niet eens weten wat het is, ook te moe om uit te zoeken via google nu, misschien eens een keer proberen...Waar kun je die krijgen ?Verder wel iets tot rust gekomen door een advies van een medegroepsgenoot.Morgen weer een dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Hoi Blondie, een amethyst is een edelsteen die je om je hals kunt dragen. Bij de omschrijving staat: werkt kalmerend en versterkend op hart en zenuwen en geeft daardoor innerlijke rust. De beste steen tegen migraine, spanningshoofdpijn en slapeloosheid. Ook goede meditatie-steen. Ik heb hem bij 'de tuinen' gekocht, maar je kunt ze ook vaak in spirituele of gezondheidswinkels kopen. En zoals Jane zegt, baat het niet dan schaadt het niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Dat is waar...Ben nu in staat om alles uit te proberen.En nee, geen drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Ga maar 's slapen, slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Ga het ook maar eens proberen, slapen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 13 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Mmmm... check net mn mail...Checklist voor stukken die ik moet aanleveren voor WSNP toegestuurd gekregen in ongewenste mail...Ik lig voorlopig nog niet in mn mandje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Goeienacht lieve mensen,binnenkort kom ik weer insteken.Ik lees nog steeds veel zinnigs hier. Ik zie nog steeds een geweldig stel doordouwers.Blondie blijf ik volgen.Loslaten? Ik vind dat je al heel goed aan het loslaten bent. Niet alles tegelijk hoor!Ik minder, met ups en downs. Vandaag een down en ik weet precies hoe dat komt! Ik ga iets spannends doen, nl. een lang weekend weg in mijn eentje. En alles wat spanning kost...Ik las ook iets over (Slokje?) slomer worden van niet-drinken.Dat heb ik ook heel erg. Ik schrik daar telkens behoorlijk van. Van mijn hele vitale ikjeblijft weinig over als ik langer dan 4 dagen niet drink.How to handel that? Kent iemand dat? Trekt dat weer bij na een poosje?Nog even wat lezen en dan vertrek ik weer: alle goeds voor jullie alemaal! xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden