Martens Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Zo dag twee, de plafonds zijn allemaal gewit. Al het behangpapier ligt in de container en alle kamers zijn voorzien van licht. Nog even losse peertjes, maar we kunnen nu wel 's avonds doorgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 12 december 2010 Rapport Share Geplaatst 12 december 2010 Klinkt goed Martens. Easy does it. Zit nu nog vast aan werk en andere verplichtingen. Kan nu niets voor je betekenen. Wellicht later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 13 december 2010 Rapport Share Geplaatst 13 december 2010 Vandaag zat het tegen. Ik had mooi romantisch behang gekocht voor mijn slaapkamer, maar dat zag er na het plakken écht niet uit. Het moest weer van de muur en ik moest een ander behangetje uitzoeken. Iets minder romantisch, maar wel functioneel. Morgen maar weer verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 15 december 2010 Rapport Share Geplaatst 15 december 2010 nou de behanger heeft zijn werk niet helemaal afgemaakt. De woonkamer en slaapkamers zijn gedaan, maar de gang moet nog helemaal. Jammer, maar helaas. Het knapt wel op moet ik zeggen. Ik heb mijzelf getrakteerd op een 'bankierslamp' die wil ik al heel lang zo graag hebben en vandaag stond er eentje bij de Kwantum. Dat gaat vast mooi staan op mijn nieuwe bureau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 16 december 2010 Rapport Share Geplaatst 16 december 2010 Vandaag heb ik laminaat en vloerbedekking voor mijn slaapkamer gekocht en morgen komt Teveel om mij te helpen met het aansluiten van de vaatwasser. Komend weekend moet er een hoop versjouwd worden. Ik kan gratis meubilair ophalen in Emmeloord, wel een stukje rijden, maar een toevalstreffer. Genoeg te doen nog dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Harry en Drup zijn er nu als het gelukt is, ondanks de sneeuw.ik probeer dinsdag, nog mensen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 poetsen, vloerbedekking leggen, meedenken over de inrichting, dozen met boeken ophalen uit mijn oude huis. Thee drinken, sneeuwruimen. met mij mij janken want deze verhuizing is toch mijn definitieve scheiding. Iedereen is welkom en er is momenteel altijd wat te doen. Ophalen van het station Driebergen-Zeist is geen probleem.x Martens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Hé verdorie Mart ik zou zo graag mee willen komen helpen maar dat gaat niet lukken joh. Ik hoop echt dat je hulp krijgt maar zo te zien zijn er al twee mensen die je graag komen helpen. allebei hele toffe meiden die met je mee kunnen janken als dat nodig is maar je ook veel troost kunnen bieden.Ik hoop dat je binnen niet al te lange tijd, heerlijk kunt gaan genieten van je nieuwe stekkie.Ik gun het je zo van harte kerel.Dikke knuffel voor een sterke kanjer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Bol, wat ben je toch een fijne vrouw. Ik weet dat wat je zegt uit je hart komt. En jij bent zeker welkom in mijn kasteeltje. Dat gaan we gewoon een keer regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Afgesproken Mart, ik ben heel benieuwd naar je nieuwe kasteel. Denk dat ik me daar heel goed zou voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2010 Rapport Share Geplaatst 17 december 2010 Leuk Jopiemini reunie dan dus:)ik overleg wel maandag met welke trein ik kom(via Utrecht), dan kunnen we tegelijk aankomen als NSop zijn best is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 18 december 2010 Rapport Share Geplaatst 18 december 2010 Wat moet dat Martens een goed gevoel geven: al die steun en hulp. Leuk om te lezen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 20 december 2010 Rapport Share Geplaatst 20 december 2010 Jammer Jopie het leek mij leuk om je weer eens te zien. Jane hartelijk welkom natuurlijk. Alle hulp is meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 wordt uitgesteld naarbertere (weers)omstandigheden Jopiewat in het vat zit......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Verdorie ik weet niet wat er met die nieuwe pc is maar niks gaat goed.Las nu net pas dit draadje en had best kunnen komen (met invalidevervoer dan).Ook mijn box werkt niet om Mart te antwoorden. Krijg telkens te zien dat mijn limiet 50 is en ja dat weet ik al jaren maar de pb's zijn allemaal naar een map verplaatst zodat er weer ruimte was.PPPPPPPPPFFFFFFFFFF zo ben ik wel een fijne hulp met mijn grote mond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 * Ach, laat maar ook... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 21 december 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Martens, Financieel zat ik er effe zo doorheen dat ik niet eens de centen had voor de benzine om je te komen helpen in je huisje...Maar goed nieuws, ik heb weer iets dus mocht je nog hulp nodig hebben dan hou ik me aanbevolen...Pb me maar wanneer de nood het hoogst is, kijk ik of ik nog wat voor je kan betekenen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Kunnen we bij Martens gelijk een bakkie doen Blondie?komen we elkaar halverwege tegemoeten we werken voor 2 allebei natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 Mensen we gaan gewoon een meeting houden bij mij, dan kan iedereen die dat wil mijn huisje bewonderen. Ik heb de afgelopen week veel werk verzet en waar nodig hulp gehad. Iedereen heeft goede bedoelingen, maar ook goede redenen om die niet te kunnen verzilveren. En het weer werkt ook niet mee. De stand van zaken sinds vandaag. Er moet nog laminaat gelegd worden in de gang en er moeten gordijnen op maat gemaakt worden (ik kan wel naaien, maar heb geen handnaaimachine meer). Ik heb vanavond, met een goede vriend, ontzettend veel spullen opgehaald. Een geweldig mazzeltje. Kon het voor niets ophalen bij iemand die net is gaan samenwonen (tegen mijn principes, maar ze wilde er niet meer dan een fles whisky voor hebben) Op een wasdroger na, ben ik nu helemaal voorzien van inventaris, zelfs voor de kleine man heb ik al een bed en een matras. En nu moet ik dus al mijn spullen gaan inpakken en overbrengen en nog een bureau bouwen in mijn werkhoek. Dinsdag 4 januari wordt internet overgezet naar mijn nieuwe adres en dan wil ik 't ding af hebben. Nou m'n vingers zijn nu stijf van het vloerbedekking snijden vandaag. Dus ik ga er mee kappen. Ik ben door m'n verlof heen, dus vanaf morgen moet er weer 'gewoon' gewerkt worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 O ja, nog een aardig detail. Ik heb vanmiddag kennis gemaakt met mijn over buurvrouw. Die werkt bij de verslavingskliniek in Utrecht. Wat een toeval nou toch weer. Ik heb haar maar meteen verteld dat ik ook klant ben bij haar organisatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 21 december 2010 Rapport Share Geplaatst 21 december 2010 quote: Originally posted by: druppeltjeVerdorie ik weet niet wat er met die nieuwe pc is maar niks gaat goed. Las nu net pas dit draadje en had best kunnen komen (met invalidevervoer dan). Ook mijn box werkt niet om Mart te antwoorden. Krijg telkens te zien dat mijn limiet 50 is en ja dat weet ik al jaren maar de pb's zijn allemaal naar een map verplaatst zodat er weer ruimte was. PPPPPPPPPFFFFFFFFFF zo ben ik wel een fijne hulp met mijn grote mond. Drup er komt vast wel een moment dat je hulp nodig is, is het niet bij mij, dan misschien wel bij een ander. Maak je er niet te druk over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 30 december 2010 Rapport Share Geplaatst 30 december 2010 okie, met hulp van vrienden en kennissen zijn mijn spullen vandaag verhuist. Nu nog even inrichten maar dat gaat wel goed komen . Nu ben ik ff uitgeput, dus ga lekker slapen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martens Geplaatst 13 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 13 januari 2011 Wat mij betreft is dit het laatste bericht op dit draadje. Mijn verhuizing is afgerond. Ik ben nog wel aan het inrichten maar de basis is er . Ik ben eerlijk gezegd wel teleurgesteld want met uitzondering van Teveel heb ik van niemand de toegezegde hulp gehad. Ondanks dat staat mijn deur altijd open voor als je eens op bezoek wilt komen. Schrroom niet om eens lang te komen. Martens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 14 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 14 januari 2011 * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden