Spring naar bijdragen

verhuisdraadje martens

blondie6173

Aanbevolen berichten

nou de behanger heeft zijn werk niet helemaal afgemaakt. De woonkamer en slaapkamers zijn gedaan, maar de gang moet nog helemaal. Jammer, maar helaas. Het knapt wel op moet ik zeggen. Ik heb mijzelf getrakteerd op een 'bankierslamp' die wil ik al heel lang zo graag hebben en vandaag stond er eentje bij de Kwantum. Dat gaat vast mooi staan op mijn nieuwe bureau.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag heb ik laminaat en vloerbedekking voor mijn slaapkamer gekocht en morgen komt Teveel om mij te helpen met het aansluiten van de vaatwasser. Komend weekend moet er een hoop versjouwd worden. Ik kan gratis meubilair ophalen in Emmeloord, wel een stukje rijden, maar een toevalstreffer. Genoeg te doen nog dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

poetsen, vloerbedekking leggen, meedenken over de inrichting, dozen met boeken ophalen uit mijn oude huis. Thee drinken, sneeuwruimen. met mij mij janken want deze verhuizing is toch mijn definitieve scheiding. Iedereen is welkom en er is momenteel altijd wat te doen. Ophalen van het station Driebergen-Zeist is geen probleem.
x Martens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé verdorie Mart ik zou zo graag mee willen komen helpen maar dat gaat niet lukken joh. Ik hoop echt dat je hulp krijgt maar zo te zien zijn er al twee mensen die je graag komen helpen. allebei hele toffe meiden die met je mee kunnen janken als dat nodig is maar je ook veel troost kunnen bieden.
Ik hoop dat je binnen niet al te lange tijd, heerlijk kunt gaan genieten van je nieuwe stekkie.
Ik gun het je zo van harte kerel.
Dikke knuffel voor een sterke kanjer :sun::heart::sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verdorie ik weet niet wat er met die nieuwe pc is maar niks gaat goed.
Las nu net pas dit draadje en had best kunnen komen (met invalidevervoer dan).
Ook mijn box werkt niet om Mart te antwoorden. Krijg telkens te zien dat mijn limiet 50 is en ja dat weet ik al jaren maar de pb's zijn allemaal naar een map verplaatst zodat er weer ruimte was.
PPPPPPPPPFFFFFFFFFF zo ben ik wel een fijne hulp met mijn grote mond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Martens,

Financieel zat ik er effe zo doorheen dat ik niet eens de centen had voor de benzine om je te komen helpen in je huisje...
Maar goed nieuws, ik heb weer iets dus mocht je nog hulp nodig hebben dan hou ik me aanbevolen...
Pb me maar wanneer de nood het hoogst is, kijk ik of ik nog wat voor je kan betekenen...
:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen we gaan gewoon een meeting houden bij mij, dan kan iedereen die dat wil mijn huisje bewonderen. Ik heb de afgelopen week veel werk verzet en waar nodig hulp gehad. Iedereen heeft goede bedoelingen, maar ook goede redenen om die niet te kunnen verzilveren. En het weer werkt ook niet mee. De stand van zaken sinds vandaag. Er moet nog laminaat gelegd worden in de gang en er moeten gordijnen op maat gemaakt worden (ik kan wel naaien, maar heb geen handnaaimachine meer).
Ik heb vanavond, met een goede vriend, ontzettend veel spullen opgehaald. Een geweldig mazzeltje. Kon het voor niets ophalen bij iemand die net is gaan samenwonen (tegen mijn principes, maar ze wilde er niet meer dan een fles whisky voor hebben) Op een wasdroger na, ben ik nu helemaal voorzien van inventaris, zelfs voor de kleine man heb ik al een bed en een matras. En nu moet ik dus al mijn spullen gaan inpakken en overbrengen en nog een bureau bouwen in mijn werkhoek. Dinsdag 4 januari wordt internet overgezet naar mijn nieuwe adres en dan wil ik 't ding af hebben. Nou m'n vingers zijn nu stijf van het vloerbedekking snijden vandaag. Dus ik ga er mee kappen. Ik ben door m'n verlof heen, dus vanaf morgen moet er weer 'gewoon' gewerkt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:

Originally posted by:
druppeltje

Verdorie ik weet niet wat er met die nieuwe pc is maar niks gaat goed.

Las nu net pas dit draadje en had best kunnen komen (met invalidevervoer dan).

Ook mijn box werkt niet om Mart te antwoorden. Krijg telkens te zien dat mijn limiet 50 is en ja dat weet ik al jaren maar de pb's zijn allemaal naar een map verplaatst zodat er weer ruimte was.

PPPPPPPPPFFFFFFFFFF zo ben ik wel een fijne hulp met mijn grote mond.

Drup er komt vast wel een moment dat je hulp nodig is, is het niet bij mij, dan misschien wel bij een ander. Maak je er niet te druk over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Wat mij betreft is dit het laatste bericht op dit draadje. Mijn verhuizing is afgerond. Ik ben nog wel aan het inrichten maar de basis is er . Ik ben eerlijk gezegd wel teleurgesteld want met uitzondering van Teveel heb ik van niemand de toegezegde hulp gehad. Ondanks dat staat mijn deur altijd open voor als je eens op bezoek wilt komen. Schrroom niet om eens lang te komen.
Martens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...