An Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Snoepje, precies, ik heb moeten leren om wat liever voor mezelf te zijn.En alcohol is ECHT geen beloning als je vervolgens niet kan slapen en de volgende ochtend een kater hebt van hier tot Tokyo. Het is zo heerlijk slapen zonder drank en zo heeeeeeeeerlijk opstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Is nu bijna half tien snoepje.Hebben "we" ook weer gehad dus.Ik ben constant bezig afleiding te zoeken op "mijn moeilijke tijden"Ga zo de broodbakmachine instellen voor morgenochtend met een nieuw recept.Je moet wat, maar het helpt wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 tomdoor de weeks ga ik meestal maar wat vroeger naar beddan heb ik het ook niet moeilijk ga ik daar tv kijkenanik slaap al 12 jaar zo slecht echt een traumaen weet natuurlijk dat het door de drank komja slaap nu nog slecht maar ben er niet meer beroerd bij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Je moet het idd zelf doen snoepje.Ik lijk ook heel positief (ben ik ook oprecht voor jouw) maar mijn probleem is ook vaak dat ik een heel erge optimist ben, voor een ander... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Hoi wat een drukte hier voor een zaterdag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 tomwij lijken wel op elkaarik kan een ander ook altijd heeeeeeeeeeel goed helpensusanik dacht juist dat een hoop mensen het op zaterdag moeilijk zouden hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Vriendin is thuis (gelukkig) ben er vandoor.Heel veel sterkte allemaal.Alvast welterusten en tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 weltrusten tom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Snoepje ik ben van de ochtend ploeg dus ik ben verbaast van de drukte.....maar leuk om jullie te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik ga zo ook naar bed, want ik ben er moe van. Best wel een emotionele dag geweest.Trusten mensen en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Slap zacht lieve Bolletje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 weltrusten bolletjewist niet dat er een ploegendienst was hahahnou zit er haast al heel de dag opvanmiddag even naar de stad geweestmaar toen ik thuis kwam gelijk weer eropnieuwe verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Lieve Snoep ik bedoel: ik kom hier alleen tussen 06:00 en 10:00...dus ik noem mezelf van de ochtend ploeg..haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 snapte hem wel hoor:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ha Susanna, ja ik weet niet veel te zeggen want ik ken jou en heel veel hier niet.Dusssss goedeavond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Voor jouw ook An...nog niet ontmoet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ik ben echt een ochtendmens, dus ik zal je nog wel 'ontmoeten', sterkte in ieder geval, ik ga naar bed, truste allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 ja ga ook afsluitennog even op de bank en dan naar bovenen bedankt voor jullie steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 truste An en snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Jane, had je mn dankjewelletje gister nog meegekregen ?Anders hier nog eens: dank je wel !kan weer muziek afspelen Nu reikt zich onmiddellijk het volgende probleem aan, das altijd he, nl dat mn cd laatje niet meer open gaat op mn computer :sMisschien als ie opnieuw is opgestart dat ie het weer doet. Was trouwens een film vanavond met goosfraba.....voor de oude gedienden onder ons .... Nu weet ik waar Marjo em van heeft ! Leuk is dat ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Even een ergenisje"Comedy Central verhuisd"Wat klopt hier niet ?????Juist......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Ja, gelezen Woman,zag dat Marc dezelfde aanprijst:Dheb je er al wat mee gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 oh Jopiezomaar over je heen gelezendank je wel, ook zomaar:heart:(kleintjes he, die zie je over t hoofd) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 Jack nickolson!beetje flauwmaar ik moest ook meteen aan marjo denkenmaar die schrijft Goosh Frabba Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 15 januari 2011 ZoIk heb een jasje van Zowie versierd met pailletten. Dan wordt ze gezien in het verkeer. Erg leuk, ga em straks meteen testen, jihaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden