Spring naar bijdragen

zondag 16 januari

igor

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 365
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sorry, is inderdaad niet erg positief.

Nou ja als ik het maar droog hou.
Plannen voor de lente maken kan natuurlijk al wel.

Misschien zometeen toch maar gaan hardlopen, heb ik al maanden niet gedaan.
Moet eigenlijk met een scriptie voor mijn opleiding bezig.

Uitstelgedrag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

jaren Woman, maar kan het je niet aanraden
want het haalt je in.
Als je de guts hebt kun je de crisisdienst bellen, je zult
eens zien hoe snel je dat wat hebt. maar je kunt ook de
ther. waar je op wacht bellen en zeggen dat je met spoed
hulp wilt om niet in een crisissituatie te komen. Als het een goeie is
zal ze je voorrang geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik begin me ook een beetje zorgen te maken. Ben enkele maanden geleden gestopt met AD en voel me ook erg vaak weer depri. Ben er erg bang voor dat ik me weer ga verliezen in alle negativiteit. er is gewaarschuwd dat het terug kan komen. Ik WIL geen AD meer slikken. Bah,altijd die onzekere gevoelens. Ik wordt gek van mezelf en zou me wel onder mijn .... willen schoppen. Helaas gaat dat niet en zal ik wat anders moeten proberen om er boven te blijven staan. Maar wat?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dit speelt al een poosje he, 1.5 jaar, als ik het wel heb ?
Houdt een keer op, ofwat
Ik had van de week al gebeld, en ik sta bovenaan de wachtlijst, maar het kan ook nog weken duren.
Ik bel gewoon morgen weer dat het niet gaat. Dan maar even telefonisch consult. Die dromen trek ik echt niet meer.
En mn cedeespelerlaatje op mn pecee wil ook nog steeds niet open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dda
nogmaals goeddemiddag allen! hier is het net lente,ga zometeeen de nestkastjes weer ophangen,en daarna en beetje over het strand strompelen!
word helemaal gestoord van dit toetsenbord,moet ens kijken hoe ik dat op ga losen,b ol.com of zo?

ook ik ben af en toe strontziek van de medicatie,en dan het probleem van hoe hou je het binnen!

succes medestrijders,tis een mooie dag, ga wat doen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik slik Kira St. Janskurid. Dat is de enige die werkt bij mij.

quote:

Originally posted by:
myriam7

t'is hier zwaar bewolkt, ben zeker telaat op gestaan voor die zon
:brokenheart:

Ik heb ook sint janskruid gehaald, ben benieuwd of het iets gaat helpen. Op de verpakking staat dat je het merkt na ongeveer 2 weken. Las hier ergens dat dit wel 6 weken duurt. Ik hoop dat de verpakking gelijk heeft
;)

Samen met mijn daglicht lamp moet dat goed komen he...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rudy als ik eens wat wil drinken is het of of want samen bijt dat elkaar. Dan neem ik de keuze wat drinken of pijn lijden en meestal is dan de keuze makkelijk want wie wil er nu pijn hebben maar soms kies ik er dan wel voor en voel me dubbel gestraft maar eigen schuld.

Snoepje ik slik tramadol 1-3 maal daags en ook voor de pijn in mijn rug.
Loop erg slecht en beenmerg is niet zo goed maar dit is al 8 jaar alleen werd resistent tegen andere pijnstillers en ook omdat de pijn erger werd.
Door mijn lichamelijke toestand merk ik zelf niet goed dat ik een zombie ben want voel dat niet zo maar andere mensen zeggen/denken dat ik regelmatig onder invloed ben dus natuurlijk heeft het invloed dat gemene goedje.
Volgens huisarts, neuroloog en apotheker mag je na 2 maanden gebruik weer auto rijden maar ik durf dat niet want kan mijn reactie niet goed inschatten (al denk ik van wel), wil niets op mijn geweten hebben als er wat gebeurd en vertrouw dan ook de verzekering niet.
Ook dan weer de keuze auto rijden of tramadol. Zelf zet ik alles zo vroeg mogelijk in de ochtend als ik moet rijden dan kan ik meteen daarna de tramadol innemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drupje denk je nog aan het dropje ??

Ik heb trouwens wel weer een nieuw ideetje opgedaan hier, ik geloof dat het An was die het vertelde. Als ze een loos momentje heeft gaat ze naar de Bieb
Deed ik vroeger als kind altijd. Lekker in de Bieb lezen. Thuis lees ik niet want dan val ik in slaap. Zowie mag ook mee.
Helaas is de Bieb niet open op zondag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga elke zaterdag naar de bieb en lees daar de Libelle en Margriet
ook wel eens op een andere dag natuurlijk, is een jarenlang ritueel.
En verder wekelijks boeken lenen ook. maar de L/M staan altijd op mijn
lijstje to do, net een beetje spijbelen maar dan als beloning.

En Drup, ik heb ooit Tramadol gehad van de HAP in een weekend met kaakontsteking
maar ik was echt high, duidelig, onzeker; van één pilletje. Het zijn gewoon drugs vertelde
een verpleegkundige me later. Kan me dus voorstellen dat het met drank echt niet samengaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk
Als ik fit zou zijn
Wil ik elke dag dansen
Heb nu een maand al niet gedanst ofzo
Zit in een slop
Vrijdag heb ik een optredentje bij Vlaams Meiske
Waarom is het zo moeilijk om te doen wat ik het liefste wil ?
Muziek aanzetten en ik heb een spiegelwand in mn huiskamer
Kan toch 1 dansje dansen en aLs ik daarna niet meer wil stoppen
Maar ik heb zo het gevoel van een staking, weet je wel, het liefste zou ik midden op straat in een plas gaan zitten...........................................I NEED HELP !!!
Nou ja straks maar 1 dansje dansen dan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...