will Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Bollie, niwi, ik kom er dadelijk op terug, moet dringen uitrukken,Hoi drupje, cava ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goedemorgen allemaal.Ben na een tijdje afwezigheid weer terug op het forum.Is nodig, ging weer de verkeerde kant op.Hoop weer veel steun te ondervinden door mee te lezen.Cyntia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 waakzaamheid, Cynthia....bewust er mee bezig blijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Net tijddens de chat nog twee kruiswoordraadsels ingevuld (zonder te trillen en oxazepam!) en opgestuurdGa nu naar strand uitwaaien en daarna koffie drinken in de strandtent.Twee koffie (ipv 1 duvel 1 koffie) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Het helpt om hier actief mee te schrijven Cynthia,ook en juist op de dagen dat je niet drinkt. Dan heb jehopelijk niet het mosterd na de maaltijd gevoel. Voorkomenis beter dan genezen, toch? sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Goedemorgen voor de 2e keer:DHelaas zonnetje is alweer weg hier,toch even lekker met doggie wezen lopen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Welkom terug Cynthia. De zon is hier ook alweer weg Yala. Jammer he? Ik had even een lentegevoel vanochtend. Zou de winter al afgelopen zijn of ben ik nu te ongeduldig? * tikfout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Nou en net zo ongeduldig hoor Mup!PPPffff,kan niet wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Heerlijk. Ik heb er alweer enorm veel zin in. Lekker wat in de tuin rommelen. Of lui op mn ligstoel, boek erbij, de zon die je lijf verwarmt.Kan niet wachten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 HOU OP MUP!!!!!!!Zou zo een vakantie boeken! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Niks bijzonders, alleen lastig. Het is mijn 2 wekelijkse kotsdag sinds ik aan de tramadol zit (soort chemische morfine). Maagbeschermers helpen niet als alleen volledig vasten. Ben niet ziek of misselijk maar kan helemaal niets in mijn lijf houden; zelfs geen slok water. Rare is dat het ca elke 2 weken terug komt en nare is is dat ik dan ook de pijnstilling niet binnen houd dus. Duurt altijd maar een dag al ben ik de volgende dag nog wat shackerig en gaan die 2 weken zo snel voorbij hahaha. Ben er na 2 1/5 jaar wel aan gewend maar aan die dorst niet want drink altijd veel en dat gaat dan op zo'n dag niet. Maffe pillen die tramadol maar het is de enige pijnstilling die me nog helpt wil ik niet aan de echte morfine overgaan maar dan word ik junk en daar pas ik voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Will, vecht niet maar accepteer de situatie zoals die is.Acceptatie is een voortdurend proces.Een proces wat niet aan tijd gebonden is.Het is een fase in je leven die voorbij gaat.Wij willen ons niet slecht voelen en zo snel mogelijk omschakelen naar een beter gevoel.Dat is niet altijd mogelijk.In een moeilijke periode van mijn leven zij iemand eens tegen mij: Rudy kijk in het dal waar je zit eens om je heen.In het dal bevinden zich vaak onverwerkte gevoelens en emoties uit het verleden die onmisbaar zijn om te kunnen leven in het heden.Dit proces herhaald zich telkens weer.Na verloop van tijd worden de dalen minder diep.Het herstel gaat sneller.De somberheid verdwijnt en maakt plaats voor vreugdevolle momenten.Het is tevens een les in geduld en dat is wat ik toewens.Heel veel geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 quote: Originally posted by: yajalaHOU OP MUP!!!!!!! Zou zo een vakantie boeken! haha! Je hebt je zonnebril alvast maar opgezet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Vervelend voor je Drup. Voor jou hoop ik dan maar dat de dag snel voorbij gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Zit in m,n bikini met cocktail (alcohol vrij natuurlijk!)en zonnebril op achter m,n laptop!Wel de verwarming even ietsjes hoger gezet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Jeetje drup,das een ellende elke keer!Gelukkig blijf je er een beetje positief onder en is het maar 1 dagje!Maar leuk is anders!Nog ff en het is morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Welkom terug Cynthia al is de reden niet zo best maar je hebt de strijdbijl al weer opgepakt door hier te komen. Goed hoor en sterkte.Ja Mupke je bent veel te ongeduldig want met wat pech kan er nog een 11 stedentocht komen. Maar je bent de enige niet hoor want wilde gisteren wat sneeuwklokjes kopen en vond het maar niks omdat ik liever crocussen had hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Mogge frummers,Hier absoluut geen zon. Bahhhh...... Lente waar blijf je. Ik word er zooooooo depri van.Mijn kop maalt maar en maalt maar. Heb frisse lucht (zon) nodig. Wat duren die wintermaanden toch lang.Vandaag maar van alles doen dan hoef ik niet zoveel te denken:wacko:Mijn dochters fiets is gestolen, daar baal ik zo van. vergeten af te sluiten in de stad. Ik wordt niet goed van die onverschilligheid van de jeugd. Baal,baal,baal.Vandaag dag 90 ADb. Ben blij dat ik niet meer afhankelijk ben van drank maar had toch verwacht dat het me meer zou opleveren. Ben ik nu ongeduldig of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 hey druppeltjelees dat je ook tramadol gebruikik ook al een jaar alleen voor dat ik naar bed ga voor me rugoverdag als ik het slik lijk ik wel een zombiehoe ervaar jij hettomheb het idee dat ik op ontploffen stapak nu maar me fiets en ga even naar het ziekenhuisdit is de rotste dag van tot nu toe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 gefeliciteerd met je 90 dagen, Desi....wellicht ben je idd wat ongeduldig ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hee Miss ongeduldig,Kop op wijfie,je gaat zo goed!Verwen jezelf gewoon eens extra of nog beter......hihi:D....laat je vandaag maar eens extra verwennen!Voel je je meteen een stuk beter en als ze vragen waarom???????GEWOON OMDAT JE HET VERDIENT!!!Dikke kussss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Tom, oude patronen doorbreken is goed voor het herstel.Toen ik stopte durfde ik pas na een jaar mijn gezicht weer latenzien in de horeca.Bij eerdere stop pogingen is het vaak mis gegaan, de euforie te groothet vertrouwen in mezelf misplaatst.De associaties met momenten waarop ik dronk, te groot.Maar achteraf is het allemaal goed gekomen.Een fijne wandeling op het strand en smakelijke koffie gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Desi, bij mij steekt datzelfde nog steeds de kop op,meestal als ik al wat somber ben. We willen zo graagbeloond worden. En zullen gewoon moeten accepteren datzo'n beloning er niet altijd uitziet zoals we m verwachten.Ik heb me aangeleerd mijn lijf dan te gaan gebruiken (als iker de discipline voor op kan brengen), hetzij sporten, hetzijsauna, net wat er het hardtse nodig is, aktie of rust. En als ik het nietweet of financieel niet kan, dan stap ik op mijn fiets en ga de natuur in.Het is dan zo simpel. Maar ja moet wel zelf die eerste stap weer zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Drup slik jij per dag tramadol?De volgende vraag is, drink jij nog? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyntia Geplaatst 16 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 16 januari 2011 Hoi MupHet wordt echt nog lang geen lente, net gecheckt op weeronline.Vakantie boeken kan een idee zij maar het is des te kouder als je terugkomt.Heb ervaring, ben met oud en nieuw op Curacao geweest.Vuurwerk kijken bij 25 graden. Nieuwjaarsduik etc.Heerlijk maar wat een kou toen we terugkwamenCyntia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden