Spring naar bijdragen

maandag 17 januari


igor

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 266
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heb net gebeld en hij is weer terug eigenaar. Wat jammer, maar wel blij dat de mensen waar die van was, hem weer hebben. Hopelijk verzorgen ze hem nu iets beter. Maar er komen er nog wel meer hoor, we blijven gewoon wachten tot ik het juiste hondje zie, wat bij mijn past, en die een goed huisje zoekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh Boll. Wat jammer nou. Je had er zoveel zin in. Maar het is ook een troost dat zijn eigen baasje weer voor hem wil zorgen. Misschien letten ze nu wat beter op!

Ik ben dus nog altijd niet begonnen met mijn voornemens voor vandaag Bah,bah,bah wat is dat oppakken voor mij toch altijd weer moeilijk. S'morgens om 6.00 uur opstaan kan ik heel makkelijk maar dan, bahbah.
Wie wil er mij een schop onder mijn ... geven? Misschien helpt dat.
:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allemaal

Lekker weer een week voor me met veel afspraken wat betreft solliciteren en zorgafspraken voor mijn ouders.
Vandaag de 3e dag nog maar.
Droom heel veel 's nachts, niet eng maar wel veel.
De opvliegers zijn ook nog niet helemaal weg.

Ben wel lekker helder nu maar zie er tegen op om een paar telefoontjes te plegen.

Desi je was gisteren toch op dag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen :D

Vandaag dag 1.
Ik neem vandaag de eerste niet !!!

Bij deze wil ik nog wel even mijn excuses maken naar jullie.
Ik was zo teleurgesteld in mijzelf en beschuldigde jullie gisteren ten onrechte dat jullie er niet voor mij waren.
Soothe heeft gelijk.
Wanneer het in mijn koppie zit dat ik wil drinken dan houd niks of niemand mij er meer vanaf.
Veel steun aan jullie gehad gisteren en door die steun de drank weg kunnen kieperen.
Dank jullie !!!

Vandaag heftig nadenken wat mij heeft doen drinken, het waarom en hoe ik er de volgende keer mee om kan gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Blondie,
Ik hoop dat je nu sterk genoeg bent om van die drank af te blijven. Misschien lukt het je nu om eerder aan de bel te trekken, en zeggen (hoe moeilijk dat ook is) dat je van plan bent om te gaan drinken. Kijk als je het dan toch doet, kunnen we niets meer doen, maar voor het zelfde geld, kunnen we je helpen om het niet te doen.
Dat gevoel dat je dan krijgt is zo overweldigend, je hebt het van de drank gewonnen.
Ik heb het toen zelf ook mee gemaakt toen ik eigenlijk besloot om met mijn verjaardag het op een zuipen te zetten.
Wat er toen aan spanningen van me af viel was zo heerlijk. Ik had gewonnen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,

Jij had je dit voorgenomen;

Oefeningen doen welke ik van mijn Fysiotherapeut heb gekregen voor mijn knieen.
Douchen en aankleden.
En jawel hoor, dat wat ik het minst liefste doe. Het HUISHOUDEN.
Daarna antabusje halen en boodschappen.
Vanmiddag telefoontjes plegen en huishouden.
Dan vind ik het wel weer genoeg voor vandaag dacht ik zo.

Aan de slag dan en afvinken wat je gedaan hebt, werkt bij mij ook.
De oefeningen moeten een vast patroon worden dus bijv. meteen na de koffie?thee

AAN DE SLAG ;):)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Blondie,heb je drank in huis dan? Ik zat gisteren even terug te lezen en ik begrijp anders niet
hoe je binnen een uur kon besluiten om van je zus bellen, drank te gaan halen en te gaan drinken?
Voor mij werkt de drempel van geen drank in huis en aan de bel trekken bij trek goed.
Komt er geen reactie op het forum, harder roepen, totdat er wel reactie komt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Blondie, ga je opnieuw beginnen met tellen? Dan sta ik dus 7 dagen voor ? (grapje ....),

't is in ieder geval wel straf dat je je direct terug herpakt. De vorige keer was ik 3 maanden gestopt en na mijn terugval ben ik wel 2 maanden blijven zuipen voor ik mij, nu een week geleden, terug gestopt ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...