snoepje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 muffinmaar kan je niet gewoon eerlijk zeggen dat je vind dat je teveel drinken dat je daar geen zin meer in heb en je ermee wil stoppen zoiets moet ze toch kunnen begrijpen en respecteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Goeienavond lieve mensen.Zó ver ben ik niet hoor, blijf echt wel in de buurt Lief, jullie reacties, thanxxx.Desi: de assistente van mijn huisarts doet de "stoppen-met-roken"- poli. Houdt contact met je, geeft adviezen, test je longcapaciteit enz.enz. Daarnaast kan ik van de huisarts als hulpmiddel het medicijn "Champix" krijgen, alleen op recept maar je moet het wel zelf betalen (€ 50,-). Maar misschien doen zorgverzekeraars wat toeschietelijker nu ze dit jaar het stoppen met roken willen bevorderen.Van Champix heb ik tot nu alleen positieve berichten gehoord, ja.......je moet natuurlijk wel gemotiveerd zijn hè, da's logisch. Misschien kun je het ook googelen?Fijn om Rudy en Soothe weer te lezen; dank voor jullie bijdragen!Met mij gaat het wel goed hoor alleen was ik vandaag (en nog) heel misselijk met buikpijn, heb alleen de honden uitgelaten, verder in bed gelegen.Kan buikgriep zijn.Kan ook zijn dat alle spanning van de afgelopen tijd eruit komt.Wat het ook is: peanuts vergeleken met wat sommigen van jullie door moeten maken.Ga weer verder en kom ook wel weer terug.Dagdag: good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Het huis van moeder is per 29 december verkochtHet moest leeg opgeleverdDit was een race tegen de klokZe bewaarde werkelijk allesOok de spullen van een tante en haar eigen moeder waren nog aanwezigHet waren dus 3 huishoudens om op te ruimenElke la die je opentrok bevatte weer een verrassingAlle boeken moesten met de hand nagekekenVerrassing na verrassing kwam te voorschijnHet was een hele klus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
An Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Bako: ja een hele klus, maar ook een emotionele klus, toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 maar geklaard begrijp ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Gelukkig Bako dat je zoveel hulp hebt zeg. Dat geeft toch een fijn gevoel. Hopelijk kan je dadelijk als alles klaar is, lekker onderuit gaan zitten, en genieten dat alles weer zo mooi is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Dag dag lieve Saar. tot binnenkort weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Inderdaad een emotionele klusDat een mens door een herseninfarct zo kan veranderenNiets interseerd haar meerNergens kan ze meer warm voor lopenOnze dochter is zwanger,ze feliciteerde nieteensHaar zus was eerder over oma,dus dat zij dit nu gaat worden komt 4 jaar te laatLastig hoor,als iemand zo negatief is geworden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Niet om aan te zien lijkt me,en ook te denken dat ze misschien zlefsoms weet dat ze niet meer de oude is.Ze moet zelf ook doodongelukkig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Het is een generaal gewordenZe eist dat ik 2 maal per week komDit is voor mij een probleemMet de bus naar het stationTrein van hoorn naar enkhuizenBus naar venhuizenOpenbaar vervoer is voor mij geen optie meerHet is voor mij in deze tijd dus onmogelijkAls het weer opknapt kan ik met mijn scootDit alles word mij erg kwalijk genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 het lijkt me dat ingaan op dit soorteisen ver over jouw grenzen gaat bako.Het zal zwaar zijn die aan te gevenen stand te houden, zeker als je er nietecht waardering voor krijgt.is er geen mogelijkheid voor dagbehandelingof dagbesteding waardoor de druk er voor jou afgaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 The rocklaters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Soothe fijn dat je er weer bent want doet me altijd goed je te lezen. Je hebt het wel voor je kiezen gehad maar je blijft sterk zoals ik je ken al mag je best wel eens zwak zijn hoor.Ja Bako is bekend dat na zoiets hele karakterveranderingen kunnen optreden. Is raar te ervaren en moeilijk mee om te gaan. Persoon leeft nog maar is het niet meer.....??? !!! Wie dan wel? Niet degene die je hebt gekend al ziet die er uiterlijk wel zo uit.Net ff Caro extra geknuffeld want die wordt morgen geopereerd. Zij naar bed en ik loop hier te zweten hahaha en denken dat ik nog vanalles moet regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Sara !!! Je bent evenals iedereen me hier dierbaar maar jij was wel speciaal. Net als ik jong weduwe en dat gaf bovenop het probleem drank een extra band. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Ha An (twinsis).Sara, wat zijn 50 euro als je rookt is duurder op de lange termijn. Dat weet ik wel zeker. Champix is inderdaad ook een optie. Heb ik trouwens ook vaker van gehoord. Ken iemand die het nu ook aan het gebruiken is:P;)Morgen heb ik een afspraak bij het UWV. Kennismaken met mijn nieuwe coach. Ik zit sinds gisteren in de WW omdat Wia er niet inzat. Nu kom ik echt in de mallemolen. Maar ja ik wil tenslotte ook graag zo spoedig mogelijk weer werken. Heb het echt nodig.Druppeltje: Toch niks ernstigs met onze Caro he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 ja, Desi ??.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 ik wil iedereen een goedenacht toewensen en morgen gezond weer opik heb een goede dag gehad... heerlijk als het zo blijf teken ik ervoorOP NAAR DAG 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Trusten Snoepie en morgen gezond weer op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Desi, goed gedaan!Zie je wel dat een echt lijstje werkt. Hoelaat heb je nu je oefeningen gedaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Hoi Druppeltje,Ook ik heb mijn grote en kleine angstjes.Kortom een heel gewoon mens.Weet niet wat Carolien heeft, maar groet haar en wens haar sterkte.Dag Druppeltje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Ja Niwi:DGelijk vanmorgen toen ik van het forum afging. Voor het douche dus.Lijstje werkt echt. Het lijstje voor morgen ligt al klaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Ik heb vandaag ECHT veel gedaan. Ben ook best wel moe nu. Ik denk dat ik maar ga afsluiten en bankhangen.Tot morgen dan maar. Het forum staat natuurlijk ook op mijn lijstje:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Nee Desi ik weet het niet goed. De ingreep is op een nare plek waar veel botjes en zenuwen zitten. Daarbij komt dat ze eigenlijk een ruggeprik zou moeten krijgen maar dat kan niet vanwege haar rug. Ze had vorige week deze ingreep al moeten ondergaan maar ze durfden het niet aan dus morgen weer maar nu verdoving via haar knie.Je moet wel je gezondheid mee hebben en die heeft ze niet.Gevolg maak me ongerust om dinnetje zelf, heeft ze hulp en eten, moet ik boodschappen doen, voor haar dieren zorgen, is alles geregeld ook voor de volgende dag enz.Wel lachen want die slaapt en ik loop te stressen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 Wens haar beterschap Drup. En laat me horen hoe het haar vergaan is.Ik ga afsluiten nu.Truste allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 17 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2011 desi geweldig, morgen weer je oefening voor je gaat douche moet een gewoonte worden. Ja ja dat kon je ook met drinken nu dus met je gezonde oefeningen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden