Spring naar bijdragen

maandag 17 januari


igor

Aanbevolen berichten

11 pagina's!!!!!! :wacko: Dat red ik niet nu.


Maar Sara .. even weg? Ik weet niet of je nog meeleest. Persoonlijk vind ik het jammer, zal je missen hier. Maar soms is het heel goed even afstand te nemen. Doe ik af en toe ook een paar dagen of klein weekje. Omdat het dan bijna de plek van je echte leven inneemt.
Goed besluit Saar. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 266
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pff de laatste loodjes. Nu nog koken/opruimen en dan hou ik het voor gezien voor vandaag.
Heb alles gedaan en nog meer wat ik me voorgenomen had. Voelt zooooo goed.:D
(Moet eindelijk eens van dat uitstelgedrag af. Vandaag is het dus gelukt. Jippieeeee


Sara als je het nog leest: veel sterkte en neem je rust. Ik hoop je nog gauw eens te lezen.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja en mijn dank voor de reacties.

Ben zelf ook gaan googlen enhet een en ander gelezen hierover. Ik twijfel nu wel. Het kan goed en slecht gaan dus. Ik ben bang om AD te gebruiken indien ik het niet nodig heb want dat kan depressie ook weer in de hand werken lees ik. Toch is het een voorstel van mijn arts die heel goed op de hoogte is van mijn historie en heel voorzichtig met mij omgaat. Dus ik denk ook weer niet dat het zoveel kwaad kan. Twijfel,twijfel,twijfel.

Ik moet toch nog eerst een stopdatum bedenken en daar ben ik nog niet helemaal aan toe, maar het zit eraan te komen. Ik moet gewoonB)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zyban heeft ook een ondersteunend programma. Dan krijg je eerst dagelijks als je gestopt bent een sms'ja. Later bouwen ze dat langzamerhand af. En je krijgt er een soort dagboekje bij. Die was mijn huisarts eerst vergeten te geven dus daar heb ik toen alsnog om gevraagd. Las het op de site van Zyban namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Deesje heb je al eens op internet gekeken wat a.d. kan doen? Ik weet wel dat je het best een tijdje mag gebruiken, hoelang dat weet ik niet maar daarna gaat het een tegenovergesteld effect geven.
Ik slik al jaren lang amitriptiline. vind dit erg goed spul. Ik slik het omdat ik er erg goed op slaap, niet meer voor depressies, en ook niet iedere dag, ooit maanden niet.
Je krijgt van dat spul geen ontwenningsverschijnselen, je kan er gelijk mee stoppen, dus als ik een keer een paar nachten niet goed slaap, neem ik een paar van die pilletjes. Nadeel, je krijgt een droge strot, maar verder is het vrij ontschuldig volgens mijn arts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tom,

Mijn vrouw heeft er niet echt problemen mee, volgens mij vindt ze het een beetje flauw, tijdverspilling.
Ik heb nogal eens wat werk te doen op de pc en als ik dan opmerk dat ik nog altijd niet gereed ben zegt ze steevast iets in de trant van: ja, dan moet je maar niet de hele tijd met andere dingen bezig zijn...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net (2 mnd) van mijn AD af. En dat wil ik ook graag zo houden.
Amitriptilini ken ik. Heeft mij van mijn hoofdpijn afgehouden door het een maand te slikken. (restverschijnselen van mijn hersenbloeding) Ik weet ook dat het in grotere hoeveelheden AD is. (Voor hoofdpijn maar een schrijntje van gebruikt). Goed spul. Maar voor mij liever geen AD meer. Voel me goed zonder.

Ik weet ook nog niet of ik wel wat ga slkken. Kunnen ook pleisters zijn of niks. Ben ik nog niet uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane
Dank voor je berichtjeDe labuitslagen zijn elke keer een verrassing
Mijn diabetes is moeilijk te regelen
Heb al geen gevoel meer in mijn beide voeten en mijn rechterhand heeft ook al een dode vinger
De medicatie die ik moet slikken worden door mijn lijf niet geaccepteerd
Ben en blijf misselijk,ben al 17 kg afgevallen
Had natuurlijk genoeg te missen,maar op deze manier is het weinig plezant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeemig Bako
Jij hebt t ook echt niet makkelijk he.
Als ik dit lees van ju, denk ik direct
waar zeur ik over??
Ik geef je ff een bloemetje virtueel
Ik hoop dat je er een beetje blij gevoel van krijgt,
want dat gun ik je van harte!
:present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé Desi,

Meer energie, amaai, da zal wel !! Ben zeker en vast veel beter bezig met van alles en nog wat. Alleen dat constant gevoel dat er ergens iets mankeert, dat is vervelend. Meestal gaat da wel goed, alleen loop ik soms wat verloren. Maar dat zal wel beteren zeker?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé snoepje,

Soms wel ne keer een kleine opmerking maar ze vind het ook niet echt gezellig dat ik niks drink. Ze pakt zelf graag een glas en vind het dan gezelliger dat ik ook eentje meedrink. Alleen kan zij makkelijk stoppen en ik niet. Trouwens heel mijn vriendenkring vind het maar een beetje raar dat ik heelder periodes niks drink en dan weer efkes alles geef om daarna terug te stoppen. Allicht normaal dat ze daar de wenkbrauwen bij fronsen niwaar?

Daarom nu maar ne keer proberen om een heeeeeel lange periode niet meer drinken niwaar ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

bolletje
Mijn partner neemt veel over van het huishouden
Zoonlief komt helpen met laminaat leggen in onze slaapkamer
Mijn vriendin en haar partner komen behangen
We hadden namelijk gepland de slaapkamer op te knappen
Ben bezig met het krijgen van huishoudelijke hulp
Mijn beide schoonzussen komen af en toe aanwaaien en steken dan hun handen uit de mouwen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...