Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dank je voor je steun:)Ben even de deur uit.Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ja hallo, wie kent Nikniet nou niet zeg.Maar vertel, hoe is het nu met je??? Je ging toen op vakantie, was dat een beetje gezellig? En uiteraard de ultieme vraag, hoe is het met drinken? Lukt het een beetje om te minderen of droog te staan?Ondertussen zit ik weer een beetje te schilderen en met het gevoel gaat het redelijk. Niet echt je van het maar dat heb ik wel vaker in het voorjaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dag dagVeel onrust hier. Vind het moeilijk voor mezelf op te komen. Komt door mn geweldadige ex. daarvoor had ik nergens last van...Je hoeft het niet altijd met elkaar eens te zijn he. Hij mag heus wel eens mokken. Hij heeft nog nooit zn stem verheft tegen mij, of boos geworden...Meteen een berg onrust en lsapeloosheid.... Nou ja straks maar meteen dansen dan als mn koffie op is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 goedemorgen,bijna middag allemaal,leve de dongel! 3uur bezig gewest om veerbindinge te krijgen!!!!en nu ga ik lekker een potje koken! tot straks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 jopiedenk wel dat je gelijk heb dat ik gewoon moet accepteren dat het slapen niet leukwil ook geen slaapmiddelen meer maar hoelang duurt dat ontgiften dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 ekstertje bedankt voor je adviezenik kan geen prive berichten versturen kan dat alleen als ieman online is of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Zo daar was ik weer heel even,drukke ochtend gehad,huis gepoetst,bedden verschoond en nog veeeel meer huishoudelijke taken verricht!En waarom???Straks kome de 4 monsters weer thuis en is alles vor niets geweest! hihi:devil: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Goeie middag Sailor, Snoepie, Sowhat en Woman:)maar natuurlijk drink je niet Sowhat, daar ben je sterk genoeg voor.Snoepie, wat doe jij zo heel de dag??? Ik bedoel, heb je ook hobby's?Sailor wat ga je eten dan??? Heerlijk je nieuwe thuis hé???Is het kleine poeziebeesje al een beetje gewend?Ja Ya dat heb je met die kleine monstertjes hé?Hoe is het met je prinsesje en haar handje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 bolletjeik werk vrijwillig op de basisschool van mijn zoontjevan alles en nog watheb een leesclub .administratie beetje secetaresse van de directrice,,heb het heel erg naar me zinhou heel veel van lezen al komt het er de laatste tijd niet vanen doe heel veel in me huishouden.moet schoon zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Hee Bol:heart:Prinsesje gaat best goed,alleen het handje blijft vervelend.Eidelijk was ze uit het gips maar toen ze 2 dagen op school was heeft ze een bal tegen haar net geopereerde handje gekregen en is de vinger waaruit ze haar pees hebben getransplanteerd gebroken!PPPPPffff,die is nu helemaal krom en dik maar gips kan er nog niet om,ze wachten eerst tot het minder dik is.Nu heeft ze wel een spalkje maar blijft gewoon en erg zwakke plek!Helaas.....Maar zelf hoor je haar eigenlijk niet hoor!Stoer wijfie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Nou ik ben weer even weg mensen!Mischien kijk ik nog even mee af en toe!dikke kussss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Heb zo ontzettend de pest inAltijd onszelf geredKom niet in aanmerking voor huishoudelijke hulpMoet maar hulp zoeken via de advertenties in de supermarktNatuurlijk onze economie moet doorDan maar zwartLang leve het eerlijk bezig zijnKom ook niet in aanmerking voor een pgbMet andere woorden stik ermaar in,hulp krijg je nietJe partner kan alles overnemenLang leve onze zorgmaatschappij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Weet iemand in hoe ik in wie is wie kom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Zo weer terug van UWV. Een heel duidelijk, leerzaam en leuk gesprek gehad met nieuwe coach. Met haar ga ik het wel redden voel ik. Veel informatie en morgen nieuwe afspraak met nog een coach. Voor vacatures die er op het moment openstaan. ben dik tevreden. Muffin: Volgens de verslavingsarts van GGZ heeft Antabus helemaal geen verkeerde werking op welke organen dan ook. Kun je langdurig slikken. Alcohol is daarentegen veel schadelijker dus. Het is alleen schadelijk als je alcohol zou nuttigen. Nooit doen dus!Ha Niknok. Volgens mij ken ik je wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 ga naar navigatie rechts bovenkies wie is wie en je bent er Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Tom linksboven bij catogorien. Dan aanklikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Dank je bako.Heel vel sterkte trouwens heb je verhalen zitten lezen.Diep triest man, zorgmaatschappij...me r**t, alleen als je het kan betalen in de toekomst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Wil mezlf erbij zetten desi, dat lukt even niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Kijk vanmoddag wel weer even e stad in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Volgens mijn comp is het links. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 bakoja als je in nederland ergen hulp voor nodig hebkom je van een koude kermis thuisje heb overal hulp organisaties voor behalve voor het eigen volk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Ja Bako, het is vandaag de dag een zoekhetmaarzelfuitmaatschappij. Geen geld, dan ook geen hulp. Wel geld, zorg er dan ook maar zelf voor.Inderdaad triest. Daar heb je nu heel je leven voor gewerkt, en geprobeerd het altijd zelf te doen.Wij zijn nog van de generatie, blijven proberen onafhankelijk te zijn. maar als je vandaag de dag wel hulp nodig hebt, moet je brutaal zijn en voor jezelf opkomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 help me mijn boosheid een plek te gevenkan nu geen kant uitalles is negatiefben nu erg wankel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 quote: Originally posted by: snoepjebako ja als je in nederland ergen hulp voor nodig heb kom je van een koude kermis thuis je heb overal hulp organisaties voor behalve voor het eigen volk Precies. maar eigen volk gaat voor????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2011 Bako blijf sterk meid laat je niet ondersneeuwen door die boosheid hé? Daar schiet je niets mee op. Probeer het van je af te schrijven desnoods met scheldwoorden enz. Of wat zou je nu het liefst willen doen.? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden