Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 Januari


blondie6173

Aanbevolen berichten

Ik moet zeggen dat ik vandaag een heel opgeruimd gevoel heb sinds tijden. Heb afgelopen week heel veel echt letterlijk opgeruimd en over mezelf nagedacht. Vandaag heb ik sinds tijden eens kunnen genieten van een hele dag niks moeten en dat is een heel raar maar lekker gevoel. Zou ik het toch eens gaan leren?
Morgen nog zo'n dag. Lekkerrrrrrrrr.......

Prachtige uitspraak Sara. Hij heeft groot gelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Wow Spud, dat noem ik nog eens lef hebben! Hoop dat het je allebei lukt!!

Desi, wat fijn te horen meid. Ja maf hè, dat je soms eerst letterlijk moet opruimen om ook een opgeruimd hoofd te krijgen :).
Wil nog ff op 2 dingen van jou reageren.
Ten eerste wat betreft je vriendin. Jammer dat ze in het oude patroon is gevallen bij haar verlof maar........ik herken dat zo goed. Er zal wel sanctie op volgen denk ik? Ik was op de PAAZ ivm eetstoornissen en ging ook weer helemaal de mist in bij mijn eerste verlofweekend. Gevolg: verplichte bedrust en sondevoeding. Dat was &^%$*#!!! Ik voelde me zó opstandig..................punt is nu juist dat er door dat verzet heen gebroken moet worden, iemand moet open en klaar zijn voor verdere (vervolg-)behandeling. En dat kan best even duren. Het is dus niet zo, zoals iemand anders veronderstelde, dat de PAAZ alleen voor kortdurende opvang is: ik heb er 6 maanden gezeten en was toen pas "rijp" voor verdere therapie. Het is jammer maar hoort blijkbaar bij de weg die zij (nog) heeft te gaan. Kan me voorstellen dat je het je aantrekt, maar probeer het te relativeren en te begrijpen?
Ten tweede: ik was blij verrast toen je schreef dat je Reiki had. Ik heb er nagenoeg geen ervaring mee maar vorig jaar een heel bijzondere ervaring gehad met een vrouw die dat ook deed. Zij zei me, na ons lange gesprek, dat ik eigenlijk de eerste graad uit mezelf al had. Toen nam ik me voor om me er in te gaan verdiepen maar tis er niet meer van gekomen. Weet je, ik zou dat best wel willen, maar dan met dieren. Heb jij leestips of site-tips voor me?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi nee hoor Spud, dat was niet voor 1 iemand bedoeld, ik riep het gewoon maar in het luchtledige :D
Heb de laatste tijd nl. IRL nogal eens moeten lachen om mensen die mij in eerste instantie maar een gek en eng mens vinden hahaha.
En..........ik herinner me jou wel hoor!! Voor mij ben je geen vreemde. Trouwens nu je "Blacky" zegt daagt er iets maar ik denk dat ik toen net nieuw was.

Oh ff telefoon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Spud

katten hebben en ruimte om iets te maken Bolleke? Wat?


Iedereen komt tot de conclusie als ze op de koffie komen dat het wel heel duidelijk is dat ik samenleef met katten. Mijn hele ruimte is daarop ingesteld. Leuke dingen erbij super!



Spud ik heb voor de kennels bij de d.a. voor de katten hangmatten gemaakt. Dat vinden ze zo lekker. Zeker als je er een paar kussens in doet. Ze liggen er heerlijk in te slapen. Bij tips, op het hobbydraadje heb ik geschreven hoe iki ze gemaakt heb. Hoop dat het duidelijk genoeg is. Wel erg makkelijk hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara: Ik heb mijn Reike 1 gehaald door een cursus van 3 dagen te volgen (incl, workshops). Je wordt bij graad 1 geinisialiseerd(of zoiets weet niet of ik dit goed schrijf) wat inhoud dat je energieen goed kunnen doorstromen want iedereen heeft in zijn leven blokkades opgebouwd.Bij reiki 2 (wat ik in 1 dag gevolgd heb) leer je deze energieen versterken en kun je ook op afstand helen. Dit kun je allemaal niet leren vanaf internet of papier. Je moet het leren toepassen. Kijk wel dat je gerenormeerde therapeuten hiervoor vind want er schijnt nogal wat kaf onder het koren te zijn.( Ik heb geluk want een zus van mij is oa reiki-master en gaf deze cursus). Informatie vind je wel op internet maar een bepaalde site kan ik je niet aanbevelen. Je kunt het op dezelfde manier op dieren toepassen als op mensen. Mijn hond viel er altijd zo onder in slaap. Heel leuk om te zien hoe die reageerde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kwek! :)

Dees bedankt, ga me er zeker nog eens in verdiepen.

Ja hoor Spud zie je vaak genoeg hier;)

Telefoontje duurde lang en ben er nu een beetje uit.
Ga tv kijken en bankhangen.
Morgen vroeg weer op voor hondentraining.

Iedereen nog een goede avond gewenst
en voor later: slaap lekker!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wil een stukje verdriet kwijt.

Ik merk dat vriend te pas en te onpas aan iedereen verteld dat ik verslaafd ben. Dochter is woedend. Zelfs aan mensen die nooit bij ons over de vloer zijn gekomen wordt dit verteld.

Ik heb de neiging om te reageren, maar hij zocht juist negatieve aandacht op. De kunst is nu om niet te reageren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkte allemaal met jullie weekendpact.
Kan er helaas niet aan meedoen.
Twee zware dagen gehad, ook teveel gedronken, maar dat komt wel goed.
Veel verdriet, heel veel verdriet.
Zit nu alleen thuis.
Vriendin naar "vrienden van Amstel live"
Was al gepland, en gun het haar ook van harte.

"nee met mij gaat het prima, ga lekker weg vanavond.
Nee was alleen ff een terugslag na gisteren, begrafenis hakte er een beetje in.
Welnee, maak je niet druk, ik red me wel.
Nee ik drink niet teveel, hou het netjes.
Veel plezier schat"

Heb het netjes gehouden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...