Beate Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 goedenmorgen allemaal! Sara...ik sluit me aan bij het weekend-pact!! Nog nooit eerder gedaan.gister uitgeweest, koffie besteld. zondagavond uit eten...dat wordt makkelijk, ik heb het pact ondertekend, dus het zal niet gaan, dat drinken. Nu al 14 dagen voor mij, 1 misser ertussen, stom! Ik voel me nu echtbeter..de eerste weken is het toch altijd wat aanpassen, onwennig enzo. Een halve kilo is er tevens af, ook best. Zaterdags is nooit mn favoriete dag, veel verplichtingen, maar als beloning vanavond: water! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Elvira en Beate... gaat helemaal goed komen dus dit weekend. Ennu ja Bol, ik zie af en toe behoorlijk vliegen.Maar doe ik mijn hele leven al.... hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ja, ja, let maar op...vanavond en zondagavond zal ik hier rapporteren!!meiden, ik moet opschieten, nog 1 laatste koffie, douchen, aankleden en ontbijten doe ik wel in de stad straks. dag!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 hey beatewij gaan gelijk op dandit wordt mijn dertiende dagwaar zit muffin toch al een tijdje niet gehoord Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 quote: Originally posted by: BeateJa, ja, let maar op...vanavond en zondagavond zal ik hier rapporteren!! meiden, ik moet opschieten, nog 1 laatste koffie, douchen, aankleden en ontbijten doe ik wel in de stad straks. dag!! douchen, aankleden en ontbijten in de stad???? Jemig dat zal wel aardig wat bekijks trekken Beate.... Fijne dag verder.... hup hup hup.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ik ga ook in de actiesluit me aan bij het pact,dacht dat ik dat gister al gedaan, maarmisschien was dat het goede voornemen alleenben een pact recidivist:)fijne dagik ga lekker 2 volley-wedstrijden kijken waar dochter in speelten de boodschappen op de terugweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Snoep, bij mij ging het dus 1 x mis! en bij jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Yvonne...hi hi!!!! nog een keer dus: douchen en aankleden thuis! ontbijten in de stad!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 beatenee wel in gedachten hooren wel gisteren moeilijkmaar nee niet gedaan en wil ook geen uitglijdermoet er veel over praten dat help echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beate Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 dag!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Fijne dag Beate.. Snoep, het gaat gewoon goed dus, ook al is het hartstikke moeilijk. Dit weekend verjaardag van kind...... Druk druk druk dus. Maar je gaat het gewoon volhouden... en wat zul je je voldaanvoelen als het je gelukt is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Beate 14 dagen met één misser dat zijn wel 13 dagen alcoholvrij wijfie. Das ontzettend knap hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 doei beateen ontbijt zeyvonneja gaat goed zosteeds minder boze buiennormaal had ik vandaag een kater van hier tot tokiowant op vrijdag dronk ik altijd meeren had ik op zaterdag een duivelse buimaar nu gewoon heldersmorgens ben ik altijs zo blij dat ik nuchter benzo nu ga ik ook wat doenwant dit is ook verslavend hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Hoi mensen,Vandaag de dag.Alle drank gaat de deur uit ben er nu klaar mee.Wil geen emotie drinker meer zijn.Alles gaat nu weg.De buren hebben alle flessen gekregen want die weten maat te houden.Nee nu is het dat slokje kapt met alles en fris koopt.Slokje gaat een paadje in met warmte en liefde zonder drank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 met een dergelijk gevoel wil je toch niet meer drinken, snoepje....verstandig, slokje....stoppen met proberen....gewoon doen...bijna-goedemiddag aan allen trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 hoi slokjeheeeeeeeeeeel goed van je zegja inderdaad je leven wordt veel warmer en mooierhet is het waard hoe moeilijk sommige momenten ook zijnga tegenwoordig maar verhalen lezen over de negatieve ervaringen met dranken dan denk ik oja zo was heten mijn helpt het echt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 niwija begin het steeds beter te beseffentussen 4 en 7 uur is voor mijn het moeilijkstdan komt de boze bui opzettenzo nu ga ik douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Slokie voor jou een paar grote Geweldig meis zo'n nieuwe start. en je gaat het volhouden. je klinkt zo sterk:present:Goeie morgen superrekel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Vie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Goeie morgen Vie en Bako.Hoe gaat het nu met je Bako? Voel je je weer wat beter dan van de week? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Boosheid is gezakt,alles kabbelt weer rustig doorHeb stapels formulieren ingevuld,om huishoudelijke en persoonlijke verzorging te krijgen,via een pgbTot nu toe hebben we het zelf gered,maar elke ochtend,gedoucht en aangekleed om 5.30 uur gekleed op bed te gaan liggen omdat mijn partner dan naar zijn werk gaatIs natuurlijk ook geen houdbare situatieSoms gaat het een periode goed en redt ik het bijna helemaal zelf,maar de toekomst zal niet beter wordenDan nu maar aan de gang om structureel hulp te krijgenvr gr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 ja Bako dat is inderdaad een rotsituatie waar je nu in zit. Sommige mensen hoeven maar te kikken en krijgen alles voor elkaar, anderen die bescheiden zijn krijgen niets.je bent haast genoodzaakt om een grote bek open te trekken, om dingen voor elkaar te krijgen.Zit er bij jullie niet een soort vrijwilligerscentrale? Hier in dit dorp wel. Deze mensen komen af en toe een babbeltje doen, wat boodschappen en wat licht poetswerk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Goedemiddag lieve frummers,Ja ben een beetje laat vandaag. (normaal om 6.00 uur op). Heb Heerlijkkkkkkkkkkk uitgeslapen.Voor mijn doen heel laat 01.30 uur gaan slapen. Moest dochter ophalen op verjaardagsfeestje van een vriendin. Maar ja ik had vandaag ook gereserveerd om helemaal niets te doen als naar de kapper te gaan. Vind wel dat ik genoeg heb gedaan afgelopen week dus vandaag pas op de plaats.Morgen al vroeg met P. mee naar een optreden in Zoetermeer. Ik heb er wel zin in. (alleen voor ons een heel stuk rijden maar dat hoort er nu eenmaal bij).Ben dan in gezelschap van vele drinkers maar ik ben er trots op dat ik NEE kan zeggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 Ja was ik mee begonnen kleine flesje maar kap er nu helemaal mee ben er klaar mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 22 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2011 slokjeje heb het geprobeerddat is beter want nu weet je dat he toch niet werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden