Spring naar bijdragen

Zaterdag 22 Januari


blondie6173

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 146
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal, ik ben er vrij vroeg uit voor mijn doen. Heb vanmiddag/avond een afspraak met een aantal vrienden en vanochtend nog even het een en ander doen aan boodschappen, met de hond wandelen enzo.

Elvira, ik had donderdagavond een etentje waarbij iedereen alcohol dronk. Ik heb gezegd dat ik geen alchohol hoef omdat ik rond de feestdagen voldoende gehad had. Een iemand zei: prima toch, de rest reageerde niet eens. Vaak zit het meer in je eigen hoofd dan bij de ander. Ook moeten rijden is heel handig om te kunnen zeggen. Maar ik weet niet of jij nog moet rijden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen kanjers.

Heeft iedereen goed geslapen? Heb nog niets gelezen.
Ikzelf heb al een paar nachten rare ervaringen. Ik heb in het verleden wel eens een paar x gehad dat ik s'nachts wakker word en dan duizenden fruitvliegjes boven m'n hoofd zie vliegen.
Nu heb ik al een paar dagen dat ik s'nachts wakker word, en dan allemaal kleine veegjes zie op m'n muren en het plafond. Heel raar. net of iemand één vinger in bruine en grijze verf heeft gezeten, en allemaal veegjes op mijn muren en plafond gezet heeft.
Vannacht ben ik ff rechtop gaan zitten en dan is het weg, maar als ik het wel zie ben ik toch klaar wakker.
Raar hoor maar niet eng. Slaap wel heel laat in.
Nou vandaag maar weer eens goed poetsen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heyyyyyyy KORE!! :D
Blij je weer te ontmoeten hier!!!
Wil wel je virtuele gezelschapsdame zijn hoor; zorg jij voor koffie en sigaretten ;)
Hoe gaat het trouwens? Al zicht op een operatie?

Fijn allen die zich aansluiten, wordt een lekker grote groep zo.
Hier een update:
Weekendpact:
Sailor
Bolletje
Desi
Snoepje
Josje
Sowhat
Linde
Sara
Igor
Blondie
Kore
Elvira

Igor als je het zo leuk vindt en toch wilt afvallen mag je die van mij ook wel komen uitlaten hoor
:D

Elvira ik vertel aan wie ik niet te persoonlijk ben ook dat ik medicijnen heb waar ik geen alco naast mag gebruiken. Sterkte en gaat je lukken hoor, moet je kijken hoe trots je dan op jezelf kunt zijn! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dankjewel Sara en Josje, ik zie het steeds meer zitten voor vanavond en idd ik ga ook gewoon rijden, heb ik meteen het perfecte excuus ! vroeger dronk ik en reed ik ook, als ik er nu over nadenk denk ik 'mijn god, dat ik dat gewoon deed !' maar ja, tijden veranderen, gelukkig maar !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh Bol :sun:
Zelf heb ik wel eens last van "sterretjes" , net of er allemaal kleine sterretjes dansen maar dat ebt dan idd snel weer weg. Maak me er ook niet druk om, zou het met de bloedsomloop te maken hebben? Vooral omdat je zegt dat het over gaat als je rechtop zit. Enneuhhhh het is weekend hè?! Dus: eaeaeaeaeaeaeaeasssssssyyyyyyyyyy..................;)

Josje; drukdrukdruk?
Las gisteren dat je zo graag meer wilde slapen/ontspannen. Nou ik ben zo iemand die overdag maar ook 's avonds op de bank in slaap valt. helaas betekent het in mijn geval echt niet dat ik zo ontspannen ben :huh:. Ik heb namelijk de neiging om bij depressiviteit te reageren met veel, heel veel slapen. Als ik echt depressief ben zou ik het liefst mn bed helemaal niet uitkomen.

Denker; "rijp" voor opname.........in welke zin? Trek je het niet meer alleen thuis? Je kunt idd in overleg met de psychiater ook hulp aan huis krijgen. Sterkte in ieder geval :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een bofkont ben ik weer!
Graag Sara!!!

Nee een operatie zit er voorlopig nog niet in,
met de medicijnen die ik nu nog moet hebben,
o.a. bloedverdunners, is dat te riskant.

Ik heb wel veel pijn,
want de hartrevalidatie doet mijn heup geen goed.
Ik heb gisteren een uitgebreid gesprek, afgewisseld met oefeningen
om uit te proberen wat wel/geen pijn doet gehad.
Maandag krijg ik dus een aangepast programma.
Ik hoop dat het werkt....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Sara
Mogguh Bol :sun:

Zelf heb ik wel eens last van "sterretjes" , net of er allemaal kleine sterretjes dansen maar dat ebt dan idd snel weer weg. Maak me er ook niet druk om, zou het met de bloedsomloop te maken hebben? Vooral omdat je zegt dat het over gaat als je rechtop zit.

Ja het zal niet te maken hebben met een delirum, of zouden het de naweeen nog zijn. :P Nee hoor en ik maak me er ook niet druk om hoor, maar vroeg me vannacht af om er meer mensen zijn die er last van hebben.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

GoedemorgenSara, ja heb een druk weekend, vandaag en morgen helemaal vol. Wel leuke dingen hoor en gelukkig met mensen waarvan er een aantal geen alcohol drinken, is altijd gemakkelijker vind ik.

Nu je het zo zegt kan ik me voorstellen dat veel slapen en tot niets kunnen komen bij depressief voelen hoort en dan is het inderdaad niet fijn. En voor jou dus een signaal dat het niet zo lekker gaat. Ik kan moeilijk loslaten en ontspannen, moet van alles van mezelf en kan me niet overgeven aan een vermoeid gevoel overdag of 's avonds voor de tv. Ik ben geneigd door te gaan alhoewel ik het laatste jaar wel veel geleerd heb om te ontspannen, alleen dat zomaar even 10 of 20 minuten 'weg' zijn dat lukt me nog niet. Ze zeggen nl. wel dat dat gezond is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen...
Weer een gat in de dag geslapen.
Ohohohohwwww, en nou is Igor al lang weg....
Heeft geen om er nog achteraan te fietsen.
Dan ga ik morgen maar sporten.
Vanmorgen een beetje lummelen dan.

Dat sterretjes, veegjes en zo zien Bol, heb ik de laatste tijd ook wel last van.
Heb eens op google gekeken... en schijnt met het ouder te worden te maken kunnen hebben :huh:
Behalve als..... en dat ben ik al weer kwijt, want dan betekende het dat er een vlies helemaal aan het loslaten was of zo... en daar stonden al weer enge foto's bij en daarvan heb ik maar besloten dat ik het niet heb.
Maar wel raar he?

Zo, en nu nog even een extra bakkie..... en even teruglezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè Kore, jammer voor je en helemaal dat je zo'n pijn hebt.
Hoop dat ze maandag een beter programma voor je kunnen opstellen.
Ondertussen ben je wel beperkt en dat is allesbehalve leuk.
Hier om je kamer op te fleuren: :present::present::present::present::present:

Josje waar ik van baal is dat ik net zo hard op de bank in slaap val als toen ik nog dronk............ Ik had zo gehoopt dat ik dan 's avonds wakker zou kunnen blijven en iets doen. Het is dus vluchtgedrag, naast "normale" vermoeidheid.
Ik kan juist weer jaloers zijn op mensen met heel veel energie want ik voel me erg vaak ontzettend moe, moe, moe. Moe van jaaaaaaaaaaren....... Maar dat moet nu maar eens over zijn.
Volgens mij wordt het tijd dat ik ook lijstjes ga maken en dan met dingen die ik absoluut WEL moet doen die dag!

Hoe doen jullie dat trouwens, zoveel dingen thuis en ook hier aanwezig zijn?
Mij lukt dat voor geen meter :huh: maar ben ook altijd heel erg (emotioneel) betrokken bij wat ik meemaak. Kan dat dan ook moeilijk van me afzetten en me op mezelf concentreren.

Nou ja, HUP! Ga aan de slag.
Tot later; good goan
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by: Yvonne

Dat sterretjes, veegjes en zo zien Bol, heb ik de laatste tijd ook wel last van.

Heb eens op google gekeken... en schijnt met het ouder te worden te maken kunnen hebben :huh:

Behalve als..... en dat ben ik al weer kwijt, want dan betekende het dat er een vlies helemaal aan het loslaten was of zo... en daar stonden al weer enge foto's bij en daarvan heb ik maar besloten dat ik het niet heb.

Maar wel raar he?

Slik :huh::)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara, Denker heeft daar een thema over geopend over hoe alles om je heen binnenkomt, sfeer en stemmingen van anderen. Ik vind het een fijn draadje om op te schrijven. Ws. heb je het al lang onderzocht, maar kan het niet iets lichamelijks zijn die constante vermoeidheid? Gebrek aan ijzer of vitamines?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog ff dan:
Mogge Jane :present:
Mogge Von :present: en tja......ouwe-wijven-kwaaltjes hè ;) Overigens kun je bij twijfel altijd even langs de opticien, die ziet dat zo hoor! Bij mij is er ieg nix mis met de ogen.

Zo, moet opschieten van mezelf. Boodschappen, was draaien, strijken, honden uitlaten.
Alle belangrijke paperassen kopieëren en de originelen in de documentenmap doen.
Orde op zaken!

Dagdag
:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Saar werk ze, druk dagje weer he?
Ik heb mijn laptoppie in de huiskamer staan, loop hier wat rommelen... en kijk dan af en toe even hier.
Smorgen ff gewoon alleen maar niksen en hier rondhobbelen.
En later op de dag maar de boel hier thuis doen en van mezelf niet op het lappie mogen.
Zo ongeveer.
Eeen beetje de middenweg proberen te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké oké word wel Heintje dan.....:D
Kore: stuur maar zo'n verwenpakket deze kant op!!! Maar zelf kan ik dat niet.

Josje: dank voor de tip, zal op dat draadje gaan kijken.
Lichamelijke aspect speelt ook wel mee maar slik al extra vitamines enzo. Bloed is ook al wel eens onderzocht en was allemaal normaal dus......Maar ik mag a.s. maandag weer naar de psychologe en wil daar eens schoon schip maken met de ballast die ik letterlijk en figuurlijk meesleep. Heb er jaren geen afstand van kunnen doen maar ben er nu wel aan toe geloof ik.

Nou hoor, nu ben ik echt weg. Arme honden.
Doeiiiiiiiiiiiii

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elvira als het toch niet echte vrienden zijn
dan hoef je er niet ëcht" in te investeren ook,
behalve misschien op het zakelijke. Dus ook een
zakelijke smoes. Ze denkt nu toch al dat je een gezondheidsfreak
bent, dus versoberen, kombi met medicijnen, niet lekker enz. Dan is het ook geaccepteerd
als je niet mee luider gaat praten, minder de humor van het gespreksgehalte inziet en er het
jouwe van denkt. Je leeft immers maar een keer, op jouw manier dus. Zij komt er nog wel achter
op het moment dat de kwaliteit van haar leven zo storend geworden is door haar manier van leven.
Ik heb er ook erg lang voor nodig gehad, alles en iedereen op zijn/haar tijd en jij op de jouwe:heart:

Denker: :musicnote::heart::sun::moon::present::heart::musicnote::musicnote::heart::sun::moon::present::heart::musicnote::musicnote::heart::sun::moon::present::heart::musicnote: voor je eerste week, en dat er nog vele mogen volgen.
Wat lijkt het me heerlijk om een huis te mogen slopen, daar kun je een hoop in kwijt: frustratie, agressie, vernielzucht, kracht, samenwerking, plezier, verantwoordelijkheid, trots. Het lijkt wel ADB worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Good murning Snoepje.
Wat is er al veel geschreven he... ja, inderdaad.
En ik merk dat als ik later binnenwip zoals vandaag dat ik het allemaal niet kan bijbenen....
Nog een beetje slaperig , langzaam lekker wakker worden en zo.
Dus luitjes, ik volg het ff niet zo hoor.
Zal ook wel met de ouderdom te maken hebben ;)
Morgen sta ik weer vroeg op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...