snoepje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 bolletjedank jewelja het gaat wel goed zomaar moet zeggen ook dank zei jullie allemaalwant nogmaals als ik dit forum niet had ontdekt dan had ik er toch wel alleen voor gestaanen weet niet of ik dan zo sterk was geweest hoorja morgen jarig vandaag was me jongste jarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 hallo iedereen,Sara, weekendpact tot nu toe ok, niks gedronken, wel goesting ...Blondie, niet te hard voor jezelf hé, morgen er terug tegen aan met volle moedVoor mezelf goeie dag, goe geslapen, goe ontbijt en lekker uurtje gekeuveld; nadien beetje joggen met hond in 't bos, daarna gekookt, kinderen en kleinkinderen op bezoek gehad en nu lekker de zetel in, daarna vroeg naar bed !! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Snoepje, goe gedaan, morgen al weer dag 15 hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Blondie:Wat ontzettend jammer meis....Zo zie je maar hoe de alcohol weer aan je trekt wanneer je een uitglijder maakt. Je moet dan echt weer overnieuw stoppen lijkt wel. Dat gevoel had ik in ieder geval na mijn uitglijder na 4 maanden. Ik had het toen echt weer opnieuw heel moeilijk...Ik ben daarom ook steeds opnieuw gaan tellen, net als jij Blondie. Maar het lijkt me inderdaad ook heel belangrijk om na te gaan hoe je een volgende uitglijder kunt voorkomen...Dit is niet goed voor je zelfvertrouwen:oZelf het feestje dat ik vandaag had droog verlaten. Nu net thee gezet en "Boer zoekt vrouw" kijken met het vriendje. Fijne avond iedereen en tot morgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Goedenavond allemaal,jammer blondie, het ging zo goed. Morgen gewoon weer opnieuw beginnen.Ik zit gelukkig weer op schema.Dochter met kleinkind en schoonouders langs geweest dus afleiding genoeg gelukkig.Morgen acupunctuur en kapper en ga er weer helemaal voor.Niet voor 17:00 de eerste en mss weer iets minder drinken.Heb wat meer innerlijke rust momenteel, dat scheelt een stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 snoepje,alle respect en veel bewondering voor je.gaat zo goed vergeleken met twee eken geleden, echt heel knap!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 muffin en tomdank jullie welllllllllllllja muffin dag 15 alweeren tom jij kan het ook morgen is het weer maandag en gaan we weer met volle moed ervoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Sorry was ff weg kreeg even bezoek.Josje: fijn dat je je even meldt en nóg fijner dat het weekend goed is gegaan.Druk maar gezellig begrijp ik? Dan nu maar ff relaxen. Lekker, hè, crodino, je brengt me op een idee :light:Jane wist je dat nog niet dat je al voor mij werkte? Thanxxxx snap je voorzichtigheid maar IK heb alle vertrouwen in jou!Muffin; goed zo kerel "ga stille voort" (euhhhh citaat van.....).Begrijp dat je veel moet vliegen de komende tijd en vind het heel erg knap dat je niet drinkt want jij dronk je vliegangst toch weg? Vlieg je nu zo? Of neem je een pilletje? Succes met je werk en je meldt je wel, hè, ook uit andere oorden? Tom: ben blij dat je weer rust in je koppie hebt. Strak plan voor morgen, wens je veel succes. Goed bezig man Eks: ook al zo goed gedaan. Lekker gevoel nu hè? Geniet maar ff van de rust saampjes Igor alvast weltrusten! Knuffel voor K&B ( en ook voor jou) Pfff heb ik niemand vergeten?Ga ook afsluiten en bankhangen.Iedereen nog een fijn (voortzetting van de ) avonden voor later: slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Welterusten en tot morgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Hoe dan ook...nog effe melden dat het oke is hier.Ga zo mn mandje in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 truste Blondie, laat het los............ tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Hoi allemaal,weekend goed door gekomen, niet eerder gemeld omdat Will d`r pc gecrasht was en ik daar geruime tijd mee bezig ben geweest om het weer aan de praat te krijgenTruste voor zo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 En ook een goede welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Hoi Jane, kun of wil je (nog) niet slapen? Ik mag nog niet slapen, ben aan het werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Teveel werk ze, heb in het verleden ook nachtdiensten gedraaid, was vrachtwagen chauffeur, 4 nachten 3 vrij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Kon er goed tegen op blijven en overdag slapen. Toen de tijd dronk ik nog veel, wat me opviel was dat ik toen ik nachtdienst had minder dronk. 2 wijntjes na mijn werk en wat lezen en dan naar bed.truste voor die er nog zijn, Josje alles ook nog goed met je, je bent er nog zo laat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 24 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2011 Myriam,Dan hebben jij en Jopie wat te praten, stoere vrouwen, de baas van zo 'n groot gevaarte.Ja dat had ik ook in de nachtdienst minder drinken.Maar ja, dat was niet uit vrije wil, je kunt moeilijk bezopen op je werk komen. Ik werk 2 ochtenden, 2 middagen, de volgende dag 's avonds de nacht in dus officieel een vrije dag, 2 nachten, slaapdag, en 3 dagen weekend. Prima dienst vind ik, heb ook geen probleem met de nacht of de wisselingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden