HenkT Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 dank je Soothe, groet van Jane ook en groetjes aan allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Sara, ik op de grachtengordel.Daar zou ik me niet thuis voelen.Een beetje volksbuurt trekt me meer.Ik begreep dat je een dolletje maakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Hihi gelukkig maar Soothe Heb ook wel eens heel leuke huizen in de Jordaan gezien trouwensiets voor jou dan? Mensen van het Weekendpact:Sailor Bolletje Desi Snoepje Josje Sowhat Linde Sara Igor Blondie Kore Elvira Beate Jane Muffin Topbertje Zouden jullie misschien ff willen laten weten hoe het gaat/is gegaan?Oké: van Igor, Bolletje, Desi, Sowhat en mezelf weten we dat we het vol hebben gehouden, ook dat Blondie het gevecht ff verloren heeft.Maar hoe ist met jullie anderen?Zou graag iets horen van Snoepje, Elvira, Josje, Beate, Muffin en zeker Tobbertje!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 goed, dank je Sara.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Haha den Rekel, se Waar is je compaan eigenlijk, toch niet achter een fata morgana aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 als je den Will bedoelt, Sara....geen idee eigenlijk.....de weg naar nuchterheid is geplaveid met glasscherven he....of wellicht....geen nieuws is goed nieuws.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 goeienavond allemaalik heb de verjaardag overleefdtoen iedereen aan de wijn ging had ik het wel even moeilijkmaar toch niet gedaanalles wat over is gelijk het huis uit gedaannet alles even bij gelezenblondie ..jammer hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Tja Niwi, dat weten we niet, maar mis hem en hij had het de laatste keer knap moeilijk.Snoepje: hartstikke goed van je En wat heb je een sterk onderschrift tegenwoordig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Geweldig Snoepjedit is een krachtige ervaring erbijeven moeilijk hebbenen er niet aan toe hoeven gevenmooi tochen daarna gaat het weer verderwas het ook leuk verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 snoepie ff een bloemetje voor jeomdat je zo sterk was vanmiddag:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 als hij het moeilijk heeft, weet hij de weg...en spreekt de taal.....hij weet ook hoe het niet moet en wel kan.....geweldig, Snoep....hoe harder de strijd, des te zoeter de overwinning.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 den niwi se:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 ier sie....den witte se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 snoepje wat goed van je voel je je nu niet apetrots? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Gos Jane; jij stond ook bij het pact maar ik ga er zo vanzelfsprekend vanuit dat jij er niet meer naar taalt............ desalniettemin ook voor jou, omdat je schreef niet zo lekker in je vel te zitten, hier: in het pakje zit iets dat je zelf mag kiezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 De Jordaan heeft zeker leuke plekjes.Gezellige winkeltjes, niet al de bekende winkelketens.Niet te dicht bij de Westertoren, want ik word gek van klokken die gaan slaan.Hier heb ik een Fries Schipperke (klok) Van ma geerfd. Heb hem stil gezet,kan er niet tegen.Ze had ook een Engelse tafelkok, die slaat dubbel.10 uur in de avond, slaat hij 20 keer. Om horendol te worden.Mooi Snoepje. That's the spirit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Ha Sara, met mij goed, verleidingen kunnen weerstaan dit weekend. Maar heb een heel druk weekend gehad, gisteren vriendinnendag, vandaag FengShui meiden bij mij op bezoek gehad. Ben dood en doodmoe en zit een beetje wezenloos computerspelletjes te doen, crodino te drinken en shaggies te roken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 ohhhh een baan, wat goed zegwanneer kan ik beginnen?(en ja ik drink niet hoor, als je dat vanzelfsprekend vindtvind ik dat een kompliment, maar ook wel een beetje engben superwoman niet en reuze bang ook nog daarin) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 23 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 ik ga bank hangen en ik ben bang dat m'n luikjes dicht vallen dus alvast voor straks lekker slapen en morgen gezond en vrolijk weer op. voor sommigen een nieuwe week met nieuwe kansen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Nu wat eten.Allen een groet en ga goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Soothe blond? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 dank jullie allemaaltoen ze allemaal weg waren vond ik het moeilijkstik zag een fles wijn met nog een laag en dan krijg je zo neigingmaar heb alles in een tas gedaan en aan iemand mee gegevenja ben best trots op me eigenanders had ik nu door gedronken tot ik naar bed was gegaanen morgen dood ziek geweesten morgen ben ik zelf jarig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 oeps nee ikke Soothesorry; 10 + 12ik dacht al dubbel????:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Je bent helder Jane!Natuurlijk 20 keer.12 uur 's nachts 24 maal.Hoe bedenken ze het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2011 Snoepie wat ontzettend goed zeg. Je hebt al zoveel kracht opgebouwd sinds de tijd dat je hier bent. En morgen jarig???? Nou verwen jezelf maar eens met een groot stuk taart meid. :present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden