Spring naar bijdragen

maandag 24-1-11


igor

Aanbevolen berichten

Eks, het is een psychologe en ik heb al lang contact met haar. Er is een hele grote klik, daarom ben ik ook zo blij dat ik er weer naar toe mag!
Had 't net gelezen over die tennis-truuk en ik vind het een heel mooie vergelijking.
Maar wat te doen als de bal plotseling uit een totaal andere hoek komt?
Daar voel ik me nog heel kwetsbaar in. Domme bange ik.

Zo nu moet ik echt op-schie-ten.
Honden uit en wegwezen.

Iedereen een goede dag gewenst met KMW
good goan!
:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 188
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Goedemorgen allemaal, wat zijn jullie lekker vroeg op en al best veel geschreven!

Snoepje, van harte met je verjaardag:present::):present::):present::):musicnote::musicnote::musicnote: Trakteer jezelf maar op iets lekkers, ook al vier je het niet echt vandaag.

Elvira, wat leuk om te lezen over wat je man voor je doet. Zo fijn dat iemand zo betrokken is, meeleeft en meedenkt!

Voor mij dag 20 alweer, de tijd vliegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fijn dat je haar al kent Sara, dat scheelt een hoop!
En over die tennis...Ik denk dat we iedere keer sterker worden wanneer het ons toch lukt om die moeilijke bal terug te meppen. Ik vind die onverwachte ook de meest moeilijke. Het voelt alsof je je daar minder tegen kunt wapenen. Maar toch denk ik dat je al een heel eind komt met de opmerking die Soothe ergens de afgelopen dagen maakte. Net als riet meebuigen...maar niet toegeven!

Maar het blijft tricky hoor. Op papier staat het zo...maar toepassen is vers 2:o Ik ben ook niet verder gekomen dan 4 maanden droog...Hoop dat het me nu wel gaat lukken om door te gaan met mijn gezonde leve n/r:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepie van harte lieverd, en dat je dit jaar heel veel kracht mag blijven houden om het leven zonder alcohol aan te kunnen. :heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote::heart::musicnote:


jemig zeg wat is er al veel geschreven. en dat op de maandagmorgen.
Ikzelf kreeg gisterenavond een fikse huilbui. zo maar uit het niets. Mijn poesje kwam gelijk op schoot zitten en ik kreeg veel kopjes en likjes over m'n neus en wangen. Wat is het toch een lief diertje. Het lijkt soms net of ze kan denken en voelen.
Nu vandaag wil ik dadelijk gaan werken en dan weer schilderen. Het is nog een kwestie van dag, en dan is ie af. Zal straks weer eens een foto plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve allemaal,

Eksje gaat er weer vandoor....Ik ga me weer n's verdiepen in de Tarot. Heb mezelf een tijdje geleden een deck Tarotkaarten kado gedaan en een Tarotboek voor Dummies:D
Misschien doop ik mijn naam over een tijdje wel over van eksje in heksje:P

Ik kom later op de dag wel weer n's binnenfladderen....
Fijne dag, toedeledoki:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

morgen allemaal!
heb relatieproblemen met de buurkat! gillen en vechten! gelukkig dat er glas tussen zit!
het is en blijft dus een binnenkat,helaas voor hem,fijn voor mij,scheelt weer een hoop teken en vlooien!
jammer,hij was net gewend aan het "uitgaansleven" maar helaas dus!

alle jarigen ed. gefeliciteerd,kan geen slingers maken,maar het komt uit een goed hart hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogge allemaal,

Heej feestje hier !!! Snoepje van harte gefeliciteerd :present: :present: :present:
Doe mij maar een zwarte koffie met een bananensoes :P

Deksels Igor we zitten niet in het leger hoor. Je lijkt wel een slavendrijver om ons met zoveel kabaal uit bed te drammen. Naja laat me toch niet dwingen want was er al uit alleen meld ik me nooit zo vroeg hahaha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen beste mensen,

ik hoop dat het jullie allen goed gaat.
Met mij gaat het beter, eindelijk.
Het ziet er naar uit dat de strijd op loslaten gaat lijken.
Daar ben ik elke dag dankbaar voor.

Het gewone leven begint weer zijn vorm aan te nemen.
Wat zo ver weg was, is weer haalbaar, ik ben er nog niet,
maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt.

Komende week is het afscheid van mijn werk,
ik zie er niet tegenop, het is goed zo.

Zo heb ik de afgelopen tijd van veel afscheid genomen,
soms verdrietig en lastig maar het ging ook gepaard
met opluchting.

Het is nodig om weer een stabiele basis te krijgen,
de oude ballast achter mij laten.

Er komt veel goeds voor terug,
dat is iets moois.

Loslaten is een kunst maar zeker wel mogelijk.
Met vertrouwen in jezelf kan je een heel eind komen.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Het gaat erg goed hier, ben erg blij dat ik p de deur uitgeschopt heb.
Zaterdag een wandeling met een andere meneer. Ik ga daarna netjes naar huis hoor.
Leuke vrolijke opgewekte man, ook gestopt met drinken, ik dacht meteen, wie weet zit hij ook wel hier ????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

owja en allemaal hele leuke afspraken deze week met fijne mensen:)
zaterdagavond willen vriendin en ik naar een Orientaalse nachtclub. Die hebben we ontdekt. Met live muziek, hapjes en een buikdanseres. Ook vrijdansen :)
Alleen even checken hoe duur dat is want het zal vast wel wat kosten. Vriendin wil betalen omdat ik altijd haar haar knip, maar een buikdanseres treedt niet gratis op he, of een live muziek groepje. En het is maar een klein tentje.
Het is geen caberet, die zit hier ook, daar wil ik ook wel ens kijken, maar niet blijven. Daar dansen ze voor een groep dronken joelende mannen. Zoals in een stripclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...