bako Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 DruppeltjeHier heb je nieuwe voorraad dan kan je doorgaan met uitdelen:present:maal100 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Tom hebben ze nog iets gezegd over het afbouwen of stoppen voor die tijd?Wat is goed voor je?Harry vandaag jarig? Nou hier dan Harry en nog vele fijne en gezonde jaren erbij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 hey tom fijn voor jeheb zelf een rotdag zie het allemaal niet meer zittenmoet nu niet naar de winkel gaan want dan ga ik wijn kopenwaarom is het nou zo moeilijkvind het leven niet meer leuk zoloop heel de tijd al te janken heb het gevoel dat ik loop te overlevenmaar ga maar naar me vrijwillergs werkwant zit me helemaal gek te maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Snoepje als dat vechten tegen de alcohol minder wordt dan ga je ook weer leuke dingen zien. Nu neemt dat vechten al je tijd in beslag. Dan zie je opeens dat er ook nog wel wat anders is waar je je tijd mee kunt gaan vullen. Echt waar het komt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Juist snoepje ga de deur uit zal je goed doen.Gedachten verzetten, even wat anders doendenk je er straks al heel anders over.Desi,de telefonische intake is vanuit Den Haag, die adviseerde me niet zelfstandig te stoppen of te minderen.Deze mensen kijken daarna waar (in welke plaats of stad) je het beste terecht kunt.Dit zijn meer mensen van de hulpverlening waar ik nu geweest ben en die waren er erg blij mee dat ik zelfstandig bezig was te minderen zeker toen ze het drinkpatroon vergeleken van nu en drie weken geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mika Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hallo forummers,Jee, wat ben ik allang niet meer hier geweest (wegens omstandigheden).Gelukkig gaat het nu een heel stuk beter.Mensen het gevecht is moeilijk en vereist doorzettingsvermogen, maar weet dat je zonder gebruik je tot meer in staat bent. Je kunt je eigen toekomst gaan maken in plaats van dat de drank het voor je doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Dus begrijp ik dat vanuit Den Haag en de hulpverleningsmensen van vandaag niet hetzelfde gedacht wordt? Van de een mag het niet minderen en de ander vind het prima? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Klopt.Den Haag zitten meer de mensen van de theoretische kennis... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 goede middag allemaal. bedankt voor jullie reactie's .kore om mezelf toestemming te geven om te drinken werkt niet zo. ik heb zo'n 20 jaar mogen drinken. er nooit iemand geweest die gezegd heeft je drinkt te veel. het is niet goed voor je. op het werk heeft het ook nooit problemen gegeven terwijl ik wel eens het idee had dat ik nog een behoorlijke walm rondom me had.ik wil zelf niet meer iedere avond bezopen het bed inkruipen of de dag verdrinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Tom,je hoeft het stoppen niet afhankelijk te maken van anderen he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Igor: Je intentie om niet te drinken vanwege de nadelen is in ieder geval goed.Tom: Is dat niet erg verwarrend voor je. Ikzelf ben voorheen ook erg in verwarring gebracht door de hulpverlening. Toen ik mijn besluit helemaal uit mezelf kon nemen ging het opeens goed met me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 He Niwi. Alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 den Desi se....ja, alles prima hoor....ik drink niet...ik rook niet....en inzichten heb je wel gekregen met het niet-drinken he....het besluit uit jezelf kunnen nemen......dat bedoelde ik dus voor Tom....niet af zitten wachten totdat er iemand gaat komen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
druppeltje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Aangekomen Bako en de eerste uit de bos gehaald voor jou Igor je weet de weg hier naar toe dus als je zin hebt ben je altijd welkom met K&B. Logeerbed staat er ook dus als je er ff uit wil dan ben je welkom hoor.Snoepje je bent in de rouw. Je maatje is weg en je moet een ander leven opbouwen maar dat valt niet mee. Sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Is nu duidelijk desi,je moet het zo zien, in den haag zit het hoofdkantoordie doen een tel. intake en bepalen dan bij welke vestiging van hun je terecht kandaarna begint het pas, heb niets meer met den haag te maken nuis voor mij duidelijk.niwi, zit wat in, zal bij ij een combinatie worden denk ikmaar dat heb je al gezien denk ikneem aan dat je het verloop de afgelopen weken teminste gevold hebt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 he ik heb al een tijdje van Will niks gelezen. Of heb ik wat gemist? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hoeveel dronk je eigenlijk niwi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ben er vandoor, ff boodschappen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 dat was zeer wisselend, Tom,maar in ieder geval genoeg om lichamelijk en geestelijk van afhankelijk te zijn....ik ben wel van de ene op de andere dag gestopt...van 1 krat naar niks meer.....ik heb je wel gevolgd hoor, Tom....maar ben het niet eens met een dergelijke prof.hulpverlening....jij bepaalt wat je wilt, niet zij.....maar ja...ik ben destijds door die lui weg gestuurd als hopeloos geval.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 drup Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 en zie Niwi wat er van je geworden is... drank en nicotine loosB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 let op mijn woorden, kijk niet naar mijn daden, Desi....maar ook voor het niet-roken is het AA-programma te gebruiken....ik pak die eerste niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 oh ja...en niet vergeten, Desi....tranquilizer loos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Goedemiddag allemaal, zit op de 21 dagen vandaag! Drie weken geen alcohol gedronken, en ik moet zeggen het gaat best goed:) Heb vanochtend een workshop gehad en het is dan zo fijn dat ik helder ben, ik heb deze workshop vorig jaar ook een keer gevolgd, toen ging het helemaal niet, kon me toen niet concentreren of focussen. Ging nu al veel beter, maar herkende zo wat Bol schreef (het was Bol dacht ik). Ik was ook bescheiden en wat op de achtergrond en merk dan dat mensen sneller naar iemand toetrekken die opener en spontaner is. En ook bij mij wisselt dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 je eigen onderschrift, Josje !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden