Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 januari 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 201
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

goede morgen allemaal. hier is het wat minder. ben gisteren weer eens gestruikeld gggrrrrr. waarom trap ik er toch steeds weer in, het verandert niets aan de zaak. ja ja ik weet het bek op 't stuur en trappen ;) gewoon wat meer aan mezelf denken:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal:D

Heerlijk geslapen, wel een paar keer wakker geweest maar vrij vlot weer in geslapen.

Vandaag naar counselor en meeting.
Verder helemaal niks ik de planning.
Schilderen dan maar, mandala.

Weerspiegeling van afgelopen zondag volgt in de loop van de dag op het pactdraadje.

Igor ; We zullen doorgoan !!! ;)

Denker ; Ei nu ??? Mijn maag draait zich al om bij het lezen. Gevoelig typetje hier he !!! Eet smakelijk voor jou !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen iedereen!:)

Bedankt voor het duimen gisteren:present: Wat ik dacht dat een gaatje zou zijn bij de tandarts bleek een fikse tandvlees ontsteking. Heel mijn bekkie ontstoken en ik had niks in de gaten:$ De eerste vraag van de tandarts: "heb je last van stress?". Stress?:o Ja, ik denk door het stoppen met drinken dacht ik toen....Maar dat heb ik maar niet uitgelegd;)

Igor:
Waarom lukt het nou steeds niet? Had je al drank in huis of ben je het gaan halen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies hoe ik het ook ervaar Igor. En velen met ons. We worden zefdestructief, zo van laat maar het heeft geen zin laat mij maar zuipen. Hier met die fles. Dit is het niet waard. Wees wat aardiger voor je zelf, je mag er zijn, kijk K&B maar eens goed in de ogen zij zeggen dat ook. Dus jas an, muts op en aan de wandeling. Vandaag misschien donkere wolken voor jou maar morgen schijnt de zon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...