Yvonne Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Goood murning allemaal. Koffie is doorgelopen, thee staat ook klaar, ik ga even een bakkie doen en een pafke in de tuin. Hoop dat iedereen lekker heeft geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Heerlijk geslapen, gisteren 4 uur op therapiebasis gewerkt, vandaag weer en dan gaan we er weer voor. Zwart met zoetje graag. En een shagje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 goedenmorgen yvonne en denkermijn koffie is ook klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Goedemorgen Yvonne, Denker en Snoepje.ff strekke want ik ben nog maar half wakker. Koffie staat al voor me nu nog helemaal wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Ik ga een ei bakken met crispy bacon, heeerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Hmmmm, ik ruik het vanaf hier denker. dames en heer, ik ga er vandoor. fijne dag allemaal.... see you.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 goede morgen allemaal. hier is het wat minder. ben gisteren weer eens gestruikeld gggrrrrr. waarom trap ik er toch steeds weer in, het verandert niets aan de zaak. ja ja ik weet het bek op 't stuur en trappen gewoon wat meer aan mezelf denken:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Igor, shit happpens ik hoop niet dat de moed je nu helemaal naar de schoenen is gezonken. Want dat is het niet waard. We vallen om te leren weer op te staan. We gaan er weer voor! En nu een ei eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Igor wat jammer nu. Maar vandaag heb je weer een nieuwe kans om de eerste niet te pakken en je op te pakken voor een droge toekomst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 wat drinken betreft niet denker. maar ik heb steeds minder vertrouwen in de mensen.gelukkig heb ik K&B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Goedemorgen allemaal:DHeerlijk geslapen, wel een paar keer wakker geweest maar vrij vlot weer in geslapen.Vandaag naar counselor en meeting. Verder helemaal niks ik de planning.Schilderen dan maar, mandala.Weerspiegeling van afgelopen zondag volgt in de loop van de dag op het pactdraadje.Igor ; We zullen doorgoan !!! Denker ; Ei nu ??? Mijn maag draait zich al om bij het lezen. Gevoelig typetje hier he !!! Eet smakelijk voor jou !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Wat is K&B? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 knabbel en babbel m'n honden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 is er wat gebeurd Igor, of wil je er liever niet over praten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Aaah helemaal begrijpelijk, mensen kunnen inderdaad zeer kwetsend zijn. Zo heb ik mijn twee katten. Waar zou ik zijn zonder hun. Ik hoop dat het weer het toelaat voor je om straks met K&B een stevige wandeling te maken. Dat helpt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 ja daar zit ik me ook al op te verheugen denker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Blondie, Buurp.. zo dat was het ei met bacon. Voor jou een bakkie koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Bakkie koffie zeg ik nooit nee tegen Denker;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Goedemorgen iedereen!Bedankt voor het duimen gisteren:present: Wat ik dacht dat een gaatje zou zijn bij de tandarts bleek een fikse tandvlees ontsteking. Heel mijn bekkie ontstoken en ik had niks in de gaten:$ De eerste vraag van de tandarts: "heb je last van stress?". Stress? Ja, ik denk door het stoppen met drinken dacht ik toen....Maar dat heb ik maar niet uitgelegd;)Igor:Waarom lukt het nou steeds niet? Had je al drank in huis of ben je het gaan halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Drank in huis is ideaal om de WC mee schoon te maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 eks ik heb wat gekocht. en op het moment dat ik in de put zak maakt het me allemaal niet meer uit. ook niet dat ik mezelf kapot maak door de alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Meissie toch....Je moet ermee aan de slag Igor, zo drink je jezelf kapot. Waarom geen extra hulp en aan de Refusal of zo? Zo lijk je het niet te redden. Je bent een lieverd, maar het gaat niet goed zo:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 Precies hoe ik het ook ervaar Igor. En velen met ons. We worden zefdestructief, zo van laat maar het heeft geen zin laat mij maar zuipen. Hier met die fles. Dit is het niet waard. Wees wat aardiger voor je zelf, je mag er zijn, kijk K&B maar eens goed in de ogen zij zeggen dat ook. Dus jas an, muts op en aan de wandeling. Vandaag misschien donkere wolken voor jou maar morgen schijnt de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 dat is het dubbele eks. als het redelijk gaat dan denk ik dat ik het wel redt. en als ik me rot voel maakt het me allemaal niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2011 begin vandaag ook met enorme buihoop dat die overvlieg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden