Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 januari


Yvonne

Aanbevolen berichten

Ja, ik weet nu ook wat alcohol aanricht................meer dan me lief is.
Ga ik dus toch weer overnieuw denken hoe ik het zal gaan invullen.
Ik ben van plan om.............Ik denk dat ik...............
Misschien dat ik er dan toch nog wel uit kom, haha.
Dank je Bol!

quote:


Originally posted by:
bolletje

quote:


Originally posted by:
Shahire




Op de een of andere manier kon ik me er niet toe zetten, ondanks alle goeie tips en tops!




Ik heb me voorgenomen om inderdaad maar geen druppel meer te gaan drinken maar als ik het opschrijf vind ik het zo definitief en voor mezelf moet ik me daar dan ook echt aan houden.






Shahire, het is ook niet verstandig om al zo ver vooruit te gaan denken, daar word je alleen maar moedeloos van.


Ikzelf heb nooit zo ver vooruit gedacht. toen ik hier kwam dacht ik, ik kijk wel waar het schip strand, en helemaal niet met het idee, ik drink nooit meer.


Ben inmiddels één jaar droog en zal nog niet gaan denken, nooit meer. Omdat ik niet in de toekomst kan kijken. voor hetzelfde geld krijg ik een heel zwak moment en ga weer drinken.


Wat ik wel weet is dat het nooit meer zo zal worden zoals het geweest is en daar houd ik me aan vast. Ik heb toch een hele hoop geleerd hier en dat is belangrijker voor mij dan te kijken naar de toekomst en of ik nog een keer zal doorzakken. Belangrijker voor mij is dat ik weet wat alcohol bij mij aanricht.
:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

goedemorgen,kpn fast internet is weer postduivenwerk vandaag!

heb een gigantische terugval gehad vannacht.leek wel of er een bom was af gegaan hier in de huiskamer!
stoelen,tafels alles onderste boven! heb nog geluk dat ik mijn nek niet weer gebroken heb!

straks naar de HA dit kan niet langer zo,ontnuchteren en dan maar aan de refusal!

ja je ouders verliezen blijft altijd een drama,ook al hebben ze dan nog zo'n mooie leeftijd bereikt,domme
kreet vind ik dat trouwens,hoe langer je samen bent des temeer raak je aan elkaar gehecht ook al word je 100!!

fijne dag allemaal!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sailor toch........................ goed dat je naar de HA gaat inderdaad, grijp alle steun die je kan krijgen en ga dr voor. Sterkte!

Shahire: begrijp dat je met de online-behandeling bezig bent. Ik ben het met Bol eens: dag voor dag. Niet ver vooruit kijken. Vandaag drink ik niet. Je kunt best een einddoel opschrijven hoor maar dat is iets om naar te streven, in je achterhoofd. Om dat doel te bereiken moet je het in heel kleine stukjes hakken. Dag per dag dus. Wees niet bang meis, je gaat goed. Sukses!

Kore als je leest: heb je mooie bericht van eergisteren wel gelezen hoor! Fijn vrouwke, ben blij voor je!

Hier gaat het ff niet zoals ik zou willen. Dagenlang niet lekker, veel pijn, koppijn die van geen pil overgaat en me belet te denken. En nu dat eindelijk minder is: vette paniek. Ik stuiter even alle kanten op want doe weer es wat inzichtelijke ontdekkingen.......................................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal.
Heb weer vreemd gedroomd. Verder nog steeds verkouden.
Vandaag weer soliciteren en met mijn opleiding bezig.
Zou graag weer gaan werken om wat meer structuur in mijn leven te krijgen.

Sailor
Kan inderdaad helpen Refusal. Je moet er alleen echt niet bij gaan drinken.
En het werkt minstens een week door.
Heb ervaring.

Bolletje
Over de manier hoe je Refusal slikt heb ik nog een vraag.
Jij slikt maar 2x per week maar dan een grotere hoeveelheid?
Ik slik 1/3e iedere avond maar vergeet het ook nog weleens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Martens en Ronald van harte gefeliciteerd:present:

Muffin, veel sterkte de komende dagen. Het lijkt me fijn dat je afscheid kan nemen.

Shahire, ik kan dat ook niet overzien. Mijn doel is 3 maanden niet drinken en dan kijk ik wel weer hoe ik er voor sta. Maar zelfs dat ik ver vooruit, dan is het al 4 april! Dus dat kan ik ook niet overzien. Ik bekijk het dag voor dag. Probeer elke dag te kijken of er moeilijke momenten komen (etentjes, uitgaan etc.) en bedenk die dag dan van te voren hoe ik dat aan ga pakken. Wat ga ik drinken, wat ga ik zeggen als ik vragen krijg. En daar houd ik me aan.

Sara, weet je ook waarom je zo'n hoofdpijn hebt waar niets tegen lijkt te helpen?

En Bol, ik snap dat niet. Heb je zo'n leuke stage! Ik zou het bij mezelf houden hoor en er niet teveel energie in steken als ze niet willen. Als je dat doet heb je zelf ook geen fijne dag.

Jammer Sailor, hoop dat het straks met refusal gaat lukken.

Had gisteravond een clubje meiden op bezoeken, er dronken er maar 2 van de 7. Ik moet zeggen, dat maakt het wel gemakkelijker. Heb de aangebroken flessen wijn meegegeven.

Muffin had het over een weekendpact. Ik doe ook weer mee. Heb een rustig weekend. Wie doet er nog meer mee?

Muffin
Josje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje: hoofdpijn is combinatie van...... hoofdzakelijk nekartrose maar ook spanning en migraine waar ik helaas geen pillen meer voor mag slikken bah. Maar het is net of ze een spijker achter in mn kop hebben geslagen en de pijn loopt langs de hele ruggewervel naar beneden. Uitstralende pijn in de armen komt van de artrose dat weet/ken ik wel. Ach misschien heb ik wel een tikje van de griep meegekregen.
Jij gaat goed zeg! :present:

Hey Druppie :heart:
Hoe lang moet dat gips er nu weer om? Begrijp dat je nu nog minder mobiel bent wat balen zeg!
Heb niet geteld maar normaal gesproken mag bij een breuk het gips er na 6 weken vanaf.
Is toch ook niet goed voor je spieren steeds maar inactief? En hoe ist nu met je rug?
Heel veel sterkte hoor!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal
Met P sputtert het nog een beetje na, nog wat laatste stuiptrekkingen
Morgen uit met een vriendin, naar een buikdansgelegenheid met live muziek.
Erg veel zin in. Het is wel een nachtclub, begint pas om 00.00, kan ik dat nog ?
Savonds maar flink slapen dan.....
Maar heerlijk, lekker dansen, :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dat ook Snoepje.
Ik hoorde eens op tevee bij Nachtzoen een vrouw die dat ook had, dat ze dan gewoon heel rustig ging liggen wachten.
Dat probeer ik nu ook. Wat niet lukt ...


quote:


Originally posted by:
snoepje

nee vind het erg om te zeggen


maar dat slapen is een ramp


zo moe zijn en om 4 uur nog wakker zijn


ben dan ook zo blij dat het vrijdag is

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hey woman

nou veel plezier morgen

ik lig ook altijd te wachten maar het kom niet en als ik even slaap zijn het van die haze slaapjes
dan kijk ik op de wekker en dan zijn we weer een half uur verder
heb gelezen dat dit maanden kan duren
sliep toen ik dronk ook natuurlijk slecht ben wel eens bang dat ik geen slaap hormoon meer heb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...