bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Tatum als je teveel vergt van jezelf dan kun je het op een gegeven moment niet meer. Veel drinken woord vaak veroorzaakt juist omdat je teveel vergt van jezelf. Je krijgt een hoop spanningen en gaat aan het drinken om die spanningen niet meer te voelen. Luister naar je lichaam meid. die gevoelens zijn eerlijk en daar moet je proberen aan te voldoen, niet wat een ander zegt. Je zit niet voor niets tegen een burn out aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Jouw ondersteunende woorden en begrip doen me goed hoor, misschien raakt dat me wel en word ik daar verdrietig van. Omdat ik het toch nodig heb en niet gewend ben in mijn prive situatie hulp te vragen. Nee, ik moest en moet altijd alles alleen doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik probeer uit alle macht om het positief te houden.Tactive, word ik please niet geband? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ongetwijfeld dat je het kan Tatum, maar of het verstandig is is een tweede !!!Stronteigenwijs !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @ Tatum: je kan het hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Josje verdriet is goed lieverd dus laat het maar gebeuren hoor. Huil maar. Je zal zien dat het oplucht. Hier geef ik je een virtuele arm zodat je je niet alleen voelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Strondeigenwijs, was dat ook nog een antwoord? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ja, Tatum... Dat zei ik. Eigenwijs ben je. Luister naar de tips en adviezen en zoek hulp. Please !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik ga toch maar weer heen. Voor dochter zorgen. En het huis waar we in leven. En het eten dat we eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Tatum, het leven is niet zomaar positiefen wij drinken om onze kop daarvoor in het zand te sluiten.Stap één blijft je drinken aanpakken en daarna zul je de restonder ogen moeten zien. Leuker kunnen we het niet maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Tatum,natuurlijk kan je de werkzaamheden die je vandaag moet doenin orde maken.Je voelt je ziek en instabiel door de kater, dat is nu even opde blaren zitten.Wel respect, dat je toch gaat werken en oprecht bent ten opzichte van je werkgever.Drank maakt depressief en angstig, wellicht zou dat de oorzaakkunnen zijn van je nare gevoel en niet een burnout.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Tina, ik zie heel veel herkenning in wat je schrijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 het vragen van hulp. bij mij danen er dan op vertrouwen dat het de goeie is/wordt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik ga nu en ben dus niet meer aanwezig. Dank julllie allen voor de steun Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goeie morgen Tien, Jane en Jop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ha tante Puck Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik ga ff de buitenlucht opzoekengrieperig en zelfs de spinning afgebeldoei als dat maar niet doorzetdag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Jane je lekkellll warm houden en jezelf verwennen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 31 januari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 jeetje mina wat is er veel geschrevenalles een beetje door gelezenen wil toch ook nog even zeggen tegen tatumis al een hoop gezegd maar zoek hulp en stop met drinkenmaar wel respect dat je toch vandaag je werk gever niet laat vallenmaar ga dan ook maar eens aan je eigen denkenzo dadelijk naar de tandartsik heb parodontitis en redelijk verwaarloosd ..maar heb nu een nieuwe tandarts die begrip vol ismaar moet een uur daar gaan liggen om het weer een beetje schoon te krijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Viciente, ik heb net je wie is wie gelezen, hier is dus de huiskamer van de frummers Welkom! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ja snoepje, je hoeft maar even te stofzuigen en dweilen en er zijn alweer 2 pagina's bij haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @ Bol: zit Puck nu de hele tijd bij je op schoot als je achter de comp zit? Mooi lief beestje trouwens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 morgu...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Nee hoor Shahire. Ze ligt op een dekbedje op de grond. Ik neem ze niet op schoot achter de p.c. Een beetje bang dat ze dan valt. Ga vanmiddag een hoop spulletjes kopen voor haar. Een kauwschoentje, wat speeltjes, vlooiendruppels, en twee mandjes. één voor onder het buro van de p.c. en een voor op de bank, dan kan ze lekker liggen. Ze loopt me nu overal achterna. Ik hoop dat dat minder gaat worden als ze een mandje heeft.Moggel Flip. Goed geslapen kerel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Flipse, je hebt het ontbijt gemist! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden