Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Fijne midweek Tom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 dank je, jane en shahire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goeie morgen lieve Kanjers.Goh al weer 3 pagina's zeg. Nou ff lezen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Fijne minivakantie Tom!! Geniet ervan!Bolletje:Wat zul jij een leuke dag hebben met je "verse" hondje:P Het beestje niet stuk kroelen hèShahire:Douchen NU! En nu ga ik ook mezelf een schop onder mijn achterste geven...Eks...hardlopen...NU!En ik luister goed naar mijn strenge zelf...dus tot laterzzzzz..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 FLIPSE..........................................WAKKER WORDEN!!!Je bent te laat voor de koffie en het ontbijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Eks: heb gedoucht hoor, mooi jurkje aan en nu nog even haartjes in gareel en optutten.Ik weet tenslotte maar nooit wat of wie ik vandaag tegen kom, haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goh Lieve Blondie ik hoop ook dat het echt mee valt met de toet toet. Heb je geen kennis die goed is met auto's? Kun je op de sloop misschien iets voor weinig geld halen. Vind het ontzettend rot voor je meis.Igor, Puck moet altijd eerst weer ff haar plekkie vinden voor ze gaat liggen. Dat duurt altijd wel ff.Maar het is zo'n scheetje. Ze heeft alleen verlatingsangst en loopt me constant achterna. Hoop dat dit toch veranderd anders moet ik de hele tijd uitkijken waar ik loop. Maar verder is het zo'n ontzettende lieverd.Hoe is het met K&B?Een halve marathon Eks????? Waar heb je er zin in zeg, ik word al moe als ik het op t.v. zie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Een hele fijne midweek Tom. En heel veel genieten hé? Dat is goed voor de psych. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ga ik doen bolletje, bedankt allemaal en tot vrijdag:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goedemorgen allemaal, even bijlezen hoor, er is al veel geschreven.Het weekendpact weer goed doorstaan, gelukkig! Volgens mij allemaal, niet?Ben een beetje onrustig wakker geworden, het gevoel dat ik van alles moet, maar ik weet niet waar te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik heb mezelf ziekgemeld, maar moet ook dingen doen op werk.Mijn werkgever heeft gelijk gevraagd of ik gisteren gedronken had. Ja dus.En dochter probeert op me in te praten dat het bij de Deen achter de kassa niet veel beter gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Blondie, dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goeie morgen Josje en Tatum.Kun je niet gewoon op een briefje schrijven wat er moet gebeuren en dan één voor één afwerken? Desnoods morgen verder gaan? Dan wordt het misschien wat overzichtelijker.Tatum, is voor jou Refu niet iets om te slikken? Ik heb de mijne vanochtend weer ingenomen en dan is er weer rust in m'n hoofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 @ Tatum: goed dat je je hebt ziek gemeld, nu eerst aan jezelf en aan je dochter denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Mijn werkgever gebeld. Dat was positief. Ik ga er weer naar toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Bolletje, ik moet vandaag de inkomstenbelasing indienen. Het is de laatste dag van de maand. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Goedemorgen tatum en shahire en bolletje. Ja bolletje, ben al met een lijstje begonnen. Er zeuren wat dingen in mijn achterhoofd, die ik eerst maar moet doen. Het is zo'n onrustig gevoel in mijn buik, alsof er iets gaat gebeuren of dat ik iets belangrijks vergeet of dat ik niet alles uit de dag haal wat er in zit, ik weet het niet. Eerst nog maar een kop koffie, dan douchen en met de hond eruit.Tatum ik snap het niet, je hebt je ziekgemeld en nu ga wel weer werken? Kan aan mij liggen hoor dat ik het niet snap:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Josje, ik voel me vreselijk depressief maar kan niet gemist worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Dat is naar. En je werkgever weet dat ook? En hij of zij weet dus ook dat je problemen hebt met alcohol lees ik uit je verhaal? En misschien hard (ik bedoel het niet zo hoor) maar niemand is uiteindelijk onmisbaar. Ik dacht dat ook en ben altijd maar door en doorgegaan, uiteindelijk ben ik daardoor in een burn out geraakt, heb me toen ziekgemeld en zie: het loopt daar gewoon door zonder mij.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Dat moeten dat helpt niet. Toch wil dochter (hi Josje) dat ik doorga. Ze is 15 en te jong om het zelf te doen. IK GA DOOR. IK GA NAAR WERK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik zit tegen een zware burn-out aan. Soms weet ik het even niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Kom op, positief. Ik kan het. Ik zou heel erg graag van iedereen horen dat ik het kan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik ken dat gevoel van onbehagen in je buik Josje. Maar iedere keer blijkt er helemaal niets te gebeuren, bij mij is dat gewoon onzekerheid van hoe de dag gaat verlopen. Maar gewoon rustigaan doen vandaag en bijtijds gaan zitten. Ikzelf ram dan altijd erg door met het gevolg dat ik me dan toch wat somber ga voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ik hoop dat je een werkgever hebt die je hierin kan ondersteunen, misschien kan dat de druk weg nemen. Ik ken je niet, dus weet niet of het goed is om door te gaan. Misschien wel, omdat je dan bezig blijft en afgeleid wordt en als de sfeer op je werk goed is, kan het goed zijn. Misschien ook niet omdat je dan echt in een burn out komt. Heb je begeleiding vanuit je werk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 31 januari 2011 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2011 Ha bol, ja die somberheid is er al, ik hoop dat ik het zo nog kan omdraaien, maar voel me ineens onverklaarbaar verdrietig:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden