Spring naar bijdragen

maandag 31 januari....laatste dag van deze maand

snoepje

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 243
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fijne minivakantie Tom!! Geniet ervan!:present:

Bolletje:
Wat zul jij een leuke dag hebben met je "verse" hondje:P Het beestje niet stuk kroelen hè;)

Shahire:
Douchen NU! :o

En nu ga ik ook mezelf een schop onder mijn achterste geven...
Eks...hardlopen...NU!

En ik luister goed naar mijn strenge zelf...dus tot laterzzzzz.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh Lieve Blondie ik hoop ook dat het echt mee valt met de toet toet. Heb je geen kennis die goed is met auto's? Kun je op de sloop misschien iets voor weinig geld halen. Vind het ontzettend rot voor je meis.
Igor, Puck moet altijd eerst weer ff haar plekkie vinden voor ze gaat liggen. Dat duurt altijd wel ff.
Maar het is zo'n scheetje. Ze heeft alleen verlatingsangst en loopt me constant achterna. Hoop dat dit toch veranderd anders moet ik de hele tijd uitkijken waar ik loop. Maar verder is het zo'n ontzettende lieverd.
Hoe is het met K&B?

Een halve marathon Eks????? Waar heb je er zin in zeg, ik word al moe als ik het op t.v. zie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Josje en Tatum.

Kun je niet gewoon op een briefje schrijven wat er moet gebeuren en dan één voor één afwerken? Desnoods morgen verder gaan? Dan wordt het misschien wat overzichtelijker.

Tatum, is voor jou Refu niet iets om te slikken? Ik heb de mijne vanochtend weer ingenomen en dan is er weer rust in m'n hoofd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen tatum en shahire en bolletje. Ja bolletje, ben al met een lijstje begonnen. Er zeuren wat dingen in mijn achterhoofd, die ik eerst maar moet doen. Het is zo'n onrustig gevoel in mijn buik, alsof er iets gaat gebeuren of dat ik iets belangrijks vergeet of dat ik niet alles uit de dag haal wat er in zit, ik weet het niet. Eerst nog maar een kop koffie, dan douchen en met de hond eruit.

Tatum ik snap het niet, je hebt je ziekgemeld en nu ga wel weer werken? Kan aan mij liggen hoor dat ik het niet snap:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is naar. En je werkgever weet dat ook? En hij of zij weet dus ook dat je problemen hebt met alcohol lees ik uit je verhaal? En misschien hard (ik bedoel het niet zo hoor) maar niemand is uiteindelijk onmisbaar. Ik dacht dat ook en ben altijd maar door en doorgegaan, uiteindelijk ben ik daardoor in een burn out geraakt, heb me toen ziekgemeld en zie: het loopt daar gewoon door zonder mij..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken dat gevoel van onbehagen in je buik Josje. Maar iedere keer blijkt er helemaal niets te gebeuren, bij mij is dat gewoon onzekerheid van hoe de dag gaat verlopen. Maar gewoon rustigaan doen vandaag en bijtijds gaan zitten. Ikzelf ram dan altijd erg door met het gevolg dat ik me dan toch wat somber ga voelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop dat je een werkgever hebt die je hierin kan ondersteunen, misschien kan dat de druk weg nemen. Ik ken je niet, dus weet niet of het goed is om door te gaan. Misschien wel, omdat je dan bezig blijft en afgeleid wordt en als de sfeer op je werk goed is, kan het goed zijn. Misschien ook niet omdat je dan echt in een burn out komt. Heb je begeleiding vanuit je werk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...