Sara Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Harry; W. gaat toch niet alle 4 de middelen tegelijk gebruiken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Pffff over uitstellen gesproken............zit me hier toch een partij te niksen terwijl ik zat te doen heb.Vanavond vergadering dus hup! Voorbereiden. Aktie.Doeiiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ik heb alleen die twee middeltjes Sara, die Sleepy thee en die Melatoninepilletjes, dat kon bij elkaar begreep ik.En ik dronk niet altijd van die dure wijn hoor, welnee, meestal spul van een euro of vijf... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 sarais goed hoor...maar wil wel alleen snachts slapenmaar heb altijd wel een hoop energie gehadkan moeilijk stil zitten..is ook niet altijd lekker hoordit moet... dat moet....zus moeten als het af is krijg ik pas me rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Dat noemde mijn manneke slobberwijn Har. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 oké Flip. Toch moet je jezelf dan een beetje geweld aan doen en al eet je maar een stukje peperkoek of zo. Als je dan veel drinkt erbij spoel je het zo weg. Ja ik hamer er bij jou een beetje op merk ik maar ik heb het gevoel dat je je nu misschien een beetje verwaarloosd. Alleen koffie drinken is niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Hoi,Straks maar een beetje Egypte volgen.@ Flipse, Alles begint weer een beetje je weet wel...Weet ik Flipse. Geef jezelf een schouderklopje, dat je het toch maar even waarmaakt!Een maandje verder en je bent een andere Flipse.Snoepje, je gaat mooi.Laters! Nu naar Egypte.---------------------------------------P.S Het Boeddhisme is een mooie religie.Wat zegt het: Het leven wordt gekenmerkt door lijden.Wat is onze taak: het lijden zien op te heffen.Wat houdt het lijden in stand: Hunkeren en begeerte.Hunkeren is dat men in alles bevredigd wil worden, maar ook dat het kwade wegblijft.Dus met het opzij zetten van de hunkering wordt het lijden verminderd.De drank uit de weg, is een stap in de goede richting.( het roken stoppen ook)Geen gehunker!!!:)Lang voor dat er een bijbel bestond werden deze wijze woorden gesproken.In de hedendaagse psychologie, maar ook in het stappenplan van de AAvindt men veel uit deze leer terug.Meebuigen als bamboe in de wind. ( Tatum, ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
flipse Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 ok, zo even een boterham nemen dan.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Heb nog niet veel gezegd, maar ga er weer even uit. Hup naar de Ikea, want behalve snoepen en in het bijzonder chocolade, helpt dingetjes kopen ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 josjeik wil ook naar ikeawoman ben je al wakker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 @ Sara: heb zonet eens gevraagd bij de huisarts over de Champix, moet daar toch nog even over denken maar als het niet anders kan doe ik het misschien toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Als jullie dan toch naar Ikea willen dan wil ik ook wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 GoedemorgenDag SnoepjeIk heb nog niet gelezen, dat ga ik nu doen. Soothe, ik ben buddhist, alleen soms als ik pms heb is dat wel een beetje lastig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 shahireis goed hoor gezelligdaar hebben ze van die lekkere kleine flesjes wijnGRAPJE hoor hahahahha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Melatonine, Snoepje en dan die kleine tabletjes. Die kan je zelf doseren. Dat is echt het beste ! quote: Originally posted by: snoepjedenker waar heb je die gekocht...want moet echt een keer slapen krijg een humeur van een ?????????????? zo ga nu douche ik hoor het wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 womanja dacht zal maar even roepenwant je weet maar nooit met dat kacheltje van jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Snoeppie, ik sla vandaag over haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Ik wandel er ook even heen. Zie jullie zo. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 womanen ga ik dan net zo lang slapen als jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 jaapnou dat wordt een gezellige boel bij ikea dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Neem dan Kira, dat is de enige die echt helpt. Ik heb ze allemaal geprobeerd !! quote: Originally posted by: JosjeIk kijk het even aan Eks en als dit te lang duurt, ga ik ook aan het St. Janskruid, als ik jou zo hoor lijkt het te helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 Nou, SnoepjeOmdat het van die kleine tabletjes zijn is het zo handig dat je zelf kan doseren. Ik heb eens opgezocht dat je 9.0 mg mag. En dat het zelfs goed voor je is want het gaat kanker tegen. Ik neem er meestal 3, in spannende tijden 5 en héél soms snachts nog eens 3. Nou dan slaap ik echt wel. En dan zit ik nog maar op 1 derde van die 9.0. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 I love today mijn weegschaal De schat gaf bijna 2 kilo minder aan En nu natuurlijk me niet s'avond gaan zitten rond eten aan de drop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 goedemiddag allen,dit is dweilen met de kraan open!4x daags met veel moeite zalf in de ontstoken oogjes van poezebeest doen,en vervolgens is die net zo lang aan het poetsen tot alles er weer uit is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2011 mag ik jouw weegschaal ook even lenen shahire? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden