Spring naar bijdragen

Dinsdag 8 februari


Jaap

Aanbevolen berichten

Niet nodig hoor Jaap, ik ben heel zacht van karakter en zal geen grote mond geven afgesproken?:present:

Hoop trouwens dat Toppertje zich vandaag nog meld. Ze heeft dat gisteren beloofd en dan maak ik me toch wat ongerust als ze vandaag nog niet geschreven heeft. Tenminste ik heb niets gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 171
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Och Jane wat beroerd zeg. Ik heb ooit eens gehoord dat je het ook via het ziekenhuis kan laten doen, dan wordt je onder algehele narcose gebracht, zou je dat niet prettiger vinden dan? Lijkt me vreselijk en ik hoop echt dat het dan de laatste keer zal zijn met dat geklooi aan je mond.:heart:
Is ie nou helemaal bedonderd die tandarts van jou;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nee Snoep
daar heb ik ook 3 trauma's liggen.
Ik ben het afgelopen jaar wel 10 keer
in het ziekenhuis geweest Bol, ik denk
zelfs dat de tandarts het nu zelf doet omdat hij weet
hoe erg ik die kaakchirurgen vind.
Ik heb een hele goeie en aardige man, indonesisch,
zachtaardig en hij kan héél goed verdoven. maar die spuiten
zijn geen pretje en de napijn ook niet, dus hij doet het ineens.,
ik ben er tevreden mee hoor, ben wel wat gewend en ik zit nou
eenmaal met die ontstekingen, dus het kan niet anders.
Ga nog wel op die gist uit, dat ben ik vergeten.
Heel hard in de tuin gewerkt, wilde wingerd gesnoeid en de containers
op straat zitten nu mudjevol, niet zo sociaal dus. maar het was heerlijk,
en ik had eindelijk weer eens energie voor twee, dus ja dat moet je uitbuiten he.
zo en nu de sauna in
als beloning
laterssssssss

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hè Jane, da's niet fijn maja. Ik ben in elk geval door dat soort geklooi het vertrouwen verloren, en ik wás al zo bang, pffffff. Ben nu op zoek naar andere tandarts maar nog niet gevonden; ook een leuke smoes om uit te stellen hè ;)

Jaap: ik ben heel makkelijk hoor, wil 2 espresso met zoetjes, maar dan wel goed sterk graag :)

Hoi Mup! :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Saartje. :heart:

Ik wil je wel mijn tandarts aanbevelen, maar die is een bietje ver voor je denk ik. Ik ga er altijd lachend binnen én weer naar buiten. Maar vertrouw hem dan ook voor 100%. En ik heb echt wel het e.,e.a. aan ellende ghad de afgelopen jaren met mn gebit. Ach, de afgelopen jaren ... mn hele leven al. :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook niet naar de tandarts
Mijn vertrouwen is ook geschonden, terwijl ik al een bangerd was
Dus ik ga mooi niet meer in die stoel zitten
Toch wil ik voor mn 50e wat laten doen. Maar dat moet dan onder algehele narcose. Nog 8 jaar om dat voor elkaar te krijgen.
Ik verzorg mn tanden wel erg goed trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

heey........
het is al weer en tijd geleden.......maaar het ging zo goed...
Maarrrrrrrr helaas vandaag ging het goed fout.......
Ga dadelijk toch naar de aa en ga met de billen bloot......
Maaaaaaar ik heb toch mijn diploma gehaald een beetje euforie en toch door omstandigheden de eerste genomen.
Ben niet trots op mezelf heb weer veel zeer veroorzaakt maar helaas de tijd is niet keerbaar.
Voor de medeforummers ga zo door enne zet t op op......
Morgen is voor mij ook weer een nieuwe dag..............
Wendy

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk heb ik het best naar mn zin, ik slaap lekker uit, ik poedel de dag door, kan nu ook wat grotere klussen aanpakken, doe alles op mn eigenwijze manier en dat lukt ook nog goed, en vandaag scheen het zonnetje....vanavond naar een vriendin, morgen dansen, donderdag en leuke afspraak....
En toch die somberheid.....terwijl ik echt nix te klagen heb. Mn dromen komen uit, en ik heb de tijd en ruimte om te doen waar ik zin in heb.
Misschien toch een stukje eenzaamheid ofzo waar ik geen zin meer in heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Mup zoiets zoek ik dus.

Woman; wil nog ff reageren op je eerdere berichtje:
beter de P van Peace dan die andere.............toch?
Wat de tandarts betreft...........hm, volgens mij een berg waar je rechtsomkeert voor maakt?
Ik ben ook angstpatient maar als je niet gaat.........vervalt je vergoeding toch?
Kom op joh, ik ga in t voorjaar ook weer, mini-pactje? ;)
Ik heb t zelfs gepresteerd om met een bek vol apparaten uit de stoel op te staan :D

Hoi Moontje, nou dat wordt dan billenkoek vanavond hè?
Succes meid en gewoon weer ervoor gaan.
En misschien weer eens hier komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
Sara


Ik heb t zelfs gepresteerd om met een bek vol apparaten uit de stoel op te staan
:D



Daar zijn zeker geen foto's van? :D:D

Als kind heb ik echte beulen meegemaakt. Mijn hemel, geboord in mn voortanden ZONDER verdoving.:wacko: Negen was ik ofzo.
Toch altijd blijven gaan want als ik dat niet gedaan had, had ik nu een kunstgebit gehad. Ben ik van overtuigd. En de laatste jaren ga ik ook elk half jaar naar de mondhygieniste. Ook niet fijn, maar scheelt wel een hoop ellende op langere termijn. En sinds ik de alco meer losgelaten heb, hou ik me zelfs aan haar voorschriften van dagelijks stoken en raggen. Wat zal ze de volgende keer blij met me zijn. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ooit ruim 10 jaar niet naar de tandarts geweest:$ Totdat ik me zo zorgen begon te maken over mijn gebit dat ik toch maar op zoek ben gegaan naar een tandarts. Ik heb me de avond ervoor een stuk in mijn kraag gedronken zo angstig was ik, maar ik ging wel de volgende ochtend. Groot was mijn verbazing toen mijn gebit niks bleek te mankeren...Nu ga ik braaf ieder half jaar, maar ik zit nog steeds niet relaxed in die stoel..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei Sara, heel lief (minipact) maar het zit er niet in.
eerst nog een hoop trauma's uit mn lijf van mn nekbreuk. Toen gebeurde ook van alles zonder verdoving, en mn lijf vond dat niet leuk. Dus van het woord tandarts ga ik al bibberen en krijg klamme handen.
Alles op zn tijd.
Voor mn 50e is een haalbaar plan. heb ik nog jaren om mn trauma te verwerken, en ik weet dat als ik het kan dat ik dan heus wel ga.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, blij dat ik toch gegaan ben. Je zorgen maken over je gebit kost ook energie en die kun je wel beter gebruiken...Achteraf gezien waren mijn zorgen in ieder geval voor nop...
Weet wel waar mijn angst vandaan komt. Mijn moeder was erg angstig omdat ze ooit een kindertandarts had gehad die dronken op zijn werk verscheen...En die mocht met mijn moeders gebit oefenen zogezegd:o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...