Jaap Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goedemorgen allemaal.Velen van jullie zullen nu nog slapen, maar ik maak alvast een dagdraadIk heb de koffiezetter en waterkoker op de timer gezet, die zal om 6 uur klaar zijn.De broodmachine begint over een uurtje te kneden, dan hebben jullie heerlijk vers brood.Jus staat in de koelkast evenals kaas en vleeswaren, en als jullie willen op het aanrecht liggen een paar perssinaasappelen.Een fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goedemorgen!De wonderen zijn de wereld nog niet uitGrappig tochGeniet er van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 goede morgen jaap en marjo en de rest die nog moeten ontwaken.marjo dat is lang geleden of niet? hoe gaat iejaap lekker zo'n ontbijtje, nog even wachten dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Hallo IgorMet mij alles goedIdd een tijd geledenKwam weer eens kijkenHoe gaat het met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 hier gaat het redelijk. ik ben nog steeds dolgelukkig met K&B Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Ook goeiemorgen...Ben net op tijd voor de koffie zie ik. Lekker bakkie Jaap. Wat ben je vroeg Igor? kon je niet meer slapen of hebben de bengels je wakker geknuffeld? Hee Marjo... lang geleden dat je hier langskwam ja. Zo, eerst even een bakkie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 ook goedemorgen, ik lag wakker yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 En ik mag de douche al weer gaan opzoeken. jippie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 dan begin ik wel vast aan het ontbijtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 goeienmorgen allemaaljaap ik zit alvast klaar is het zelf bediening of kom je nogjaap heb net gelezen van het weekend..jammer ..maar voor ons tot en met vrijdag koffie met ontbijtmaar eigenlijk hoor je daar wel bij aanwezig te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 nou snoepje als je op de bediening wacht, kun je wachten tot je een ons weegt .ik zit ook al te watertanden vanaf 5 uur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goeiemorgen allemaal:DIk heb zelf maar een senseo gemaakt, nog meer liefhebbers... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goedesmorregens deze smorgen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goodmurnig allen.. Jaap had de boel in een warnhoudkan gezet. Heb dus zelf maar ingeschonken daarnet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 igorben zelf maar begonnen en al klaarmaak heeeeeeel veeeeel troep mag die strak lekker opruimen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goje murge frummers,Koffie zit er al in. Nu nog wakker worden.Ging vroeg naar bed (half 10) maar sliep om half een nog niiet. Grrrrrrrr....Ik heb waarschijnlijk te laat met moeder vriendin zitten te praten. Dat spookt door.Druk dagje verder.Zijn K&B ook zo vroeg op als jij Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Is je vriendin nu al opgenomen Desi? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goedemorgen wakkere vogels De koffie smaakt weer lekker op deze dinsdagmorgen Snoeppie: :rose::rose::rose: ben trots op je, ga zo door!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 hoi desi, ja K&B zijn dan ook wakker. maar wat denk je dat ze nu doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Dat is dan dat "hondeleven" Igor. Zou best wel eens willen ruilen.Ekster: nee nog altijd niet. Er is geen instantie die haar wil helpen lijkt wel. Vanmorgen om half 9 staan er weer hulpverleners op de stoep om met haar te praten. Ze lijken het op te geven want ze vervalt toch weer iedere keer zodra ze thuis is. Ik ken haar pas 2 jaar maar haar moeder heeft gisteren haar hart uitgestort bij mij en nu begrijp ik dat ze al 20 jaar aan het vechten is om haar dochter clean te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 desi je zult het hier niet slecht hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Heftig Desi, voor jou maar zeker ook voor haar moeder. Je voelt je zo machteloos dan. Hopelijk laat ze zich opnemen vandaag. Misschien dat de behandeling dit keer wel aanslaat en dat het kwartje valt. Hier merk je tenslotte ook dat het soms tijden niet lukt om te stoppen met die rommel en dat "ineens" gaat de knop om. Wel mooi om te lezen dat je er nu voor anderen kunt zijn met een luisterend oor en dat terwijl het tijden geleden ook slecht met je ging. Hopelijk lukt haar dat ooit ook. Je bent voor haar een voorbeeld hoe het ook kan Desi:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goedemorgen lieve mensen....leuk om jullie alweer te zien...Desi: ik hoop dat je vriendin beter wordt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Goedemorgen. Zo eerst koffie en een sigaret en even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 8 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 8 februari 2011 Heej Josje, jij bent vroeg! Moet je ergens heen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden