Spring naar bijdragen

Woensdag 9 februari


Jaap

Aanbevolen berichten

Woman,
Misschien langzaam aan elke dag iets eerder naar bed, en iets eerder op, zodat je weer in een normaal dag en nachtritme komt.
Aan de trauma's moet gewerkt worden, zodat dat dat een beetje uit je systeem raakt.
Maar heb al eerder gelezen dat je op hulp wacht geloof ik he.
Tja, die hulpverlening is hier wel erg traag begrijp ik

Desi,
Super hoor, 3.5 maand niet meer!!!
Brengt je veel goeds he.

Hopen dat je vriendin nu wel baat heeft bij een opname.
Dat is toch al eens eerder gebeurd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Erg dubbel vind ik. Toen ze van de Paaz met verlof mocht liet ze zich telkens weer volledig vol lopen. Alsof ze wat in moest halen. Ze zei wel dat ze van die drank af wilde als ze aan t drinken was maar ze begon telkens weer opnieuw. I hoop echt dat ze het nu echt wil en niet omdat anderen het graag willen. Zoals het de laatste tijd is gegaan tekent ze voor haar doodvonnis.:brokenheart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Desi,
Als ze het zou doen omdat anderen het graag willen, gaat dat nooit werken.
Denk dat ze misschien ook goede psychische hulp nodig heeft.
Maar ook daarvan moet ze natuurlijk de noodzaak zelf inzien.
Zou dat bij een eventuele opname voldoende aanwezig zijn denk jij?
Moeilijk allemaal he!

Hallo Hermie,
Tijd niet gezien!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag allemaal! nou ik slaap wel hoor! doe niet anders! ook niet normaal meer,tis de diazepam die mij nekt,toch eens vragen of ik niet wat anders kan krijgen,maar nog steeds droog gelukkig.
binnenkort vuurproef,reünie van oud zeevarenden! gooi er maar een refusalletje in,anders gaat dat niet goed komen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rapi, dit slaapprobleem heb ik al 8 jaar ofzo.
Gister dacht ik, weet je wat, ik ga dan eerst in mn hangmat liggen, om op te slomen. je kan het zo gek niet bedenken of ik heb het geprobeerd...
Ben nu zover dat ik dan maar slaap wanneer ik slaap. Smorgens dus. Ik moet echt elke dag 9 uur slapen. Anders red ik het echt niet en word ik ziek. Nu funsctioneer ik wel, doe elke dag best veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag. Onvoldoende en mn verslag nog niet af. Morgen is er weer een dag. Voor vandaag hou ik het ff voor gezien. Herkansing dan maar. Ik drink niet, ook geen reden voor enzovoort.
Nuchter zijn is fijn, niet meer zo goed voor de lijn maar alla, sa, sa, sa.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiedag!

Jopie, ik geniet van je berichten. Je ziet altijd iets positiefs in het leven. Dat heb ik ook ontdekt. En het maakt zo'n verschil. Vandaag zat er het eea tegen. Maar ik bleef toch tegen mezelf zeggen wat er allemaal is om blij mee te zijn. Ja, ik was mijn autosleutel kwijt. Maar ben blij dat ik hem weer mocht vinden :) En ik had een hele lastige klus. Maar een aardige collega heeft me geholpen. Konden we samen onze hersens kraken. Nu ga ik lekker koken, maccaroni. Er is altijd eten in overvloed. En nog gezelschap erbij ook.

Smakelijk allemaal!

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Jop jij zal dat zeker wel merken dat de mensen veranderen als het zonnetje gaat schijnen en dat deed het, hier ook. Heerlijk warm achter het glas en buiten was het ook goed te doen.
Ik merk het altijd aan de dieren, omdat die wat speelser worden. Ze gaan uit hun dak zo gezegd.
Ik kan me er altijd op verheugen.

Jullie ook een smakelijk eten Kate en max.
Hier zit het er ook weer in. Als het zo lekker is, is het altijd zo gauw op hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...