Spring naar bijdragen

Woensdag 9 februari

Jaap

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 140
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goedemorgen,

Elk uur er uit Jopie, dan zul je wel kapot zijn.
En nu de hele dag vriendlijk zijn en jeuzelen op de bus...

Ronald geen idee waar het over gaat, misschien wat selectiever zijn??
"Al te goed is allemans gek" om maar even iets uit de doos met oude tegeltjes te grabbelen.

Sara hou vol, nog even en dan ben je blij dat je van die peuken af bent.
Ben zelf 16 jaar geleden gestopt, rookte een pakje per dag.
Sinds een jaar of 3 rook ik heel af en toe, bijvoorbeeld in een heel foute kroeg, kicken toen het verboden was. Pak hem beet een stuk of 10 per jaar en een sigaartje of vier, vijf.
Doet me verder niets, taal er de andere dag niet naar, wou dat het met drank ook zo was...

Desi, ik heb er uiteraard helemaal geen verstand van maar als je vriendien dat spul stiekem weer uitspuwt dan wil ze toch gewoon niet, dat gaat dan toch niet werken?
Hoe het ook zij, sterkte en ik hoop dat bij haar de knop om gaat.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Teveel: Ik ben bang dat ze de Antabus heeft ingenomen om haar moeder een plezier te doen Ik hoop van niet. Ze moet het echt zelf willen.

Weten jullie wat ik net gedaan heb?De huisarts gebeld voor een afspraak voor Champix. Ook ziektekostenverzekeraar en die zeiden dat het helemaal vergoed werd als het onder begeleiding ging.
De eerste stap is gezet.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel goedemorgen zeggen hier...

GOEDEMORGEN!:present:

De kinderen hebben vandaag een studiedag en eer ik dan achter de computer kan:o Moet ik er bijna eentje voor slaan:P Vandaag een minifeestje in huize Ekster: vandaag precies 100 dagen droog:)
Vanaf nu ga ik in maanden tellen, maar het tellen helpt mij om bij de les te blijven. Ik blijf dus af en toe roepen hoelang ik droog sta, niet erg toch?

Yajala:
Jij ook GEFELICITEERD met je 100 dagen droog en hier de beloofde 100 roosjes:
:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:
Wel schuin afsnijden hè?

Ik ga zo weer mijn rondje hardlopen, misschien lukt het me vanmiddag nog even om hier langs te komen. Dan gaan de kinderen hier naar hun vriendjes om te spelen en komt misschien de computer ff vrij:)

Fijne woensdag iedereen!:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed gedoet Desi, de eerste stap is de belangrijkste.
En wat ik op Domino als reactie gaf, dat het leven dan in elk geval heel lang lijkt, was een geintje hoor.
Was ik net niet in mijn dagelijkse drie serieuze minuten :heart:

Eks en Ya honderd hartelijke felicitaties voor honderd dagen droog, alle reden voor een feestje.
En ga nu inderdad maar maanden tellen, moet er niet aan denken jullie over een jaar 465 felicitaties te moeten doen toekomen.

Kom ik met mijn 8 dagen, klein bier, om een ongepaste term te bebruiken.

Harry

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yajala en Ekstertje: van harte met jullie 100 dagen!!!
:present::musicnote::rose::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote::rose::heart::present::musicnote::rose::heart:
nu op naar de 100 maanden hihi.....:D je hoeft er niks voor te doen, de tijd gaat vanzelf alleen......de eerste niet nemen. En da's voor jullie piece of cake nu toch ;)?

Myriam: wens je héél veel plezier en succes!!! :rose::present:
Wanneer kom je terug? Ben benieuwd dan hoor.

Desi; goed van je!!!:sun:
Wat heb ik dan een stomme verzekeraar, krijg 80% en moet t eerst zelf betalen....
En je vriendin, tja......als ze echt niet wil steekt ze toch naderhand de vinger in de keel? Moeilijk hoor.

Mensen ik moet opschieten. Heb minestrone opstaan maar da's een rekenfoutje, krijg ik toch niet meer gaar want ik ga nu lekker met de honden lopen. Tot later (in de namiddag).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...