Spring naar bijdragen

Donderdag 10 februari


Jaap

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 166
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen luitjes.
'Jaap Slaap' kun je hem wel noemen, hihi.
Lijkt een beetje op mijn moeder: die dekte 's avonds ook de ontbijttafel al voor ze ging slapen.
Heb inmiddels koffie en thee gezet, staan op het aanrecht.
En jahaaaaa, ik ga wel buiten roken.
Tis trouwens windstil en helemaal niet koud.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Yvonne en Denker:)

Denker:
Ja, die vrije dagen hebben ook zo zijn nadelen. Ik vond dat in het begin ook moeilijk, zorgde er dan voor dat ik niks in huis had en sloot een soort pact met mijn vriend...

Yvonne:
Wordt het dan lekker weer vandaag? Zal zo eens op Teletekst kijken...Ik vond dat zonnetje van gisteren al zo lekker!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja bronnen, dat klopt wel een beetje. Eerst was het bij mij altijd zo dat waneer ik een paar dagen vrij had mezelf helemaal van de planeet zoop. Nu moet ik wat anders verzinnen. Maar goed, niet drinken heeft zijn voordelen. Ik sport weer en voel geestelijke en lichamelijk veel sterker. Minder depresiefe gedachten en leef gewoon gezonder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ja denker dan denk je dat je lkkr de volgende dag vrij bent en lkkr kan uitslapen... maar de dag is dan zo weg ook weer en volg je weer op als die dag ervoor je bent dan immers weer vrij... ik zit nu aan me 6de dag zonder en ja ik ga maar dingen doen creatiever in de keuken en huis pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal zomer liefhebbers hier. Geef mij maar winter. De zomer met 30 graden, zweten, niet kunnen slapen door de muggen en hitte. Maar wel moeten werken. Heb je nachtdienst, hoor je alleen maar grasmaaiers en spelende kinderen. Loop je door de stad en iedereen zit op de terrasje zich vol te tanken waar wij niet meer aan mee doen. Nee de winter heeft zijn voordelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeetje Denker, wat een pessimisme.
Ik kan ook niet wachten hoor.
Hoeft van mij helemaal geen 30 graden te zijn.
Maar een zonnetje, lekker na je werk even in de tuin zitten of werken.
inderdaad op vrije dagen de deuren / ramen de hele dag open.
Hmmmmm .
En inderdaad... ik hoor smorgens heel vroeg al weer vogels die gezellig roepen dat ik wakker moet worden, dat er weer een nieuwe dag begint... heb van die huppelbuien weer... :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...