Jaap Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Goedemorgen,Eerst even een grapje:Fokke en Sukkeen dan:Aan tafelmet een rustig muziekje om wakker te worden: Tot slot het aloude cliche:We nemen vandaag DE eerste niet!Een fijne dag toegewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 goeienmorgen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 goede morgen snoepje, ik neem aan dat jaap nog slaapt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 goeienmorgen igorik zie geen ontbijt heb zelf maar koffie gezeten ga zo maar douche Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 jaja jaap kan het mooi maken maar hij maakt ons blij met een dood vogeltje ik neem wel een bakje joghurt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Hi hi...Jaap is een planner:PMisschien moet ik het zo ook maar n's gaan doen met m'n kinderen...Lijkt me wel wat, mogen ze me om kwart voor 8 wakker maken:DGoedemorgen Igor en Snoepje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Mogge allemaal, ik heb vier dagen vrij heerlijk. Eerst koffie en een shagje. Vrije dagen zijn gevaarlijk. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant is makkelijker om niet aan zuipen te denken als ik moet werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 ja je wil alleen maar dingen doen om je gedachte te verzetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Goeiemorgen luitjes. 'Jaap Slaap' kun je hem wel noemen, hihi. Lijkt een beetje op mijn moeder: die dekte 's avonds ook de ontbijttafel al voor ze ging slapen. Heb inmiddels koffie en thee gezet, staan op het aanrecht. En jahaaaaa, ik ga wel buiten roken. Tis trouwens windstil en helemaal niet koud. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Hallo Bronnen en welkom:present:Heb daarstraks even een berichtje naar de moderator gestuurd omdat je profiel nog open staat. Zelf kun je dat niet wijzigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 het is lekker buiten yvonne. HET VOORJAAR KOMT ERAAN de struiken zitten al vol knoppen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Hoi Yvonne en Denker:)Denker:Ja, die vrije dagen hebben ook zo zijn nadelen. Ik vond dat in het begin ook moeilijk, zorgde er dan voor dat ik niks in huis had en sloot een soort pact met mijn vriend...Yvonne:Wordt het dan lekker weer vandaag? Zal zo eens op Teletekst kijken...Ik vond dat zonnetje van gisteren al zo lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ja bronnen, dat klopt wel een beetje. Eerst was het bij mij altijd zo dat waneer ik een paar dagen vrij had mezelf helemaal van de planeet zoop. Nu moet ik wat anders verzinnen. Maar goed, niet drinken heeft zijn voordelen. Ik sport weer en voel geestelijke en lichamelijk veel sterker. Minder depresiefe gedachten en leef gewoon gezonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Igor:Ik kan me er ook zo op verheugen Igor:) In mijn voortuin staan de krokussen al te stralen, zo mooi! Ook aan de vogels kun je merken dat we de goede kant opgaan. Fijn, want ik ben de winter allang beu:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Goedemorgen...Lekker koffie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 haha ekster had ik ook net gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 heerlijk straks weer de deuren en ramen open de hele dag, vers gemaait gras, vogeltjes die je wakker fluiten, s'morgens koffie in de tuin, lekker in het zonnetje liggen zzzzzzzzzuucchht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 ja denker dan denk je dat je lkkr de volgende dag vrij bent en lkkr kan uitslapen... maar de dag is dan zo weg ook weer en volg je weer op als die dag ervoor je bent dan immers weer vrij... ik zit nu aan me 6de dag zonder en ja ik ga maar dingen doen creatiever in de keuken en huis pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bronnen Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 dank je ekstertje word het probleem dan opgelost door hier?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Allemaal zomer liefhebbers hier. Geef mij maar winter. De zomer met 30 graden, zweten, niet kunnen slapen door de muggen en hitte. Maar wel moeten werken. Heb je nachtdienst, hoor je alleen maar grasmaaiers en spelende kinderen. Loop je door de stad en iedereen zit op de terrasje zich vol te tanken waar wij niet meer aan mee doen. Nee de winter heeft zijn voordelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Goedemorgen allen.Ha lekker koffie.Vandaag mag ik naar stage.En de eerste neem ik dus ook vandaag niet:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 yvonne ga je nog sporten vandaag? ik ben gisteren nog geweest, vandaag geen tijd helaas. een nieuwe verslaving Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Jeetje Denker, wat een pessimisme. Ik kan ook niet wachten hoor. Hoeft van mij helemaal geen 30 graden te zijn. Maar een zonnetje, lekker na je werk even in de tuin zitten of werken. inderdaad op vrije dagen de deuren / ramen de hele dag open. Hmmmmm . En inderdaad... ik hoor smorgens heel vroeg al weer vogels die gezellig roepen dat ik wakker moet worden, dat er weer een nieuwe dag begint... heb van die huppelbuien weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Hm, igor... bij dat woord helaas moet ik inderdaad aan een nieuwe verslaving denken , hihihi. Nee, geen sporten hier vandaag.... Moet naar het werk voor belangrijke mededelingen.... zal wel zienMaar ik ga in het weekend absoluut weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denker Geplaatst 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 10 februari 2011 Ik weet het, beetje ochtendhumeur denk ik. Ik ga straks eerst mijn ei eten. Daar knapt een man van op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden