Max72 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 Prettig weekend bronnen, geniet ervan!!
Jaap Geplaatst 12 februari 2011 Auteur Rapport Geplaatst 12 februari 2011 Max, is moeilijk he, maar goed dat je door blijft gaan met stoppen. Goeie stap om naar de arts te gaan. Is het erg mis gegaan?
Kate Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 Goedesmorgens!Nou Jaap je bent lekker tekeer gegaan in die keuken.Sara, ik doe natuurlijk met je mee, we houden het lekker fris!Blondie, sterkte met deze 2e dag. Maar wat heerlijk dat je het schilderen hebt ontdekt en er zo van geniet.Bronnen, als het je nog niet lukt om te stoppen met roken is minderen ook een optie. Er zijn ook boeken die je kunnen helpen, Jan Geurtz met de Opluchting (als ik het goed heb). Zelf ben ik gestopt mbhv Allen Car.Jane, hoe is het met de kiezen? Ik had nog nagedacht over de woorden gisteren tussen Jopie en Woman, wilde me er niet mee bemoeien, maar zat me ook niet lekker. Ik zie dat Jopie er zelf ook nog op terugkomt. Woman, blijf alsjeblieft wel je belevenissen hier delen (voor zover je dat zelf wilt natuurlijk). Ik zou ze missen en ieder heeft zijn eigen manier van leven. Zit er niet heel veel suiker in die crodino? Ik hou het zelf altijd bij lekker zuiver bronwater. Fijne dag allemaal, en bedenk, zonder regen zouden we in een woestijn leven!groetjes Kate
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 japie heb je meteeen een nieuwe keuken aangeschaft????
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 het gaat even niet zoals het moet dus ik ben weg. sorry
witte Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 Zo is de ontbijtboel weg???Dan kan ik ff rustig bijlezen:DZou wel jammer zijn, ik lust eigenlijk wel wattja, ik heb een gat in de dag geslapen maar goed t zal nodig geweest zijnT voelt in ieder geval goed
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 Waarom blijf je niet even hier Igor?
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 sorry heb gedronken dus ben even weg.
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 is het dan niet verstandiger om hier nog te blijven, Igor ?
witte Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 Ja Igor dat zou je eigenlijk is moeten proberenHier blijven juist op de momenten dat het niet gaat zoals je wilt dat het gaat.Geef het is 1 keer een kans.....
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 een reden temeer om hier dan wel te blijven he, Igor....
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 het gaat nu ff niet om de hoeveelheid.....maar om het gevoel...
Mupke Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 Ik weet niet zo goed wat te zeggen nu Igor.Voor mij hoef je niet vertrekken nu hoor. Als je wilt schrijven .. doen!!!
igor Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 sorry ik ben teut. ik kan de goede knop niet vinden op de een of andere manier..............................
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 Dit zijn nu net de momenten om hier wel te blijven, Igor....
niwi Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 blijven zoeken naar de goede knop....die zit er.....je zult hem heus wel eens vinden.....en dan om.....
Max72 Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 En je begon zo goed vanmorgen...Blijf idd anders hier en zorg dat de fles buiten bereik is...Volgens mij kun je dat makkelijk, je bent al zo ver, wou dat ik daar was.Foutje kan altijd, herstellen ook....
bolletje Geplaatst 12 februari 2011 Rapport Geplaatst 12 februari 2011 Igor ik sluit me aan bij de rest. ook al heb je de goeie knop nog niet gevonden, laat ons mee helpen zoeken dan? Misschien kunnen we je helpen wijfie.Trek je niet terug. We hebben het zelf ook allemaal mee gemaakt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden