Spring naar bijdragen

dinsdag 15-2


igor

Aanbevolen berichten

Saartje. dat je je lichamelijk ook niet goed voelt is daarbij natuurlijk extra rot. Ik lees dat je enorm tegen een Coloscopie aanhikt. Ikzelf krijg deze coloscopie 1 x in de drie jaar preventief. (familie-amnese). het is ff doorbijten maar met verdoving valt het echt wel mee en duurt maar 20 minuten. Prettig is anders maar je hoeft er niet te bang voor te zijn. Kop op meid!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 118
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Lieve Bol..............:heart:
misschien heb ik wat extra "fit-amientjes" nodig in de vorm van antidepressiva?
Kan wel eens weer aan het st.Janskruid, misschien geen verkeerd idee.
Ja niet leuk hè, om alles in je uppie te moeten doen........................:sun:

Desi: ik weet het, heb het ook al 1x eerder gehad maar vond het niet fijn. Ben ook bang voor de uitslag trouwens............ Maar er moet iets gedaan worden aan die aambeien want ik kan soms dagenlang bijna niet lopen en verlies constant bloed en/of vocht dus.......
Heb ook voortdurend buikpijn en een opgeblazen buik, soms lijk ik wel 7 maand zwanger.
Al die pijn(tjes) hebben me zondag ook weer aan het drinken gebracht, had alle pijnstillers al geprobeerd en er zelfs 40 mg diazepam tegenaan gegooid zonder resultaat........Maar goed, dat wil ik dus niet meer. Drank lost ook niks op, ik weet het maar al te goed.

maar nu wachten er 2 op me!
dagdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijfie zo te lezen heb je totaal geen vertrouwensrelatie met je arts. dat werkt niet. zou je niet beter overstappen naar een ander. Misschien ken je mensen om je heen die je iemand kunnen aanprijzen(uit ervaring van henzelf)? Je hebt echt een goede arts nodig in jouw situatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie middag Rekel.:)

Saar wat ik me net nog zit te bedenken hé, ik slik af en toe amitriptyline om goed te slapen. Dat is een vrij ontschuldig middel heb ik me laten vertellen. Ik slaap er goed op en vroeger had ik het nodig om uit depressies te blijven.
Ik kon er zo weer mee stoppen zonder dat ik daar last van had, dus helemaal geen afkickverschijnselen. Het enigste is een beetje een droge strot s'ochtends, maar daar valt mee te leven;) Het werkt dus dubbel. En het is heel goed om te slapen, ook merk ik dat, als ik erg moe ben, ik toch ook weer wat meer energie krijg, en het heeft mijn stemmingen wat gestabiliseerd.
Ook bij dit middel zweer ik, net zo als bij Refusal.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik moet dat ook gaan doen ooit eens.....
vreselijk...

quote:


Originally posted by:
Sara

Dank jullie wel voor de lieve woorden..............


zit hier te janken als wat........nee, geen drankjank.


Ben gewoon hartstikke depressief, kan alleen nog maar aan de dood denken.


Maja niet zo gek misschien ben nl. de afgelopen dagen bezig met het regelen van testament (is er al), codicillen, uitvaart enz. en daar komt zó veel bij kijken, dacht dat ik dat wel "even" op papier zou kunnen zetten maar dat valt tegen hoor. Moet overal achteraan, informeren, organiseren enz.


Waarom ik dat doe nee ik ben niet ernstig ziek of suìcidaal maar het moet gewoon omdat ik geen familie heb.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net een telefoontje van HA gekregen. Hij vindt het beter als ik de Champix onder controle van de versalvingsarts ga gebruiken.(alles onder een dak) dus moet ik nog ff wachten op een afspraak met de verslavingsarts die me er morgenmiddag over zal bellen. Combinatie Champix en Antabus was in ieder geval geen probleem.
Ik heb een heel fijne HA. Hij zet zich volledig voor me in op elk gebied. Hij woont wat verder weg maar dat heb ik er voor over.
Hij heeft mij indertijd gewaarschuwd voor oxazepam. Deze zouden na 14 dagen gebruik al verslavend zijn.(bij opname indertijd was het zelfs verboden om benzo,s te gebruiken).
Volgens mij hebben homeopatische middelen altijd een tijd nodig voor ze werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je honden mogen hier, ik heb wel een hondje en een poes maar ook verschillende verdiepingen dus we kunnen het huis verdelen.

quote:


Originally posted by:
Sara

Thanxxx Josje.




Ja mensen, ben niet van de vrolijke deze tijd. Voel me lichamelijk ook niet goed en dat werkt ook tegen natuurlijk. Heb het gevoel in de draaimolen van het ziekenhuis te zitten. Vaan neuroloog naar oogarts en waarsch. binnenkort ook naar de internist. Coloscopie staat al lang op t program maar heb het (te) lang uitgestel omdat ik er asl een berg tegenop zie.


Struisvogelpolitiek, ik weet het.


Maar ook wat Bol aan Igor vroeg: waar laat je je honden? Ik vind het al erg wanneer ik ze een dag moet "uitbesteden"...... Heb daarom al meermaals een opname-voorstel van de hand gewezen, mijn HA weet dat inmiddels wel van me.




Zo, ga toch proberen tot actie te komen.


Latersssssss.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem dan Kira, die werkt het beste.

quote:


Originally posted by:
Sara

Lieve Bol..............
:heart:

misschien heb ik wat extra "fit-amientjes" nodig in de vorm van antidepressiva?


Kan wel eens weer aan het st.Janskruid, misschien geen verkeerd idee.



dagdag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor, melatonine werkt meteen.
Vooral samen met een rustgever. Valeriaan of valdispert.
En dan niet samen in een pilletje, maar appart slikken.

quote:


Originally posted by:
bolletje

Wijfie melatonine staat er om bekend dat het een inwerktijd nodig heeft. De klachten verergeren de eerste paar dagen en daarna wordt het beter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedesmiddags!

Susanna gefeliciteerd met je 8, toppie!
Desi wat ga je goed, op naar nog meer frisheid!

Sara, liever niet meer uitstellen nee dat onderzoek. Balen na een maand uitglijden, gauw weer opstaan en laat die zooi maar weer staan. :present:

Soothe, ik heb net je muziekjes van gisteren nog geluisterd onder het lezen, mooi. Wij luisteren vaak klassiek onder het eten, mannie is ook gek van Beethoven.

Goh hoe het dagelijks leven mij steeds weer kan doen inzien dat niet alles is zoals ik denk. Integendeel. Ik dacht mijn baas vast te moeten waarschuwen dat ik niet aan alle vereisten kan voldoen, maar hij zei: jij doet het niet slecht. Je hebt het nog nooit slecht gedaan en nu doe je het ook goed. En ik maar weer allerlei verhalen in mijn hoofd de laatste tijd dat ik het misschien niet meer zo goed deed.
Nog een voorbeeld: een leuke klus die aan mijn neus voorbij ging levert een collega nu heel veel problemen op. Zo zie je maar weer: als je iets niet krijgt blijft je ook iets bespaard.

En bij de voordeur thuis aangekomen zag ik plots dat de krokussen ook hier zijn doorgebroken!
Nah das toch weer een vrolijk gezicht.

groetjes Kate

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niwi: P. zegt dat hij dan niet kan achterblijven met stoppen maar ik zal het hem niet opdringen. Wij weten als de beste dat er ten eerste een wil moet zijn. Als hij er klaar voor is stopt hij ook. Hij heeft ernstige COPD dus zou wel verstandig zijn. Maar hij rookt al 35 jaar en ik bijna 4. Zal toch wel een verschil zijn. Als hij stopt dan moet hij ook zijn eigen methode zelf uitvinden vind ik.Wel een fijn idee als hij gelijk zou stoppen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon bij de drogist
Ik neem een uurtje voor het slapen een paar tabletjes en als ik in bed stap ook een paar.
Je mag er best veel hebben, maar je moet zelf even uitzoeken wat voor jou de juiste dosis is. als je de volgende dag erg duf bent dan heb je dus teveel gehad.
Het fijne is dat je kan afwisselen, na een gestresste dag neem ik wat meer dan na een ontspannen dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wijffie
Er is ook melatonine 3 mg en 5 mg
alleen verkrijgbaar op doktersrecept
Mij helpen die (soms) om wat beter door te slapen.

Enne...wees maar blij dat je huisarts je niet maar raak oxazepan voorschrijft,
die inderdaad zeer verslavend is.
En gun die man ook z'n bakkie koffie:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...