lady jane Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 In de aktie blijvenwordt een poosje mijn devies(voor mezelf dus)op naar de markten hopen dat de zon de mist verjaagtzowel letterlijk als figuurlijk.fijne dag en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Goeie morgen superkanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Max we gaan er met z'n allen voor ook jij en als het ons lukt moet het jou ook lukken kerel want met z'n allen staan we sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Saar heel veel sterkte lieverd. Ja er wordt altijd geadviseerd dat je de bijsluiter goed moet lezen. J. deed dat altijd maar ik heb zoiets, och waarom, de h.a. weet het toch wel? Maar niet dus.Ik ga vandaag hier eens flink aan de poets want dat moet onderhand. Zeker met dieren. Overal ligt van alles op de grond aan afgekloven stukjes varkensoor tot pens. De zak pens heb ik gisteren maar opgevoerd aan de honden van de d.a. want die kleine had de gewoonte om, als ik op de bank lag op m'n borst heerlijk aan die staafjes te gaan liggen knabbelen. Pfffttttt wat een stank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Hoi bolliewollie, ik ben ook weer even terug. Alsook het draaiend gevoel in mijn borst, doch niet zo erg als de laatste weken. Ik trek me er aan op, hoe summier ook.Nog eens een koffietje nemen, waar is de pot ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Will, mooi liedje heb je in je handtekening staan. Ik had het al lang niet meer gehoord. Je komt er wel met die boodschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Heb net een lastig E mail verstuurd. Wil liever niet over de inhoud hebben, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Zat er al een paar dagen tegenaan, wat en hoe ik het wou zeggen. Ik wil alleen maar even zeggen dat ik blij ben dat het het gedaan is. Dan gun ik mezelf straks even een een goede wandeling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 shahire , je leest vast nog wel es mee. Hoop dat je nog goed gaat en dat de moderator je weer toe laat. Duurt lang he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Hoi Jaap, aangenaam en bedankt, dat liedje kende ik al voor T en heeft me er toens in mijn "zware" en "wilde" periode er meermaals doorgesleurd. Het was ook "ons" lied geworden, dus heb ik er een dubbel gevoel bij, maar ik speel het nog regelmatig, ondanks dat de tranen me dan in de ogen komen. So be it, het blijft mijn "max". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Zo, ben even weg, duty calls ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Will, Ik had gelezen dat je relatie over is. Dat dit jullie lied was maakt het inderdaad wel gek. Ik kan niet anders dan je veel goeds wensen. Je moet er doorheen, zo'n verlies, kost tijd. Maar er komt een tijd dat het beter gaat. Zonder alc gaat dat vast beter.Hier komt zowaar het zonneteje erdoor. Ga zo echt even naar buiten. Probeer er ook van te genieten, van die kleine dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Ik ben net gebeld door verslavingsarts.Maandag ga ik bloedprikken om alles te controleren en een week later als uitslag goed is een afspraak om te beginnen met Champix. Ik ben blij dat ze het zo goed voorbereiden. Ik voel me daardoor veel zekerder en meer overtuigd van een goed verloop met uiteindelijk een goed resultaat. Goede begeleiding in alles is het halve werk. Wat heb ik met mijn vorige contactpersoon aangemodderd. Nu ik overgestapt ben naar een andere gaat alles goed:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 er zit toch schot in de zaak, Desi..... goedemiddag trouwens... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 de niwi se Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 den Will se... alles goed met jou ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 ja, te doen, voel precies beterschap en terug aan de anta. Eerst bootje vastmaken nu, tot seffes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Zo ga gauw wat doen en ga daarna mijn moeke halen. Alleen is ook maar alleen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 ja Niwi, alleen gaat het me een beetje te langzaam maar ja eens begin ik:)Sorry ook goedenmiddag natuurlijk:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Max,ik zag gisteravond nog berichten over librium.....ik heb ook destijds benzo voorgeschreven gekregenen daardoor 16 jaar verslaafd geweest aan die rotzooi....en het afbouwen heeft 2 jaar geduurd...de weg terug is moeilijker dan van drank... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Goedemiddag allemaal,Wil even Max succes wensen, succes Max:)En Sara, wat vervelend dat je je zo voelt door die champix. Ik heb een paar jaar geleden acupunctuur gedaan toen ik wilde stoppen met roken, had zo goed als geen ontwenningsverschijnselen, ging eigenlijk heel goed, 8 maanden gestopt toen. En ja toen dacht ik: ach tijdens de vakantie kan ik er wel weer 1 roken, niet dus, domdom. Maar lag zeker niet aan de acupunctuur. Hoop dat je zonder champix het stoppen door kunt zetten of een alternatief kunt vinden, succes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Terug Voor even dan toch.Borrie je bent een "specialleke" hé Sterkte saartje, hoop dat de naweeën van de champix vlug verdwijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 me ex en ik hebben een soort lat relatie net als rapilosmaar gaat erg moeizaam..kunnen mekaar niet loslatendoor de weeks zien we mekaar niet ..maar in het weekend wordt het ook al minderdoordat hij andere dingen volgens mijn belangrijker vindtme jongste is helemaal gek van zijn vader ..maar ik vindt dat hij er te weinig naar om kijkals je je kind heel de week niet heb gezien moet je er toch vrijdags gewoon zijnheb hier gewoon veel verdriet van en is elke keer weer een gevechtdan denk ik bij me eigen stik maar hoor ga het verder zelf wel alleen doenmaar als ik dan aan de jongste denk draai me hart om,,net ook weer een onprettig gesprek gehaden voel me zo verdrietig nuik weet het gewoon niet meer en het kan me nu allemaal weinig schelenben ook voor de relatie met drank gestopt maar als het zo gaat niet meer voor langik moest dit even kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Lief Snoepie,.Inderdaad meis, ik kan me voorstellen dat je dat vreselijk veel pijn doet, en ik vind het erg dat ik niet ff een arm om je heen kan slaan zodat je niet alleen bent met jouw verdriet. Ja als hij zijn pa niet zo vaak ziet, is hij er gek mee. Hij maakt hem niet de hele dag mee. Pa heeft niet dat verantwoordelijkheidsgevoel, hoeft niet te zorgen dat zijn kind iedere dag eten krijgt, op tijd naar school gaat enz.Kun je niet iemand nu bellen waar je even een praatje mee kunt maken? Dan voel je je niet zo alleen met al je ellende en zorgen:heart:En je bent gestopt voor jou en je kinderen meis, niet voor je relatie. Blijf sterk hé? en kom vandaag maar veel op het frum zodat we je kunnen helpen misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 nee kan niemand bellenmaar mijn zoontje ziet ook niet hoe zijn vader is en ik moet hem elke keer weer teleur stellen als die niet komthij is wel gek op zijn kids maar inderdaad die verantwoordlijkheid komt helemaal op mijn neersta overal alleen voor het is geen slechte man ...maar door deze dingen zijn we wel gescheidenben zo bang dat de jongste hier wat van over houdt dat ik me altijd maar weer inschiken met de drank kon het me allemal niet zoveel schelen maar nu welga nu ook inzien dat ik alles alleen moet doen en dat is zwaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2011 Snoepje, niet gaan drinken hoor, dan wordt het alleen maar erger. Voor jouw. Je ex heb je daar niet eens zo heel veel mee. Als hij jouw toch minder belangrijk is gaan vinden. Kan er verder niet zo veel over zeggen, maar hoop dat je er wat aan hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden