Spring naar bijdragen

donderdag 17-02-11


walbo

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 129
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Saar heel veel sterkte lieverd. Ja er wordt altijd geadviseerd dat je de bijsluiter goed moet lezen. J. deed dat altijd maar ik heb zoiets, och waarom, de h.a. weet het toch wel? Maar niet dus.
Ik ga vandaag hier eens flink aan de poets want dat moet onderhand. Zeker met dieren. Overal ligt van alles op de grond aan afgekloven stukjes varkensoor tot pens. De zak pens heb ik gisteren maar opgevoerd aan de honden van de d.a. want die kleine had de gewoonte om, als ik op de bank lag op m'n borst heerlijk aan die staafjes te gaan liggen knabbelen. Pfffttttt wat een stank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net een lastig E mail verstuurd. Wil liever niet over de inhoud hebben, maar ben blij dat ik het gedaan heb. Zat er al een paar dagen tegenaan, wat en hoe ik het wou zeggen. Ik wil alleen maar even zeggen dat ik blij ben dat het het gedaan is. Dan gun ik mezelf straks even een een goede wandeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jaap, aangenaam en bedankt, dat liedje kende ik al voor T en heeft me er toens in mijn "zware" en "wilde" periode er meermaals doorgesleurd. Het was ook "ons" lied geworden, dus heb ik er een dubbel gevoel bij, maar ik speel het nog regelmatig, ondanks dat de tranen me dan in de ogen komen.
So be it, het blijft mijn "max".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Will,
Ik had gelezen dat je relatie over is. Dat dit jullie lied was maakt het inderdaad wel gek. Ik kan niet anders dan je veel goeds wensen. Je moet er doorheen, zo'n verlies, kost tijd. Maar er komt een tijd dat het beter gaat. Zonder alc gaat dat vast beter.

Hier komt zowaar het zonneteje erdoor. Ga zo echt even naar buiten. Probeer er ook van te genieten, van die kleine dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net gebeld door verslavingsarts.Maandag ga ik bloedprikken om alles te controleren en een week later als uitslag goed is een afspraak om te beginnen met Champix. Ik ben blij dat ze het zo goed voorbereiden. Ik voel me daardoor veel zekerder en meer overtuigd van een goed verloop met uiteindelijk een goed resultaat. Goede begeleiding in alles is het halve werk. Wat heb ik met mijn vorige contactpersoon aangemodderd. Nu ik overgestapt ben naar een andere gaat alles goed:huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allemaal,

Wil even Max succes wensen, succes Max:)
En Sara, wat vervelend dat je je zo voelt door die champix. Ik heb een paar jaar geleden acupunctuur gedaan toen ik wilde stoppen met roken, had zo goed als geen ontwenningsverschijnselen, ging eigenlijk heel goed, 8 maanden gestopt toen. En ja toen dacht ik: ach tijdens de vakantie kan ik er wel weer 1 roken, niet dus, domdom. Maar lag zeker niet aan de acupunctuur. Hoop dat je zonder champix het stoppen door kunt zetten of een alternatief kunt vinden, succes:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

me ex en ik hebben een soort lat relatie net als rapilos
maar gaat erg moeizaam..kunnen mekaar niet loslaten
door de weeks zien we mekaar niet ..maar in het weekend wordt het ook al minder
doordat hij andere dingen volgens mijn belangrijker vindt
me jongste is helemaal gek van zijn vader ..maar ik vindt dat hij er te weinig naar om kijk
als je je kind heel de week niet heb gezien moet je er toch vrijdags gewoon zijn
heb hier gewoon veel verdriet van en is elke keer weer een gevecht
dan denk ik bij me eigen stik maar hoor ga het verder zelf wel alleen doen
maar als ik dan aan de jongste denk draai me hart om,,net ook weer een onprettig gesprek gehad
en voel me zo verdrietig nu
ik weet het gewoon niet meer en het kan me nu allemaal weinig schelen
ben ook voor de relatie met drank gestopt maar als het zo gaat niet meer voor lang
ik moest dit even kwijt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Snoepie,.
Inderdaad meis, ik kan me voorstellen dat je dat vreselijk veel pijn doet, en ik vind het erg dat ik niet ff een arm om je heen kan slaan zodat je niet alleen bent met jouw verdriet.
Ja als hij zijn pa niet zo vaak ziet, is hij er gek mee. Hij maakt hem niet de hele dag mee. Pa heeft niet dat verantwoordelijkheidsgevoel, hoeft niet te zorgen dat zijn kind iedere dag eten krijgt, op tijd naar school gaat enz.
Kun je niet iemand nu bellen waar je even een praatje mee kunt maken? Dan voel je je niet zo alleen met al je ellende en zorgen:heart:
En je bent gestopt voor jou en je kinderen meis, niet voor je relatie. Blijf sterk hé? en kom vandaag maar veel op het frum zodat we je kunnen helpen misschien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee kan niemand bellen
maar mijn zoontje ziet ook niet hoe zijn vader is en ik moet hem elke keer weer teleur stellen als die niet komt
hij is wel gek op zijn kids maar inderdaad die verantwoordlijkheid komt helemaal op mijn neer
sta overal alleen voor
het is geen slechte man ...
maar door deze dingen zijn we wel gescheiden
ben zo bang dat de jongste hier wat van over houdt dat ik me altijd maar weer inschik
en met de drank kon het me allemal niet zoveel schelen maar nu wel
ga nu ook inzien dat ik alles alleen moet doen en dat is zwaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepje, niet gaan drinken hoor, dan wordt het alleen maar erger. Voor jouw. Je ex heb je daar niet eens zo heel veel mee. Als hij jouw toch minder belangrijk is gaan vinden. Kan er verder niet zo veel over zeggen, maar hoop dat je er wat aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...