fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Misschien heeft niemand het je ooit gezegd maar dat is erover meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeNiet erg hoor...praten tegen jezelf is héél verruimend ook al denken sommigen er anders over Ja die denken die griet is gestoord maar laat ze maar denken hé? wij weten wel beter. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Weltruste Bol en Puck Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Loop ik mijn hoofd te breken...DA...DA...Hmmm...??? Gaat weer zo simpel zijn hé en ik kom er weer niet op :-/. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Oh nee bolletje...ik ben wel degelijk een vijsje kwijt . Maar ben wel gelukkig dat mijn vijsje niet zo groot is als de schroevendraaier van Saar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Grapje lieve Saar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Nou moe..............wat is in vredesnaam een vijsje?DA = drogisterij in NL maar in dit geval nietDA = Dieren Ambulancemaar kan soms ook Dieren Arts zijn...........moeilijk hè, nederlands Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Joa Fleur, meskien hedde ge dr wel ene van de zeven hen heide plukkenals je een vijsje kwijt bent? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 een vijs is een schroef....een schroevendraaier is een tournavis.....en belgs of bels bestaat niet eens....goedenavond trouwens.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Pffff tis toch nog goed gekomen met die uitnodiginganders had ik mn afspraken voor morgen moeten verzetten om 's avonds richting Elst te gaan.....Hoeft gelukkig niet, mag een kaartje sturen, pfieuw !En voor een attentie zorgen voor een andere receptie zondagmiddag.Jaja ik blijf maar representeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hollanders zijn zo ingewikkeld Een vijsje? Euhmmm...een schroef? Tjee wat voor uitdrukkingen hebben jullie dan? Ok we houden het simpel..ik ben gek maar jij bent nog gekker Met het enigste verschil dat jij adb bent en ik niet. En daar gaat ook die vergelijking Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 je hebt niet eens tijd om te roken, Sara...zo druk.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Niwi heeft veel te lang tussen de belgen gezeten peins ik.Da manneke kent er wa van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hoi Niwi!Ja je moet natuurlijk "Vlaams" zeggen hè, dat bestaat toch; Vlaamse Taal- en Letterkunde?Bedankt voor de uitleg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 er zijn eigenlijk ook geen Belgen....er zijn Walingen en Flamonen....of maar 1 belg misschien...net de koning...en misschien Fleur nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hihi Fleur dat valt vies tegen hoor :$mn laatste uitglijer dateert van minder dan een maand geleden dus......euh....allebei knotscrazy? Niwi; heel goed gezien maarre ik denk dat het ook omgekeerd kan zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 quote: Originally posted by: fleurtjeNiwi heeft veel te lang tussen de belgen gezeten peins ik. Da manneke kent er wa van als je bij de hond slaapt, krijg je zijn vlooien he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hey België is nog steeds niet verdeeld! Moet jullie ff laten...ze trekken hier aan mijne frak .Het wordt tijd dat ik me herpak..het is zo gemakkelijk en toch weer zo moeilijk. De drive is verdwenen...Ik voel de motivatie niet meer dus ben aan het koorddansen.Tot later misschien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 @Saraeen frak is een jas of een vest... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hèhè alles geregeld, ga nu achter de pc vandaan.Bankhangen en ff zappen.Opslomen (wie heeft dat woord eignlijk bedacht :confused;)........Fijne avond nog allemaalvoor straks weltrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Nog even dan voor Fleur; omdat t herkenbaar is wat je schrijftover die drive enzohet lijkt mij net of ik elke keer dat ik was teruggevallen mezelf meer moest oppeppen dan daarvoor(niet bij een uitglijer, dan kon ik me goed herpakken).Misschien de teleurstelling? In jezelf?Nu echt weg, rug doet au. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lelie Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hoi allemaal,Hoe is het met jullie?Hier lekker.Voel me top fit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Bedankt voor alle felicitaties. Zonder dit forum was ik trouwens, volgens mij, niet droog gebleven de afgelopen 2 jaar, dus bedankt voor elke schop onder mijn kont, aanmoediging, troost, luisterend oor, advies, zinvolle voorbeelden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 quote: Originally posted by: SaraHèhè alles geregeld, ga nu achter de pc vandaan. Bankhangen en ff zappen. Opslomen (wie heeft dat woord eignlijk bedacht :confused;)........ Fijne avond nog allemaal voor straks weltrusten Opslomen..Grappig!Voor zover ik weetKomt het van BamBam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Nog even een alco-vrije cocktail Dhen:SCHOP!!!; Hup Dhen, adda girl!; ach kmo maar meis; wil je dr nog iets over kwijt? ik heb wel even tijd;plak jij er voorlopig nog maar 2 jaar aan vast!;net als Niwi kun je het; Tasseke, Soothe, Anna, BamBam,allemaal voorbeelden die ook vol zin zitten.:musicnote::):light::heart::musicnote::):light::heart::musicnote::):light::musicnote::):light::heart::musicnote::):light::heart::musicnote::):light::musicnote::):light::heart::musicnote::):light::heart::musicnote::):light:van harte gefeliciteerd met 2 jaren droogstaan, je bent een wijze kanjer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden