Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 "Loop erbij....." Igor? ;)Hahaha ik BEN het gewoon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Gutmorninkjes lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Ha die Eks!Dat klinkt als een sterk inzicht en je laat het ook zien ook, dat je nieuw gedrag aan het leren bent.Goed hoor! Naja geen zon, als het dan maar geen pijpenstelen regent vind ik het ook goed.Hier voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Sara ; Al woon ik niet meer in dezelfde provincie, met de auto (als ie eenmaal gemaakt is) ben ik mobiel genoeg om een keertje te komen buurten hoor...Vandaag dag 4 rookvrij ja, al had ik het gisteren wel effe moeilijk...Ben met zoveel tegenlijkertijd bezig...Drankvrij, rookvrij, dieet, stress van verhuizing...Gisteren flink gezondigd op dieet, beter dan aan de drank en aan de peuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Sara goede morgen ekster, puck en bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 En ook goooooeeeeeeiemorrrrrrrrrrgen voor lieve Bol!Euhhh o nee of euhhh ja van mij kan je wel een kusje krijgen of heb je Jopie´s verhaal bij het dierendraadje nog niet gelezen hihi.Ben ff rommelen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 ik ben weg. laterssssssssssssst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Gelijk heb je Blondie, ik vind het toch al onvoorstelbaar knap wat je doet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Igor:Hoe zo doet alles pijn? Heb je iets raars gedaan dan?Snoepje:46 dagen alweer, je gaat goed hèSara:Vervelend hè, van die klussen:o Hier ook dit jaar de schilders weer....Weet nu al dat ik me dan niet prettig voel in mijn eigen huis...Bedankt voor je zonnetje, zal hem ff snel aan de hemel hangen!Desi:Veel werkplezier op je stage en fijn dat je moeder weer thuis is! Blondie:Doe je het een beetje rustig meis...Je pakt alles aan, super maar lijkt me wel erg veel. Bij teveel dingen in je handen laat je geheid wat vallen:o Misschien maar goed dat je je dieet gisteren even liet schieten. Nu even je neus richting verhuizing en je drank en nicotineverslaving pik je ook nog even mee en de rest komt later wel, toch?Sowat, ook goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Gewoon de eerste laten staan he, net als met de drank...Doe jij ook weer mee Sara, begreep ik dat nu goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Bolletje, ik had je niet gezien! Jij ook goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Eks; Dat was gisteren ook het idee erachter... Teveel, dus moest iets laten vallen...Dan het dieet maar, komt wel weer als ik in rustiger vaarwater zit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sailor Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 goedemorgen allen!"de webpagina kan niet geopend worden" is mijn startpagina zo langzamerhand!maar met veel pijn en moeite lukt het uiteindelijk wel,zal er eens een mannetje bijhalen,dit is geen werken zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Ik ben trouwens weg ermee...Effe de stad in voor schilderspul zodat ik weer kan gaan kliederen.Eind van de dag naar mn ouders zodat ik financieen in Vlaardingen kan gaan regelen op vrijdag...Bah, kijk op tegen de tijd dat ik bij mijn ouders moet gaan bivakkeren, maar goed, het is voor een goed doel...Laters:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Goeie morgen Eksie:heart:Blondie kun je niet beter starten met dieeeeeten, als je helemaal klaar bent met de verhuiziing? Je hebt nu toch alle krachten nodig voor het zware sjouwwerk meid? Kijk je wel uit?Hahaha Saar, ja maar als je weet wat wij allemaal niet binnen krijgen, dan maakt een wormpje meer of minder niet uit. Gatverdegatver, wat ben ik toch smerig op de vroege morgen. Wie had het over lijnen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 alles of niets...is mss een betere benaming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 goeiemorgen mensen,even bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Je veranderd Max door het verminderen en stoppen van de alcohol. Dat maakt haar onzeker..Moet voor haar moeilijk zijn om het gevoel te hebben dat je elk moment kunt vertrekken. Of dit gevoel nu reeel is of niet, zij voelt het zo. Goed dat jullie het bespreekbaar hebben gemaakt. Pas als een gevoel of probleem op tafel ligt kun je er wat mee. Moeilijk hè. Stoppen met drinken is 1, maar daarna komen er nog veel meer dingen op je pad die door de alcohol verdrongen/verdronken zijn... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Goeie morgen Max.Zat net te denken, een vrouw is altijd erg gevoelig voor een bosje bloemen of haar mee te nemen ergens naar toe b.v. een restaurant of zo. Iets waarvan zij het gevoel heeft dat dat alleen voor haar is. Misschien wel leuk voor haar om dat eens te doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Morgen Jane Vieze Bol lijnen? Okee doe mij dan maar 1 lintworm aub Max; je bent je gevoel voor humor ook nog niet verloren zie ik:)Het zal inderdaad voor jullie allebei moeilijk zijn. Wanneer ieder op z'n eigen eilandje gaat/blijft zitten zal het er niet beter op worden dus goed dat jullie nu toch weer praten! Blijf dat doen!!! Hoe moeilijk ook, maar echt, wanneer er niet meer gepraat wordt/kan worden gaat het niet goed.Misschien kunnen jullie samen dingen gaan doen? Elkaar helpen? Je schreef laatst dat jij het moeilijk vond om te koken ( ivm drinken) terwijl je dat eerder graag deed; kunnen jullie niet gezellig samen iets gaan doen in de keuken? Ik deed veel met mn man in de keuken en daar heb ik heel fijne herinneringen aan. Zo helpt ze jou door dat moeilijke moment heen, je kunt het haar ook uitleggen immers dat je haar steun nodig hebt? Wellicht komt zij ook met dingen die ze graag met jou samen zou willen doen?Sterkte hoor.Sailor: heb je wel internet-verbinding dan? Ik herken het probleem wel, ik word er ook afgegooid dan wanneer ik van pagina wissel of van draadje. Maar ik heb dan ontvangst-problemen, ligt aan het netwerk hier, niet aan de pc.Blondie; ja meis ff doorbijten dan maar hè. Zijn je kids nu vrij? Heb je voor je zoontje nu iets goeds kunnen regelen w.b. school? Als t te privé is hoef je uiteraard niet te antwoorden hoor.Wat roken betreft: helaas, gisteren heb ik champix weer geprobeerd, weer beroerd van dus moet iets anders verzinnen en nu nog niet rook-vrij......:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 quote: Originally posted by: SaraMorgen Jane Vieze Bol lijnen? Okee doe mij dan maar 1 lintworm aub In stukkies gesneden of in z'n geheel? Stukjes groeien weer aan en dan heb je er veel meer plezier van. Getver wat ben jij een vies mens zeg, jouw schuld dat ik zo moet reageren hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 bolletje, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 ..............en zij ook, Max? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Ja lekker hè, Bollie? :DAlles weer goed met Puck trouwens? En jij? Hoest je nog?Mensen ga ff wat doen, tot later.Good goan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden