igor Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 goede morgen allemaal. is het bij jullie ook wit?de koffie staat klaar, theewater pruttelt en een peukie toch maar in de sneeuw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 goeienmorgen igornee hier is het niet witik neem een bakkie koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 goede morgen snoepje. smaakt de koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 heerlijk igor heb alweer een tweede bakkie genomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 mag je werken vandaag snoepje? of ga je iets anders leuks doen. was jij dat die zo slecht sliep in het begin, zo ja hoe gaat dat nu dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 igorja moet naar school...werkenja slaap nog steeds zo slecht...was vanaf twee uur wakker en was gisteren zo moeben vroeg naar bed gegaan en om tien uur gaan slapen...maar nee hoor het lukt nietga zomaar douche en vanavond maar weer lekker uitrustenen morgen nog 1 dag en dan een weekje vakantieen hoe gaat die met jou ?ik ben douche voordat de kids komen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 ik sta nog steeds droog snoepje. en ik wil je niet de ogen uitsteken :$ maar ik slaap ontzettend veel. als ik op de bank ga luieren ben ik vertrokken en sta dan op om naar bed te gaan. voel me nog steeds wel ontzettend moe. maar ik moet wel toegeven dat ik overdag niet stil zit hoor en misschien overdrijf ik dat een beetje, maar als ik sportief bezig ben denk ik er niet aan dat ik niets in huis heb en wat zou moeten halen. en als ik dan loop te zweten heb ik wel een heerlijk gevoel, eerlijke zweetdruppels en niet van de alcohol dus misschien wordt dat wel een nieuwe verslaving . een beetje ken ik niet, de rem is stuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 goed van je igorik zit ook nooit stil eigenlijkben altijd bezigen als ik op de bank zit val ik haast in slaap of in bed tv kijk dan moet ik hem echt uitzettenmaar het is nooit meer dan 3 a 4 uurtjes en als dat dagen achter elkaar is ben ik op een gegeven moment helemaal op en dan wordt ik echt humeurig,,,,,maar we blijven hopenvandaag 46 dagen zonder drank Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Goejemorgen Igor en Snoepje,Bakkie koffie lus ik wel. Alleen moet ikhaasten en alles loopt in het honderd. Beloofd wat vandaag op stage.Jullie gaan goed he. Houen zo.Bij mij is het goed wit. Hoop dat ik er geen last van heb op de weg want ik moet een heel stuk rijden.FF stukje teruglezen van gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker wordenOOOOOOOOpppppstAAAAAAAAAAAAAAAAaaaannnnnnnnnnnnnn. jullie komen te laat op het werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Wil niet erg lukkwn Igor. t is ook zo lekker warm onder die dekens.Ik ga nu vertrekken. Moet de auto eerst sneeuwvrij maken. Brrrrr...Tot vanavond dan maar.Doeiiiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Goedemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 T'is koud hoor desi. fijne dag en gooi even wat sneeuwballen het forum op. slaapmutsen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 BOEH Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Igor! Af!! In je mand en stil!! Ik wil nog slapen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 waf waf wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 goede morgen jaap. het is heerlijk wit en koud buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hoi lieve mensen..hier beetje nat en mistig ...lekker gesport en klaar voor de dag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Hier is het ook niet wit, maar nat en somber. Kan nu toch niet meer slapen. Ik hoopte wat langer te slapen deze week. Ik woon naast een lagere school en normaal zou het nu al een geschreeuw en gegil zijn, maar dat is nu niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Goeiemorgen allemaal!Ja hier ook een witte wereld maar het dooit al snel weg.Ik liep in de sneeuwbui vannacht :$.............was weer eens zover; laat (TE laat) terug van training en vergadering, op de bank lekker warm geworden en in slaap en toen......ja dus.Max heb je verhaal van gisteren gelezen. Moeilijk man. Maar ook ik dacht meteen aan Will en het partnerdraadje. Goed dat je volhoudt! Jaap je gaat gestaag verder hè? Mooi!!!Tja tis schoolvakantie jammer dat je er geen uurtje slaap extra uit kunt halen.Igor weer naar de sportschool straks? Knap meid, goed bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 GoeiemorgenHeerlijk uitgeslapen...Staan nu hier met veel herrie mn huis in de steigers te zettenEerst maar eens een bakkie om wakker te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 sara ik loop er bij als een oud wijf. vandaag even lichamelijke rust. alles doet me zeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 24 februari 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 goede morgen sowath en blondie, sara niemand vergeten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Mogguh Blondie en Sowhat.Blondie rookloze dag 4 hè? Knapperd! Ai ze gaan mijn huis dit voorjaar ook in de steigers zetten, een paar weken geleden zag ik dat de voegen er zomaar uit vallen ; zijn oud en de strenge winter hefft er ook geen goed aan gedaan denk ik. Vooral de zuidwest-kant waar het weer de meeste invloed heeft is erg. En dat is nu juist mn oprit; kan dus voorlopig niet naast huis parkeren. Maja, gelukkig ruimte zat. Wat doen ze bij jou dan?Enneh... tis aftellen voor je verhuizing nu, hè? Boehoehoe......woon je niet meer bij mij in de provincie...Sowhat: ja wij hebben Igor en Igor heeft K&B dus eigenlijk......zijn het K&B die ons wakker blaffen hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 24 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2011 Goedemorgen, is er nog koffie?Hier geen witte wereld, maar gisterenmiddag sneeuwde het hier ook. Zag op Teletekst dat ze voor vandaag 0% zon voorspellen, fijn...En inderdaad de lucht is grijs.Gisteren naar de film geweest en was raar om erna in de kroeg een koppie thee te bestellen, maar voor alles een eerste keer. Meestal dronk ik dan 2 wijn en dan thuis nog een drankje om de avond af te sluiten. Maar merk toch dat er in mij ruimte is om nieuw gedrag aan te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden