rapilos Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Jopie, rijdt de bus toch Jane.Hoi twinnie,Lekker he, even tijd voor jezelf.Zit nu ook met een kopje groene thee.Lekker bon-bonnetje erbij.Dat mag op zaterdag.Maar hij was wel erg snel op helaas:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Jij gaat goed het twinny...Leuk om te lezen Enne lekkere dingen duren altijd kort;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 ik wil ook mee naar het kasteel, samen met K&B die jullie natuurlijk ook vermaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Heee daar hebben we zieke IgorHier pak aan heb ff een paar lekker perssinaasappelsvoor je uitgeperst, daar knap je van op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 en jopie pssst als je ons nu eens vergeet als we weer naar huis moeten. ssssttt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 mmmhhh lekker witte. ik heb er hier wel wat liggen maar kan de moed niet opbrengen om ze te persen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Li Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 snel je bed dan maar weer in Igor want dit klinkt niet goedvan harte beterschap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 nou ik zal voor deze keer luisteren laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 slaap lekker en rust maar goed uit1 voordeel heb je, het is dramaweer vandaardus daar mis je niks aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 hier is het ook butweerik ben halverwege omgekeerdde koopjes blijven maar even in de winkelhet kan ook te gek zijn, ff bakkie thee zetten en lekker in mijn boek duikengoed voorbeeld............nou ff ikke:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Heerlijk ff he jane een ikke-dagGewoon doen op zn tijd en er dan ookdubbel van genieten zonder schuldgevoelomdat je niks "zinnigs"doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Nou mensen,Ga stofzuigen,was ophangen en naar LATex.Ga gauw afsluiten.Vind het gezellig bij jullie, maar ja.Morgen weer een dag.Beterschap voor de zieken, en maak er wat van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 helaas niet gehaald, emotioneel , en zit weer aan het bier en de sigaretten :-( vreselijk, dat ik daar toch weer naar terug grijp,maar het is zoals het is...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 nee ben er nog, dacht echt dat ik sterk genoeg was, maar geen reactie van partner, heel vaak gered, maar nu dus ff niet, jammer, baal er zelf ook van, wanneer ben ik sterk genoeg? en weet het, ik doe het zelf! :-( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 positief bekijken toch meer dan een maand gered..... morgen weer een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Gaby weet je ook de rede waarom je naar drank gegrepen hebt? En denk je morgen een fikse kater te hebben?Zou je nu sterk genoeg zijn om te stoppen? Blijf in ieder geval op het forum zodat je niet alleen bent.Niemand is hier boos denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Kwaak ff tussendoor hoor.Vandaag maar een actieve dag van gemaakt, huis schoon (wat een gedoe toch, huisdieren), paar wassen gedraaid en gespeurd met de hond. Humeur wel wat beter, houdt niet over.Wil ff melden dat ik de komende dagen waarschijnlijk minder hier ben omdat dochter hulp nodig heeft.Dusss....niet ongerust zijn, ik kom vanzelf terug of tussendoor wapperen.Sterkte allen die het nodig hebben Fijne avond nog!Ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 dank jullie, tsja waarom? eenzaamheid en geen reactie van partner, heb hem inmiddels wel gesmst dat ik een terugval heb, mr dr kan hij ook weinig mee natuurlijk, en eigenlijk had het goed moeten gaan vandaag, heb gewerkt, had feestje vanavond, mr af gesmst vanwege drank :-( dus duidelijk weer niet sterk genoeg, wacht dus op waardering van partner i.pv dat ik dat mezelf geef, en laat al het leuke schieten dr weer te gaan drinken en stom spelletje te spelen op computer met hoop sigartetten en bier terwijl ik iets leuks (zonder drank) had kunnen doen, snappen jullie het nog? ikke niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Dag allemaal,Ben hier eigenlijk nooit int weekend maar heb al de hele dag een zeeeeeeeeeeeeer onrustig gevoel,zit me niet lekker.Blijf maar even meelezen in de hoop dat het weggaat.Gaby heeft het zwaar,een dikke knuffel meis!:$xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Wel rustigaan blijven doen hé Saar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 klopt wijffie vanochtend had ik nog goede moed, gisteravond nog naar de AA geweest, ik weet dat ik het mezelf aandoe, zal eerst meer van mezelf moeten gaan houden (mr oh zo moeilijk) ben wel trots op jullie die het droog houden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 Flauw kan af en toe best ok zijn wijfie,gewoon niet nadenken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 26 februari 2011 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2011 quote: Originally posted by: yajalaDag allemaal, Ben hier eigenlijk nooit int weekend maar heb al de hele dag een zeeeeeeeeeeeeer onrustig gevoel, zit me niet lekker. Blijf maar even meelezen in de hoop dat het weggaat. Gaby heeft het zwaar,een dikke knuffel meis!:$ xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden