Spring naar bijdragen

Zondag, 27 februari 2011


BamBam

Aanbevolen berichten

Goejemorgen deze morgen!

Lees dat er hier en daar sommige mensen het niet gehaald hebben. Jammer weer. Misschien toch goed om een week-end pact aan te houden. Het stimuleerd echt!

Vanmiddag gaat mijn Imac in reparatie. Ben nu aan het schrijven op de oude. Wat is die langzaam bah.
P. heeft gisteren de hele dag aan de computor gewerkt maar het is toch iets wat we zelf niet kunnen oplossen. Nu maar ff behelpen dus.
Williebillie kun je niet ff langkomen?

Igor beterschap meid. Die wallen trekken wel bij en als je niet meer drinkt dan trekken ze zowiezo weg
:D

Dinah. Proficiat en nog vele fijne en gezonde jaren:musicnote::heart::sun::rose::):moon::musicnote::heart::):moon::rose:

Ikzelf heb besloten om de Antabus niet meer gecontroleerd door de GGZ in te nemen. De tijdstippen dat ik ze ga innemen komen me steeds lastiger uit. Dan ben ik stage aan t lopen dan weer ben ik voor mijn moeder aan t zorgen. Ik ga het dus zelf doen en zal het weer mailen op het forum. Bolletje doen we het weer samen?

Yajala: lekker dat tutten he. Geniet er maar van:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 195
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ha die Wil!
ga ik ook maar eens proberen, dat recept voor Deesje,
lekker even gespiekt, maar hier is het ook traag en opstand vd Laptop.
en geen zin om de regen te trotseren voor de volley
dus me binnen maar nuttig maken.
2 pubers die net als die van Ya liggen te slapen
en ikzelf ook tot 10.30 uur, ik ben de puberteit die ik had overgeslagen een beetje
aan het inhalen denk ik, maar dan lekker saaaiiiiii thuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Halloa
Hier een boring sunday
Gister lag ik om 22.00 al in bed
Vond er niets meer aan
Ik sliep pas om 04.00
Mn gewone tijd haha
Nu ben ik erg moe, dus vanavond maar weer vroeg
Dat lamlendige op de bank ben ik zo zat
Bah

Morgen dreadlock holiday, dus vandaag wwl beetje opruimen enzo
Denk niet dat ie smetvrees heeft, dat was toch wel heel heftig hoor met de heer p, poeh....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara
Ik heb geleerd dat ik niet sterk genoeg ben om de trek te weerstaan
Dus als ik maar een glimp van trek voel opkomen dan neem ik een groen pilletje.
Dan hoef ik ook niet tegen de trek te vechten.
En langzaam gaat het steeds beter zonder groen pilletje. Maar waakzaamheid is geboden. 1 onoplettend moment en voilá de eerste slok is zooooo genomen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo lieve mensen,

Ik lees jammer genoeg vandaag weer dat er mensen een terugval hebben gehad. Heel erg jammer vind ik dat voor deze mensen. Maar ik ben me er ook van bewust dat ik morgen de pineut kan zijn als ik niet op pas.

Ik merk ook dat het me heel veel moeite en tijd kost om telkens alles terug te lezen, en dat ik dan ook achter de feiten aan loop.

Ik heb daar dan ook een nieuw draadje voor geopend ; inzicht in terugval, bij thema's.

Ik hoop dat er animo voor te vinden is.


Liefs Myriam

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieverds ben ik weer even tussendoor.
Ja Woman, dat is het gevaarlijke, dat moment dat je ineens óver die grens bent.......
als ik zo al jullie verhalen lees over antabus en refusal zou ik dat haast willen proberen.
Maar na de ervaring met champix ben ik weer even voorzichtig, ik weet dat ik altijd, maar dan ook altijd bijna alle bijwerkingen krijg die je kunt krijgen, het moet dus een middel zijn met nagenoeg geen bijwerkingen. Baclofen misschien? Meteen tegen het roken?
Moet er nog over denken.
Net met vriendin gespeurd met onze honden, haar dochter was erbij dus konden we niet vrijuit praten.
Wat een gestoorde vent is die ex toch, en nog gevaarlijk ook.
Ik ben blij dat haar vriend eerder terug komt, zal nu wel bijna bij haar zijn.
En nu ben ik nog nat en koud maar ga toch alweer met de beesten lopen want vanmiddag moet ik naar een afscheidsreceptie van iemand van de kerk.
Dus; hup! Maar weer dapper de regenboel aan en vooruit met de geit.

Lieve Bol; ik heb geen antwoord op je vraag.... Denk ook dat die er niet zomaar is, ik zal het zelf moeten doen :heart:

Dinah; dank voor je medeleven al vind ik het naar voor je dat je die gevoelens kent! Knuffel van mij!

Tot later maar weer!

Oja, Niwi: ik schaam me tegenover jou helemaal kapot, kan er niks aan doen, ben blijkbaar nu eenmaal zo'n slapjanus........................:(

Igor: er is al een tweeling hier maar anders.....;)

Dag dappere medestrijders, tot de volgende keer :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Sara, ik neem geen heel pilletje. Een kwartje.
Gewoon om voor mezelf uit te sluiten dat ik kan drinken
Ik neem het niet elke dag of 1 x in e week. Alleen wanneer ik trek voel opkomen.
Liever een groen pilletje dan zo'n sloot alcohol, toch....over bijwerkingen gesproken.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman

Jammer dat je je niet top voelt.
Misschien kun je er gewoon aan toe geven.

Even over je groene pilletjes.
Bestaat er niet het gevaar dat je ze dan zo lang niet inneemt en dan ineens denkt van de laatste is al
1 1/2 week geleden dus het kan wel.
En vervolgens de eerste weer neemt waardoor het eind zoek raakt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je nog niet in je bad Woman?
ff iets lui's/lekkers doen, het is toch butweer.

sara, het doet me pijn je zo negatief over jezelf
te zien schrijven. Niwi en ik ook en meer wel hier, hebben hetzelfde
gehad als jij, alleen toevallig voor dat we dit forum ontdekten.
Natuurlijk dacht ik toen ook heel negatief over mezelf, kon het alleen niet
hier neerzetten. Maar het is wel konfronterend om te lezen. Zou je zo gunnen
dit stuk over te slaan, maar helaas niet dus.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sara
Nee
Ik wil niet drinken
Ik weet dat ik niet sterk genoeg ben om sommige verleidingen te weerstaan
Dus, als ik maar een glimp van trek voel opkomen, neem ik een kwartje.
Zoals morgen, heb ik die date. Hij drinkt. Dus voel ik em al aankomen. Ik heb geen zin om watertandend tegenover hem te zitten. Dus neem ik vandaag al een kwartje.
Ik heb nog geen trek, en dat is precies de bedoeling. Zorgen dat je geen trek krijgt. Als ik eenmaal trek heb ben ik de sigaar.
You snap ?
Dat groene pilletje is natuurlijk een psychologische stok achter de deur. Want inderdaad kan ik er heus om heen zeilen. Maar ik heb de afspraak met mezelf gemaakt, omdat ik niet wil drinken, omdat de verleiding overal om de hoek ligt, voordat ik trek krijg, een kwartje nemen. En dat helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...