Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ja Fleurtje, dat belonen tussendoor herken ik, had het pas nog na een schilderklus bij een vriendin.....verrekt moeilijk om toen geen biertje te nemen!Ik heb geen vaste weekenden vanwege mijn wisseldiensten, denk dat dit voor mij wel scheelt, als ik door de week vrij ben gaat evengoed de wekker s'morgens vanwege de kids. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Jane............... :) :) goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Nee ff geen schilderen hier vonneke . Terug naar afsteken van behang en orde proberen te scheppen in de nog steeds werftoestanden. Ja miss moet ik meer inloggen dan..Goh Shahira, zelfs als je het zo duidelijk brengt krijg ik al een rilling over mijn rug. Met een vriendin erbij moet het helemaal moeilijk zijn. Zeker als die persoon in kwestie er eentje neemt.Pff zie er tegenop . Net de juiste instelling veronderstel ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 IIIIIiiiiieeee yaja wat erg. het begint achter de oren te kriebelen toch? en dan zo van de nek naar de rug? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Zoooo......alle bedden afgehaald en de eerste was draait al,heb hem maar extra heet gezet!Wat een werk zeg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 of niet meer pauzeren tussendoor fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 HOU OP IGOR!!!!loop zelf ook steeds te krabben nu! haha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Zo enthousiast word ik nu ook weer niet van klusjes Igor . Pauzeren hoort erbij..Komt vast wel goed. Zijn weer zo'n paniekmomenten. Verdwijnen wel..Fleur is sterk en heeft wilskracht. Alcohol zegt me niets Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Mogge Shaen de anderen,voel me een beetje betrapt, wantwas nog aan het bijlezen;meestal doe ik dat andersom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 HEEEE Jane,ook een goedemorgen voor jou meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Fleurtje, de instelling kan er dan wel bij me zijn maar dat neemt (helaas) niet altijd de trek weg En ja....het is verdomde moeilijk als een ander dan wel een biertje neemt!!Ik weet nu ook van mezelf dat ik dan ook geen boodschappen meer moet gaat doen, dan wordt de verleiding wel heeeeel erg groot...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Haha Jane, ook herkenbaar....ik probeer ook wel eens stilletjes in te loggen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Goedemorgen allen:)Ik krijg er jeuk van Yajala:o Mochten je kinderen knuffels hebben die moeilijk te wassen zijn, je kunt ze ook een nachtje in de vriezer doen. Dat moet je niet aan je kinderen vertellen want die vinden dat zielig voor hun knuffels:P Maar het dood de luizen en eitjes.Mooi weer buiten, maar nog wel koud! Blondie:Werk ze in je huis!Snoepje:53 dagen alweer, netjes hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 yajalawat je niet heter dan 60 gr kan wassen in een vuilniszak doen buiten zetten een weekjeen dan zijn ze ook doodzoals knuffels enzo of sommige kledingstukkensucces Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 ekstertje je kunt de kinderen niet in de vriezer leggen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik ben er weer ff mee weg. Baas ligt me vreemd aan te gapen...Tot laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 kinderen niet in de vriezer leggen?maar mag soms wel achter het behang plakken? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ik zit al weer te krabben hier,brrrrr, nacht merries kreeg ik van die luizen.Maar dat wassen enz deed ik steeds minder,goed met de luizenshampoo en lotion bleekgenoeg. De eerste keren deed ik ook bijna alles in vuilniszakkenen wassen enz. De 3e keer deed ik niks van dat al en waren ze net zo snel weg.Ik weet dat het niet gegarandeerd zo werkt hoor, want andere familiesbleven maanden tobben, dus ik denk dat wij gewoon geluk hadden.Veel sterkte ya. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ha Sowhat,met vakantie geweest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Moggel kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Ha die Bol,de aflossingik ga lekker de markt opfijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ekstertje Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Hi hi...je moest eens weten waar ik ze soms stop Igor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 Fijne dag allen...ik ben er van tussen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 fleur ligt jouw baas erbij????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 3 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2011 eks vertel vertel in de wasmachien? of in de droger zodat ze klein blijven???? de centrifuge? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden