Spring naar bijdragen

zondag 6 maart


Mupke

Aanbevolen berichten

Goedemiddag allen,

Sorry, moet het even kwijt: ik ben zo trots op mezelf! Gisteren etentje bij kennissen en daarna het feestgedruis in. 3 uur 's nachts thuis en als enige nuchter!
(wel heb je ooit hihi).
Bij het eten had ik even erg moeite (ik gooide het erop dat ik aan de lijn ben, dat ik niet drink). "joh, eentje mag toch wel?" of "Dit is wel een heel
bijzondere wijn, die moet je echt even proeven" maar verder op de avond viel het best wel mee, het is echt te doen.
Dat had ik écht niet verwacht, ik verbaasde mezelf.
Maar ik weet ook wel dat ik nog maar net bezig ben (vandaag dag 6) maar toch, ik heb het gevoel al veel gewonnen te hebben.
Nu is het trefwoord handhaving.
Heerlijk zonnetje vandaag............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 325
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dinah, wat je nog wel mag?
Jezelf zijn, puur natuur, zonder roes in de kop, uitdrogingsverschijnselen, brak moe gevoel, overdreven gedrag, en noem zo nog eens wat op.
Onafhankelijk mag je zijn, zonder je gedwongen te voelen iets te moeten nemen waar je je later ellendig door voelt.
Een groot geschenk!
:musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indeed Snoepje, ik hebhet weer mogen aanschouwen....te gekke vent wordt brak mopperend vogeltje. Echt niet tof.
Ben zooooo blij dat ik daar vanaf ben !
Het viel me ook op dat hij snachts steeds veel water dronk.....nadorst.....was ik ook helemaal vergeten !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja inderdaad Woman, het was echt goed te doen.
Voor de verandering weet ik alles nog en mengde me in interessante gesprekken.
(Voorheen had ik solo meestal al wat gedronken en alleen bezig om op locatie nog meer te drinken).
Triest was dat.
Maar nu heb ik het forum gevonden, echt fijn om te delen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Woman, als hij in jou geinteresseerd is geraakt dan wil hij zich misschien wel aanpassen? Maar ja daar is het misschien nog te vroeg voor.

Gisteravond naar een optreden geweest van een vriend-muzikant. heb het droog gehouden. P. had een paar pilsjes gedronken en bij zijn vierde zei hij dat het eigenlijk totaal niet smaakte. Hij vroeg zich dus af waarom doe ik het dan toch. Conclusie ik drink maar geen pils meer. Zo makkelijk kan het dus ook.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi kippetjes

Hier nog steeds ok. Vanavond naar een optreden en volgende week dan toch in mijn eentje op café met een vriendin. Vrijdag is gepasseerd bezoek dus ga in korte tijd voor mezelf enorme uitdagingen aan.
Volgende week wordt een beetje moeilijk want ben er zeker van dat mijn lieve vriendin niet goed weet wat haar overkomt als ik zeg dat ik geen zin in alcohol heb :D.
Ik betrap mezelf er toch op dat ik zo veel mogelijk tijd lig op te vullen. Druk in de weer...terwijl ik van eigenlijk best lui ben.
Kan me herinneren dat Blondie ook zo'n periode had (dacht ik toch). Hoop mezelf niet voorbij te lopen :huh:

Ach ja dan zien we wel weer

Ik hoop niet dat ik ooit een probleem heb met iemand die sporadisch drink. Kan het niet inschatten natuurlijk..Maar hoop oprecht van niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi,

@ Woman,

Je ontmoet deze heren op een dating site neem ik aan.
Dan maak je toch een soort profiel, wat je wilt, en niet wilt.

Is het niet beter meteen te zeggen, liever geen drinker.
Dan kom je niet voor dit probleem te staan.

Je deed, wat je moest doen.
Je hebt te hard aan jezelf gewerkt.
Ik wil ook geen drinkende en naar drank stinkende dame
in bed.:huh:

Woman.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja hoor :D. Enkel op woensdag en donderdag ga ik werken want dat gaat dochterlief slapen bij een vriendinnetje. Besloten om dan geen verlof te nemen. Dan kan de verleiding wel net iets te groot worden.

Vreemd..krijg net zo een anti-drinkers gevoel als ik sommigen hier lees :huh:


*niet = net. Jeeses schrijven gaat niet zo goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
fleurtje




Vreemd..krijg net zo een anti-drinkers gevoel als ik sommigen hier lees
:huh:



Dat sla je dan gewoon over joh. doe ik ook. :D

Denl dat het weleens een goed besluit kan zijn Fleur. Niet thuis in je eentje gaan rondhangen als je denkt dat je overstag gaat.

Moest jij je niet klaarmaken voor je party? Hup hup, wegwezen. :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Dinah, dat voelde erg goed vanochtend.
Ik zie dat jij ook pas gestopt bent. Dronk je veel?
Ikzelf zat op ca. 1,5 fles wijn per dag en dat 5x per week.

Op dit moment heb ik weer even moeite dus ik dacht;
snel weer even op het forum inloggen.
Ben nu alleen thuis met, ik weet het precies; een fles rood in de kast en een halve fles wit in de ijskast.
Als manlief straks thuis komt, zal hij er wel een glaasje van nemen...grumff

Ik sla me er wel doorheen, ik moet toch nog veel werk voorbereiden voor morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, 1x in de week stevig doorzakken vind ik ook vervelend als je een relatie begint....
Ik drink 1.5 jaar niet meer.
Ik zal inderdaad in mn profiel zetten dat stevige drinkers en stevige blowers mijn profiel mogen overslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even iets anders nu...
Heb vandaag lekker gewerkt in mn huisje, dingetjes veranderd, hartstikke leuk geworden. Op internet heb ik een Arabische radio zender gevonden die constant muziek draait met bijna geen reclame, dus ik kan de hele dag lekker muziek luisteren en bestuderen en beetje met de heupen swingen. Heerlijk en ik krijg er fijne energie van :)
Straks ga ik een stapel pannenkoeken maken. jammie !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...