bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Muppeltje Deze was ik net aan het maken krijg ik tel van de KPN. voor glasvelzel.Nou weet ik ook waarom het zolang duurt als ik iets download, IK HEB MAAR 3 bm. O ik bedoel M.B. WWOOOOOEEEEEHHHHHAAAAAAHHAAAAAAAAAA. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 goeienavond:Teveel, Mupke, jane4, Soothe, bolletje, Primula, peter1969, Shahire, Aicha, Desi, Cyntia, snoepje, niwi, Gaby, rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 den Witte se.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goeie avond lief Witje. Heb je een beetje een fijne dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 quote: Originally posted by: bolletje Muppeltje Deze was ik net aan het maken krijg ik tel van de KPN. voor glasvelzel. . Jaja .. Avond Witte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Thanks Mup, had ze gezegd en was ik vergeten.Ik ben weg weg naar een verjaardag.Fijne avond allemaal en hou het droog (hoor hem )Wat is er trouwens met Henk, geen gespreksstof meer??Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goeieavond Twinny,Jij ziet ook iedereen he:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 en nu uit je hoofddie namen Witteook goeienavond dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Prettige verjaardag Harry,Zal je niet te veel gebakjes eten?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 goeienavond witteteveelhenk is bij zijn dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ik denk dat henk zijn slaap aan het inhalen isof in elk geval uitrusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Drukte hiero. Geselli. Alles wel hiero, druk, druk, druk.Oh ja en ik drink (nog) steeds niet. Wel zo fijn en overzichtelijk.Kanjer zijn jullie, hier pak an:present:Waar oh waar is onze vriend de rolstoelrijder gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 zo druk hier vanavond...is het gratis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 quote: Originally posted by: jane4en nu uit je hoofd die namen Witte :D:D:D:D JaneHarry, je komt je nog even droogmelden vanavond? Stel ons (en vooral jezelf!) niet teleur he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 ik drink ook nog steeds niet, Bam....op dat gebied heb ik nog 2 wensen....- dat ik nuchter mag sterven- dat het nog lang mag duren voordat het zover is... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Jaa met mij alles goed die is goed niwi of het gratis isIk kon t niet laten hoor het zijn er zoveeldat ik ff ging plakkenIk zeg hallo maar moet ook alweer wegfoute tijdsinschatting van mezelflaterzzzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Jee ja, echt druk opeens. 17 ingelogden. Gezellig. Zal ik nog even koffie zetten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bako Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 steek op het moment niet lekker in mjn velletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Bammie hoe is het met je gezinnetje? Heeft die kleine spruit inmiddels haar plaatsje veroverd? En heeft die grote lobbes weer wat rust gekregen?Leuk dat je er weer bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Wil je er iets over kwijt Bako? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Goeie avond Bako. Wil je het met ons delen? of is die vraag te vroeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Ai bako,niet goed qua lijf en ledenof trubbels in het koppie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 en hoi bammie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 Mup, zou je voor mij die vogeltjes ook op op t dierendraadje willen zetten? Die link deed t niet bij mij gisteren, misschien nu wel.enne die film was idd waar ik naar keek, ik vond m mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2011 of tie het ruikt he:ha die henk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden