Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Ziet je vriendin je dan nog wel eens sinds je hier komt Henk?
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 ik zie mijn vriendin heel vaak yvonen ik vind vriendin een veel leuker woord dan exmaar in feite zijn we uit elkaar gegaan, drie jaar geledenwe hebben nog wel een band, wat wil jewe waren meer dan twintig jaar samenen hebben een dochter van veertien...
Max72 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Sorry henk zat nog op de beurswel gelukt om je mailbox te legen?Was om 06:00 op, nikkei volgen,had een cursus vandaag dus moest ff snel handelen vanmorgenHele dag druk geweest, krijg je echt vanzelf wel slaap hoor:)Ga zo naar bed, morgen 06:30 weer opwelterusten alvast allemaal.
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 zalig zijn de beleggers...die mailbox, daar is iets mee, maar laat maarwaar droom jij van, max?
Soothe Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Ik zal de nikkei ook eens volgenDenk niet er veel wijzer van te worden.Trusten Max, ga maar van flappen dromen.
Soothe Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Dus je ex is vriendin gebleven.Heb je ook nog een andere vriendin, of is dit nog heel close.Ik bedoel, gaan jullie nog net zo harmonieus met elkaar om, als toen exnog geen ex was.Wat een vragen hè
Yvonne Geplaatst 7 maart 2011 Auteur Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Ik zat je maar een beetje te plagen hoor Henk. Wel fijn dat jullie nog zo goed met elkaar omgaan. En inderdaad, vriendin klinkt veel fijner dan ex... Soothe.. ook goeienavond... Luitjes.. voor mij tijd om te gaan slapen.. Trusten allemaal...
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Ik vind het ook altijd een beetje lastig als iemand komt met het verhaal dat het niet helemaal goed gaat. Hoe reageer je dan en doe je het wel of niet. Ik denk dan iemand komt hier met iets. Dan wil diegene natuurlijk wel reactie. Als het stil zou blijven zou erg pijnlijk zijn of het geleuter over koetjes en kalfjes gaat gewoon door. Maar dat gebeurd volgens mij bijna nooit. Het is de vluchtigheid van het forum/internet dat iemand zo weer weg kan zijn. Soms is misschien alleen het melden al een opluchting.Hoop dat het Bako beter gaat. En nogmaals wees trots op die 850 dagen!
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 jemig, het gaat altijd in golven hier he, op het forum
Mupke Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Ik wilde net afsluiten en nog gauw welterusten zeggenDoe ik dus ook, maar met speciale (voor Fleurtje). De anderen moeten het doen met: slaap lekker!
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 smoothe, dank je wel voor je woorden,wat je zegt weerspiegelt preciesdat het soms wel wat gecompliceerd isom het zachtjes uit te drukken....het is fijn om zonder ruzie uit elkaar te gaanmaar het maakt de breuk er niet minder pijnlijk omver zit hiertezakdoek!
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Maar is nu naar een verjaardag. Hij doet zijn best.
fleurtje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Ik zie geen golven Vandaag was moeilijk. In mijn hoofd ging het elke keer weer opnieuw van 'je verdient een biertje'. Natuurlijk verdien ik iets lekkers maar moet het dat dan zijn.Dacht aan chocolade, chips, cola, nen dikken vetten hamburger maar het ging maar door 'je verdient een biertje'. Geen zin om tegen te vechten dus. Ik zag de voordelen niet meer en als ik ze zag opsomde deden ze me niets. Dan maar over een andere boeg gooien..ok je verdient het, je wilt het...maar je krijgt het lekker niet stom stemmetje! Ik ben op het moment nog steeds sterker dan jij!Morgen ga ik wel voor diene vetten hamburger
fleurtje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 En een superdikke voor mijn vogeltje. Droom zacht Ik las het jane4. Denk dat ie misschien een beetje ongerust was. Spijtig dat ik hem niet wat goeie moed heb kunnen toezwaaien vanmiddag. Hij ging naar een verjaardagsfeestje vandaag..Zijn lastige momenten maar ben er zeker van dat ie het kan!Je kan het Teveell!! Het is maandag
fleurtje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Het is een domweg absoluut belachelijk idee dat je enkel kan relaxen met iets of wat van alcohol in je lichaam en toch blijft dat gevoel enorm en hardnekkig trekken.
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Fleur worstel met hetzelde, is bij vooral onzekerheid over mezelf. Maar gaat steeds beter.
fleurtje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Maar jij bent al een tijdje droog toch Jaap?Het enigste dat me tegenhoudt nu is de wetenschap dat ik te afhankelijk ben geworden van die roes waar ik zo van hou. Niet de voordelen zoals beter slapen, of geen kater hebben, of...Zal maar slapen gaan. Morgen wordt het vast weer anders
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 bij het meditatiedraadje staat mijn nieuwstemanier van relaxenkan het aanbevelen!Ik ga m zo opzoeken dus, welterusten lieve mensenhou m hoog (dat hoofd)en hou m droog!
Jaap Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Neehoor, heb 10 dagen geleden nog gedronken. Bleef niet bij 2.Welterusten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden