Mupke Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 quote: Originally posted by: jane4Mup, zou je voor mij die vogeltjes ook op op t dierendraadje willen zetten? Die link deed t niet bij mij gisteren, misschien nu wel. enne die film was idd waar ik naar keek, ik vond m mooi. Hij staat erbij Jane.Oh ja, die film. Ik lag gisteren al in bed toen ik bedacht dat jij gewoon welterusten zei, terwijl ik dacht dat de film Nighty night heette. :$
bako Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Er is weinig om te delenHier gaat niet alles zoals ik zou willenMoet oppassen dat ik niet negatief ga denkenPositief is dat mijn diabetes nu enige regelmaat vertoond,hoeraWaarschijnlijk krijg ik nu meer puf om iets te doenDat futloos zijn en alles wat te veel is ,is erg lastigBen bijna niet vooruit te brandenAf en toe een vlaag,van het is allemaal wel goed,de duivel lokt dan ookMaar aan de andere kant het zou wel stom zijn om nu overstag te gaan
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 die moet nog gemaakt:Dinteresse in de hoofdrol?
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Bako, zou idd niet slim zijndus toch maar nuchter onder ogen zien.Hier gaat ook niks zoals ik wil, ik lijd met je meevoor wat het waard iswel nuchter ookmaar we houden vol hesurvivors tot de dood!
bako Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Misschien moet ik ergens hulp inroepenBen zo moe,aan de andere kant redt ik het nog steeds zelf
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 nou nou, tot in de dood jane?zo'n haast hebben we nog niet hoor...ah... weldadige rust...weer op mijn flatje...'s even zien...niwi zegt ook al zoiets zie ikde optimist...bako ken ik nog nietstappen aan ht zetten?
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 ik heb een probleemmijn mailbox zit volsnap er ook niks vanmaar hoe leeg je dat ding?
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 shahire, help me herinnerendat ik het niet te laat maak vanavondik moet weer vroeg opzoiets vraag je het best aan een nachtbraker
bolletje Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Bako wat voor 'n soort hulp zou je dan willen? En heb je wel eens last gehad van voorjaarsmoeheid of denk je dat het dat niet is? Heb je die moeheid laten onderzoeken? Hoelang heb je er al last van? En eet je wel gezond en goed? Sorrie dat ik zoveel vraag.
Max72 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 G'navonddruk gehad de afgelopen dagen, ema cursus, drukmet beleggen, morgenvroeg er weer uit,08:30 baantjes trekkenmaar op tijd mijn mandje in denk iknu erst ff bakkie thee zetten.
Max72 Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 sorry, niet terug gelezenhoop niet dat ik ergens middenin val...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 druk met beleggen...je maakt wat meevoorjaarsmoeheid bol?zo te horen is er wat meer aan de handhoe is het nu bako?
bako Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Lieve bolletjeGezond eten is hier niet meer dan normaalDe problemen die spelen ,gaan nu buiten mij om,ik heb er geen grip opDit maakt mij erg machteloosVooral dit machteloze maakt mij erg onzekerHet gaat me nu allemaal mijn pet te bovenBen nu vooral bezig met overlevenBen bang,dat als ik ergens hulp vraag,ik onbewust mezelf de de vrije hand geef om ontzettend door te zakkenDat is iets wat ik mezelf nooit kan vergeven
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 baantjes trekken, bakkies zetten, mandje in,geinig leven heb jij max
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 bako, je bent een beetje in de warof je gaat doorzakken,wat je trouwens niet wilof je zoekt hulpwat je trouwens al doeten dat laatste is natuurlijk veel beter!
lady jane Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Bako, hulp vragen kan toch ook zonder doorzakken?Desnoods tijdens deze crisis aan de Refu om je daartegen in te dekken?
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 en het geeft niks hoorwe zijn hier alleaal in de war begonnenneem mij nou...
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 maxheb jij nou niet effe tijd om mij iets over die mailbox te vertellen,of zit je weer naar de beursnoteringen te koekeloeren?
bako Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Lieve JaneDoorzakken zal ik mezelf nooit vergevenSta nu al ruim 850 dagen droogMoet dit toch kunnen vast houden?
henk Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 als ik het aan shahira vraagwordt ik weer zo verschrikkelijk uitgelachen
Shahire Geplaatst 7 maart 2011 Rapport Geplaatst 7 maart 2011 Henk, zie je andere inbox en klik op bijlage....................succes!!Zo moet het lukken (denk ik)Tot ooit? Vond het wel zielig om je zo te horen op het forum over je inbox :D:D:D:D:D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden