Spring naar bijdragen

Maandag 7 maart 2011


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 319
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

HET moeilijke uurtje.....
Is gelukkig weer voorbij. Heb juist een kopje soep gegeten en ga zo verder met koken.
Ik lees al een tijdlang mee. Vind dat niet helemaal ""eerlijk"" en daarom meld ik me. Vinden jullie het namiddag-moment ook zo moeilijk? En wat doe je daar dan aan?
Ik heb gisteren een pan soep gekookt en dat in porties in de vriezer gedaan.Neem ik als ik trek (in wijn) krijg een kopje soep.
Maar zopas was ik BOOS. * steeds die strijd in de namiddag. Dat WIL ik niet meer. Daarom is mijn plan vandaag nog: eindelijk het gordijn voor mijn slaapkamer afmaken en ophangen.
Laat jullie weten of het gelukt is.
Jullie allemaal ook succes en wat is het een lekker weer he?
Primula

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed dat je hier kwam Primula,
en de namiddag is een bekende trigger
uit de
Hungry
Angry
Lonely
Tired rij
vroeger gaan koken en eten helpt
en meestal is de trek dan snel weg
bij onrust iets eten of drinken is voor velen erg bekend
iets gezonds pakken is altijd ok
en later je even afvragen waardoor die onrust ontstond
en of je er anders mee om kunt gaa, of er wat aan moet gaan doen, helpt ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

quote:


Originally posted by:
myriam7


Mupke; eerst de pc gestart en naar de site beleef de lente gegaan om naar de oehoe en de ooievaars te kijken, geweldig. Heb hem ook zo geïnstalleerd dat ik er meteen bij kan! Met een kopje thee erbij.



Ah, nog een natuurliefhebber.
Gisteren hoorde ik van deze. Er zit al een vossenpaartje in en vanaf morgen gaat ie on line.

http://www.staatsbosbeheer.nl/volgdevos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Primula hier ook een warm welkom op het adb. forum. En inderdaad al gelijk een :present: voor jou want we weten hier allemaal hoe moeilijk het is om de drank te laten staan.
Die tijden waarop je gaat drinken zijn in je koppie zo geprogrameerd dat dat erg moeilijk is om los te laten maar het kan wel. Eigenlijk zouden we dat stukje herinnering moeten kunnen uitschakelen.
Ik weet wel dat de tijd dat ik nog dronk, en ik ook besloten had om het die dag te gaan doen, het net leek of er een soort machientje in m'n lichaam opstartte. En dan begon heel mén lichaam te hunkeren naar de eerste slok.
Nu ik meer dan een jaar droog ben heb ik dat gelukkig niet meer maar zodra ik weer zou besluiten te gaan drinken, slaat dat machientje weer op hol en komt er weer een hoop onrust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje heeft vakantie Harry, dus waarschijnlijk gezellig met haar dochter in de weer.

Je mag wel tegen mij l... ehh kletsen. :D


Igor, super gedaan. Zo'n leugentje mag best. Misschien kan je over een tijdje luchtig zeggen dat het fris drinken je nu zo goed bevalt dat je het daar bij houdt. En de anderen adviseren dat ook eens te proberen. Ben benieuwd naar hun gezichten. :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mupke dat heb ik gisteren ook gezien op tievie. Leuk hé ik heb de link van jou gelijk vast gezet. Bedankt. Misschien ook wel leuk om het op het dierendraadje te plaatsen. Ikzelf weet niet hoe dat moet. Wel ga zeker iedere dag kijken. Ze verwachten binnen niet al te lange tijd jongen.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goedemiddag, rustig hier!

Ja P had net ook zo'n moeilijk momentje, gauw een toastje gemaakt, en nu eten, wat cola drinken (drink ik normaal nooit) dan maar gaan douchen, en dan weer verder, ik gooi dus alles om, en gelukkig heb ik daar vandaag de kracht voor, en drink en rook ik niet

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee Mup. je kan er ook verhalen enz. kwijt. Ik vraag het eigenlijk ook omdat Saar het misschien ook erg leuk vind om te zien. Ze is druk bezig nu en ik denk dat ze misschien de link bij ditjes en datjes niet leest. Ze plaatst zelf nogal eens een berichtje op het dierendraadje, dus daar is het makkelijker om haar er op te wijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:D
Kheb een nieuw tafelblad gemaakt.
Van oude planken
Ziet er echt heel leuk uit, beetje bijschuren nog maar niet teveel. Moet juist beetje oud uitzien. ben helemaal trots op mezelf en het was erg lekker om de spijkers erin te rossen. Lekker afreageren !
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...