Susana Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goedemorgen lieve mensen...deze week heb ij druk..normaal werk ik 3 dagen..maar ja veel collegas vrij of ziek (zou komen door carnaval?) dus invallen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 8 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Hihi, ik vond het ook een butwoord hoor Shahire... Luitjes, ik ga er vandoor. Hoogste tijd voor mij. zo heerlijk dat ik weer met licht naar mijn werk kan ... en het zonnetje schijnt hier al ....Fijne dag allemaal. Enne Fleur............. hele dikke pluim voor gisteren.... (( )) Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Je hebt het voor mij wel makkelijker gemaakt nu Yvon Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 goede morgen yvonne, shahire henk en snoepje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ja en mijn protehese zit weer vastgeschrofd shraririj voorzichig yvon, moet je ver?en scheur jij een beetje lekker? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Igor :) :) :) :) :)Ben jij niet een beetje laat voor jouw doen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 he igor!nog knopen in de spieren vandaag?of ergens anders? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Crisis Henk.............ik haal even wat voor je naar boven bij de dag van gisterenIn het dagelijks leven loop ik daar al veel tegenaan........nu hier ook nog met jou Dus.......zo ff laatste van gisteren lezen Hank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goedemorgen frummers,ben een beetje laat. Dadelijk naar mijn stage.. Carnaval voor de bewoners en familie. Zal wel gezellig worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 ja ik ben een beetje laat. ik had bewust geen wekker gezet. ik doe tegenwoordig niets dan slapen ik zou eigenlijk nog wel eventjes naar bed willen.m'n spieren zitten nog steeds in de knoop ja en dat begint te vervelen... MAAAAARRR ik sta vandaag 3 weken droog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goeiemorgen allemaal:DIs er nog koffie ?Klokje rond geslapen, vandaag nog effe de laatste dingetjes en dan weer naar mn nieuwe stekkie.Zal blij zijn als ik zaterdag over ben. Nu eerst koffie en een peuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Igor KLASSE:musicnote::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 henkie penkieik heb er 3ben nu weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Igor , 3 weken !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Zo ben weg. Stage!Laterzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 :moon::moon::moon::moon::moon:Speciaal voor Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goedenmorgen allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Fijn om te lezen dat je goed geslapen hebt Henk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 SNOEPPPPPPPPPP, denk dat het me gelukt is En dat zonder hulp van dochter Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 dees werk ze.blondie succes met de laatste loodjes.yvonne je bent de chips vergeten klaar te zetten, maar ik zoek wel even bij je in de kastjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 blondie! heb je gelezenhoe nieuwsgierig ik naar je was vanochtend!staat er nog wat overeind daar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Heb het gelezen Henk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 Goeiemorgen mensen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 jaap! wat ben je toch een tuinkabouter!...maar uitstekende pb's...zoals je weet heb ik wat problemen met di box,kan zelf niet sturenmaar bij deze:zand eroveren tuinbonen d'rin! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 8 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 8 maart 2011 jane!altijd blij jou te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden