igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik heb niets tegen luieren hoor. maar het is inderdaad een kunst als je al die troep ziet en er rustig tussen kunt zitten ik kan dan niet lekker genieten van het luieren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik wou dat de hele mensheid wat luier was,zou de wereld beslist goed doen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 waarom doe je die troep niet weg igor?uit het oog uit het hart, in deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 wie zei dat ook alweer zo mooi, dendermonde?de wereld gaat aan vlijt ten onder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 maar ging je nou nog sporten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik ga maar s effe wat liggen lezenword een beetje suf van dat schermpje hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik spring nu onder de douche en ga dan sporten . jullie liggen nog allemaal gewoon in bed!!!!!! met een computer. dan horen en zien jullie het ochtend orkest ook niet hoor. jeetje wat een luilakken. foei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 goedemorgen kippetjesZeg Igor? Een bakje water?? Waar zijn mijn flakes? Gierige mus Ik las dat mijn maatje het nog steeds goed doet. Knap dat je hebt kunnen weerstaan aan dat vies spul in dat vies spul Teveel . En je had inderdaad een klets op je billen gehad als je het riskeerde Wel vreemd Henk dat jij als eerste vraagt of hij nuchter is..Vonneke en Mups nog aan het uitzieken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 flakes met chocolade zekers nee hoor alleen water tot je er 5 kilo af hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goeie morgen lieve kanjers.Even voor fleur een paar want dat heb je dik en dubbel verdiend lieverd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Dat is superlief van je bolletje . Denk niet dat ik ooit al een slinger heb gekregen of toch niet zo grote Igor je bent een echte hollander!! . Eens streep is ook een lijn moest je het niet weten.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Volgens mij geeft ze me nog water uit de sloot ook Ik ga ff den afwas doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 ik ben weg latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 13 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 afwaswater is goedkoper en wordt je lekker schoon van vanbinnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 quote: Originally posted by: igorafwaswater is goedkoper en wordt je lekker schoon van vanbinnen Die zuinige hollanders toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 dat valt me nou van je tegen max...of is igor soms knapper dan ik in jouw ogen? Ik ga er vanuit van wel henk, sorry:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goeiesmorgens allen!Zo zeg heb er bijna 3 kwartier over gedaan om alles bij te lezen.Nu dus geen tijd meer maar zal ff het weekend-pact up-daten:Weekendpact: Igor Denker Ekstertje Josje Sowhat Shahire Max Dinah JaneJaapSnoepjeGabyDesiWijffieSha (Rocella)BolletjeSara Hoe vergaat het jullie tot nu toe?Mij is het goed gegaan gisteren, nu deze zondag nog (voor mij de moeilijkste van de week).Ben weer eventjes weg van hier, laterssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Susana Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goedemorgen lieve mensen....deze weekend: 0 alcohol!!!ben heel blij mee!! ik ga zo zwemmen met kids en man lief...heerlijk!! zo nuchter en fit!! eerste weekend zonder 1 druppel alcohol... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goeiemorgen luitjes. heb dus echt een gat in de dag geslapen... Maar voel me weer een tikkie beter.Nu ff bijlezen met een bakje thee ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goeie morgen later ingelogden.Susan hoe is het met je? Is de bezorgdheid over je familie wat minder geworden?Vonneke ben je ziek dan? Lekker rustigaan doen vandaag hé?Saar ik doe ook mee met het weekendpact meis. Ben je nu uitverhuisd, en kun je het weer een beetje rustiger aan doen lieverd?Ik moet zo werken mensen. Wens jullie een hele fijne dag verder en tot vanavond maar weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Lekker werken dan maar Bol... Ja, griepje gehad een paar dagen, maar gaat al een stuk beter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sara Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Susana, wat goed en wat fijn voor je! Hier een mooie bos voor jou :present::present:En geniet lekker van deze dag!Bol; werkze Het verhuizen van dochter moet nog komen hoor.Was de afgelopen week ff druk met mezelf Het ging allemaal iets te snel, nu ff pas op de plaats maar wel nog steeds positieve verandringen in mijn leven en dat allemaal zonder drank......terwijl ik het gisteren toch emotioneel zwaar had, zo erg heb ik het lang niet gehad maar goed, ook weer doorstaan!Nu een beetje opschieten de honden moeten uit.Doeiiiiii. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goedemorgen:present: Alles goed gegaan gisteren Saar. En vandaag gaat ons allemaal ook lukken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Max72 Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Goedemorgen yvonne ,gelukkig dat het wat beter met je gaat.lekker rustig aan vandaaggaat het morgen weer wat beter:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 13 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2011 Smorgen Max.Vandaag nog effe rustig aan inderdaad en hoop toch morgen weer naar mijn werk te kunnen... Jij gaat ook goed geloof ik he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden