henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 een beetje raar zinnetje, vond teveel het,en ja, wel een beetje...maar het kan wel volgens mijgelukkig, ben ik niet afzoals jane bijna, gisteren...die had geluk dat daar nog geen regel voor washoewel... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ik ga teveel ook maar eens harry noemen denk ik,heb je daar speciale permissie voor nodig?maar dat teveelmaakt een tekst soms zo verwarrend...wat een noodnaam harry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Fleurtje, jammer dat je heel ******* bent, geen idee of ik daar last van heb...Maar heeeeeeeeeeel knap dat je het volhoudt :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:Een boeketje fleurigs voor dappere Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 zeg, ben ik hier weer de enige?geeft niks hoor, ik zwets wel lekker in mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 die fleurtje wordt weer verwend zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Hee Henk, hallo...Een hele hoop H'sDoet me denken aan al die W's die de Belgen op de muren kalkten toen ze zich af wilden scheiden van de Nederlanden.WWW enz.Stond voor: Wij Willen Willem Weg, Wij Willen Willem Weer, Wilde Willem Wijzer WezenMaar dat leer je in Nederland waarschijnlijk niet op de lagere school.Daar ging het niet over trouwens, iedereen kan mij Harry noemen, Henk.Maar wat vindt jij een noodnaam, Harry of Teveel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Heb jij daar een probleem mee Henk?? Dacht niet dat jij een tekort aan aandacht kreeg.En het is niet DIE Fleurtje, het is Fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 vergis ik me of is harry een beetje door het dolle?van dat tientje zeker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 die fleur toch...maar je hebt gelijk, verwend word ik ook!en dat bedoelde ik ook te zeggen op de dominodat een of andere idioot daar met het woord gedichten eindigt,daar kan ik toch niets aan doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Goeie morgen Har, Fleurie en Henk.Fleur wat hoor ik nou???? Last van **************. Wat vervelend meis, ik hoop dat je er gauw vanaf bent. Das zo geen doen. Ik sluit me aan bij Har. Voor jou wat extra :present: :present: :present: :present: :present: Was net in de winkel en zag een doos liggen Fleur & fijn. Dacht hé ze hebben het over onze Fleurie, wat leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Vergeet ik je bijna te bedanken lieve Teveel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 teveel harryhad je kunnen radenja die afscheiding der belgen...ik blijf het nog altijd een wonder vindenhoe dat limburg aan nederland is blijven hangen..zelfs op de kaart ziet dat er heel vreemd uit...al is het een prachtige streek hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Het zou fijn zijn Henk moest je het niet elke keer aanhalen. En dan bedoel ik 'Die Fleur wordt wel verwend'. Het is irritant en redelijk belachelijk. Ik merk dat iedereen tegenwoordig hier wel rond ligt te zwalpen met blijkbaar grappige statements maar sommigen van ons hebben het ook iets zwaarder, zijn niet in de mood voor eindeloze grapjes etc.En ik al zeker niet op het moment. Dus zou het appriciëren als je daar rekening mee houdt en zulke dingen naar mij toe gewoon laat. Het geeft me de foute prikkels Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Een beetje door het dolle is de standaardinstelling van Harry, wou ik ook graag zo houden Henk.Normalen zijn er al genoeg, zo saai... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Gekke Bolletje Ben er ff mee weg. Op het moment is dit niet echt goed voor me Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 maar waar heb jij last van fleur?zie je sterretjes?kan er niets anders van maken althans,maar als het geheim is, ok hoor!maar sorry, ik lees je nu pas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 hoi allen,Ik heb geloof ik weer hulp nodig -snif-Zo was ik een week gestopt en voelde me sterk en was ik weer helemaal het meisjeen nu lijk ik alles weer in te halen: drinken, drinken, alles afzeggen en opnieuw drinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 en je hebt een goed punt daareen kwestie waar ik al mee zaten waarover ik nog niet helemaal uit was(was een antwoord op fleur dit) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 voor Fleur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 rottig, lot Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Lot probeer de eertse weer niet te nemen zodat je de cirkel kunt doorbreken. Sterkte meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Lot,Misschien is het verstandig (zeker in het begin) vaker te schrijven.Wie schrijft die blijft.Snif snif achteraf helpt niet.Ik zou de draad maar weer oppakken.Zoek een stopmaatje of zo!Refusal?De AA?Het werkt als je er aan werkt.Zeker in het begin actief forummen.Lot, knietjes afkuisen en doorgaan.Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henk Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 Ik lees net terug van Fleur en Lot,Hoop dat jullie vandaag allebei de dag een beetje door kunnen komenuitermate vervelend dat jij je ******* voelt Fleurtjeen dat jij die drank behoefte hebt Lot........voor jullie beidjes heel veel :present::present: en :rose::rose: voor vandaag! Sha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lot Geplaatst 15 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2011 ik moet weer even de kracht vinden om mezelf terug te halen.zelfs de opbeurende berichten op het forum helpen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden